... všetko o BMW ...
oseldusan napísal:No pokial si dobre pamatam, lavy zadny ( za vodicom ) bol aj na rychlomer a z toho vyplyva aj ukazovatel okamzitej spotreby. Niekde som cital, ze pravy zadny je aj na tempomat , to vsak nemozem potvrdit, lebo mne sa zda, ze ked mi blbol , tak tempomat siel. Co sa tyka klasiky a to zaoxidovanych snimacoch , to som tu uz niekde popisal , nakolko ja som mal oba zadne , a bola to sranda odtial dostat. Ja som nemal zaoxidovane tie skrutky , ale samotne snimace sa nedali dostat von. Mimochodom, teraz mi to blbne zasa. Stava sa mi raz za tri mesiace, ze mi to na chvilku zblbne, prejdem par km, zopar krat otocim klucikom a ide to znova. Diagnostika pise chybne udaje z praveho zadneho snimaca. Bohuzial to je nahorsieco moze byt. Lebo tazko zistit , ked to nejde len obcas. Moze to byt snimac, ten protikus co je na naboji kolesa, kable a dokonca riadiaca jednotka abs. Kedze to vsak blbne velmi malo , a na e39 najazdim uz len par km mesacne ( vsetky km si odnasa e61 ) tak to zatial neriesim.
 , vymena aj vdaka tomu ze uz som ho cca 2 roky dozadu raz menil, trvala v dost drsnych podmienkach ( vonku pred barakom , pri -7 C ) iba cca 20 minut a to aj so zhodenim a nahodenim kolesa. Najviac , cca 5 minut mi opat trvalo ho dostat von. Smejd, uz tam v tom hliniku zasa "prioxidoval"
 , vymena aj vdaka tomu ze uz som ho cca 2 roky dozadu raz menil, trvala v dost drsnych podmienkach ( vonku pred barakom , pri -7 C ) iba cca 20 minut a to aj so zhodenim a nahodenim kolesa. Najviac , cca 5 minut mi opat trvalo ho dostat von. Smejd, uz tam v tom hliniku zasa "prioxidoval"   . Ale nastastie nie ako minule. Ulomil som hned to ocko, za ktory ho drzi skrutka, tam som potom vrazil skrutkovac a za sucasneho tahania za kabel som ho vypacil von. Strekol som tam trocha WDcka, este nez som ho zacal dolovat.
  . Ale nastastie nie ako minule. Ulomil som hned to ocko, za ktory ho drzi skrutka, tam som potom vrazil skrutkovac a za sucasneho tahania za kabel som ho vypacil von. Strekol som tam trocha WDcka, este nez som ho zacal dolovat. , tak to moze povedat akurat ten, co to nikdy v BMW s tymito elektronickymi srandami a dobrymi gumamy nikdy neskusil.
, tak to moze povedat akurat ten, co to nikdy v BMW s tymito elektronickymi srandami a dobrymi gumamy nikdy neskusil. Týmto sa mu chcem poďakovať za rýchle a seriózne jednanie. Bez poruchy ABS mi to jazdí už cca 1 500km.  Mám tam obuté nové zimné pneu a tie systémy fungujú perfektne, tiež som to testoval ako malý chlapec
 Týmto sa mu chcem poďakovať za rýchle a seriózne jednanie. Bez poruchy ABS mi to jazdí už cca 1 500km.  Mám tam obuté nové zimné pneu a tie systémy fungujú perfektne, tiež som to testoval ako malý chlapec  
 
											 Ďakujem
 Ďakujem 
											](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif) chlapci prve pri tychto aut je diagnostika
 chlapci prve pri tychto aut je diagnostika  
   
   
   
   ale poriadna
 ale poriadna   
   
   
   ,podla toho rieste dalej.a uz som pisal
 ,podla toho rieste dalej.a uz som pisal   
   Odpoj rj ABS .zbehni na diag a tam zapoj a hotovo.auto mozes pouzivat odpojenou jednotkou.nebude buzerovat aut.prevodovku
 Odpoj rj ABS .zbehni na diag a tam zapoj a hotovo.auto mozes pouzivat odpojenou jednotkou.nebude buzerovat aut.prevodovku  
   
   
  

 
											 
											Risho_21 napísal:no kto mi pomôže ? Dneska som konečne prišiel na to, kedy mi vyhodí abs.
1. Naštartujem auto - svieti abs
2. Pohnem sa - zhasne ABS
3. V "D" zaradí 1 potom 2 prevodový stupeň
4. Medzi tým keď jemne pribrzdím, tak pedál mi kope ako keby som bol v šmyku
5. Keď idem na tej 2ke a stúpajú otáčky až dosiahnú bodu, kedy by malo zaradiť 3ku tak v tom momente ABS vypadne a prevodovka ďalej nechce radiť (musím radiť sekvenčne)
6. potom chviľu jazdím na sekvenčnej, prestane ísť tachometer
7. Keď nejde tachometer a je vypadnuté ABS vtedy prevodovka radí normálne, akonáhle tachometer nabehne, tak prevodovka od 2ky neradí
Som zvedavý na vyjadrenieĎakujem
 Aj podľa mňa Airbone tvoj problém vyrieši.
   Aj podľa mňa Airbone tvoj problém vyrieši.suchtoxxl napísal:Skusim vam opisat moj problem.Svieti mi ABS/ASC ale nasledovne:nastartujem,ABS/ASC svieti,zacnem sa rozbiehat po par metroch kontrolky zhasnu.ale zas mi zacne kopat do brzdoveho pedalu a slabo brzdi.ked presiahnem 40kmh,tak sa znovu rozsvieti ABS/ASC,ale uz nekope a brzdi dobre.A znovu,zhasnem.nastartujem,pohnem sa,ABS/ASC zhasne,a nad 40kmh znova rozsvieti.takto stale dokola.
Dnes som (podla toho co je pisane v tomto vlakne na strane c.2) odpojil RJ ABS,a premeral multimerom kontakty ktore idu k tym snimacom.vsetky ukazali rovnako-3,06ohm/Kohm(neviem,mal som nastavene na 20K).prestriekol som sprejom na kontakty RJ ABS co je pod odkladacim suplikom,potom tu co je vedla vzduchoveho filtra po lavej strane,potom RJ co su pod deklom kabinoveho filtra a prestriekol som aj spoje na zadnej naprave co su k tym cidlam ABS/ASC.Na prednej naprave som nestihol.Aj tak stale to iste dokola.A nemozem ani na diagnostiku zbehnut,pretoze odkedy mi toto blbne,tak mi automat radi iba 1,2,niekedy 3.
Auto mam e39 TDS ,automat,rv.jun 97
Budem vam vdacni za kazdy nazor,radu,vasu skusenost.