... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Jannci napísal:smejem sa na debate. ten anglicky prispevok som ani necital.
motoking napísal:pre upresnenie tak isto podobny sposob montovania klapky a otvorenie fyfuku priamo do rury http://translate.google.sk/translate?sl=en&tl=sk&prev=_t&hl=sk&ie=UTF-8&eotf=1&u=http://forums.rennlist.com/rennforums/997-gt2-gt3-forum/553211-exhaust-sound-control-at-your-finger-tip.html iba treba citat kolko tam je strata.Ale to je normalana vec ci auto alebo motorka
ViktorDDD napísal:to je pekné že na každom grafe je nepatrný nárast výkonu a krútiaku, ale väčšinou tie grafy začínajú od 2500-3000ot a vyššie, ale silný benzín, k tomu ešte automat točí pri bežnej jazde otáčky okolo 2000 alebo aj menej, a tam čo sa spraví s tým krútiakom toho sa neviem nikde na nete dopátrať, na viacerých fórach som sa to dočítal že sa v tom nižšom pásme otáčok stratí niekoľko Nm po vykuchaní výfuku, ale nikde žiaden dôkaz ktorý by to potvrdil, alebo naopak toto tvrdenie vyvrátil
nejedná sa o protitlaky, ale skôr o rýchlosť prúdenia výfukových plynov ktoré majú dopad na tú krivku momentu v nižších otáčkach, toto som vyčítal z príspevkov profi úpravcov zo zahraničných stránok, niekto tvrdí že je to blbosť, niekto zas že je to pravda, podľa niekoho auto po vykuchaní ide oveľa lepšie, atď. atď., ale to sú len subjektívne pocity lebo auto viac hučí, to ako to presne je by podložili grafy pred/po, ale myslím tým meranie od nižších otáčok, lebo graf ktorý začína od 2700 je napr. pre mňa k ničomu