... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:05

V podstate je to, o cem je tu stale rec. To ze start neni "na sup" je moznosti nekolik...
a) vstrikovace netesni ( prosakuji)
b) vstrikovaci cerpadlo
c) palivove hadice nejsou uz v dobrem stavu
d) zhavice ( mely by vydrzet cca 80 tis. km)
e) pada nafta ( podavaci cerpadlo - v nadrzi)

Myslim ze podle obrazku by to mohl byt prosakujici vstrik. :?...to ze je slyset jak jede cerpadlo je dobre. Je to znamka toho ze tlaci a melo by byt v poradku :wink: Mozna by nebylo od veci vyzkouset po zhasnuti diagnostiky a zhaveni tak 5 sekund pockat a teprve potom startovat. Zhavice dozhavuji az 10 sekund.
 
Spring
Príspevky: 73
Registrovaný: 4.10.2007
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:21

rozumiem, aj som zvykol počkať po zhasnutí kontrolky ba niekedy aj 2 x žhavím až potom štartnem a zatiaľ sa mi nestalo, že by nechytil.
Naposledy upravil/-a Spring v Streda, 26. Decembra 2007, 21:10, upravené celkom 1 krát.
No Car No problem...no problem no Fun...
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:28

Spring napísal:
rozumiem, aj som zvykol počkať po zhasnutí kontrolky ba niekedy aj 2 x žhavím až potom štartnem, zatiaľ sa mi nestalo, že by nechytil, ale skutočná zima iba príde, takže preventívne sa pýtam... a čo vravíč na ten ,,priesak vstriku ,, je to veľký problém?


problem to je....pokud to ten vstrik je, tak jeho vymenou nebo repasi odstranis zaroven i jine problemy ( kolisani volnobeznych otacek, spatny chod za plynem atd...). No a ze startem s teplym motorem problem nemas ? Kdy si menil zhavice ?
 
Spring
Príspevky: 73
Registrovaný: 4.10.2007
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:34

Teplý mi štartuje dobre a otáčky mám tiež ,,pevné,, a žhaviče som zatiaľ nemenil, autíčko mám relatívne krátko, cca 4 mesiace.
Naposledy upravil/-a Spring v Streda, 26. Decembra 2007, 21:11, upravené celkom 2 krát.
No Car No problem...no problem no Fun...
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:42

Spring napísal:
Olda H napísal:
Spring napísal:
rozumiem, aj som zvykol počkať po zhasnutí kontrolky ba niekedy aj 2 x žhavím až potom štartnem, zatiaľ sa mi nestalo, že by nechytil, ale skutočná zima iba príde, takže preventívne sa pýtam... a čo vravíč na ten ,,priesak vstriku ,, je to veľký problém?


problem to je....pokud to ten vstrik je, tak jeho vymenou nebo repasi odstranis zaroven i jine problemy ( kolisani volnobeznych otacek, spatny chod za plynem atd...). No a ze startem s teplym motorem problem nemas ? Kdy si menil zhavice ?


Teplý mi štartuje relatívne dobre a otáčky mám tiež ,,pevné,, a žhaviče som zatiaľ nemenil, autíčko mám relatívne krátko, cca 4 mesiace. Vieš poradiť koľko asi vyjde ten repas alebo výmena vstriku?Inak mám dojem, že to presiakuje z tej hadičky, je ju slabo na tej foto vidieť a tak sa to dostáva na kryt ...


Pokud je to jen hadicka, tak ji vymen....vstrik je zase individualni zalezitost. Nekdo ho meni komplet cely, tam je cena vysoka (nemluve o ridicim vstriku - cca 5000) nekdo meni jenom vnitrek a tam se pohybuje cena kolem 500 - 900 a nekdo je umi pretesnit a prekontrolovat a tam je cena zase nizsi..jak jsem psal vyse, mozna se mi podari udelat repas za 150 - 200 za kus.
 
Spring
Príspevky: 73
Registrovaný: 4.10.2007
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:47

Teplý mi štartuje dobre a otáčky mám tiež ,,pevné,, a žhaviče som zatiaľ nemenil, autíčko mám relatívne krátko, cca 4 mesiace.

Děkuji za hodnotné rady a přeju pohodové Vánoce :wink:
Naposledy upravil/-a Spring v Streda, 26. Decembra 2007, 21:12, upravené celkom 1 krát.
No Car No problem...no problem no Fun...
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 18. Decembra 2007, 19:55

jj, diky a vsem priznivcum BMW pekne a kline svatky a at to jezdi \:D/ :-({|=
 
Užívateľov profilový obrázok
blana
Príspevky: 284
Registrovaný: 18.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 6. Januára 2008, 21:48

zly teply start je koli pal.cerpadlu slaby tlak do valcov.repas 30000tis. v BOSH lebo to hocikto nespravi. pri slzeni trisky by ti isla spotreba o dost hore. ale mozno tie hadice.nahodou zhanam pal.cerpadlo do 525tds e39 r.v.99 neviete o nejakom?diki.
E39 525tds - E39 530i - E65 745i - E61 525d
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Pondelok, 7. Januára 2008, 19:21

blana napísal:
zly teply start je koli pal.cerpadlu slaby tlak do valcov.repas 30000tis. v BOSH lebo to hocikto nespravi. pri slzeni trisky by ti isla spotreba o dost hore. ale mozno tie hadice.nahodou zhanam pal.cerpadlo do 525tds e39 r.v.99 neviete o nejakom?diki.


Palivove cerpadlo a vstrikovaci cerpadlo jsou dve ruzne veci. Palivove cerpadlo stoji neco kolem 4 000,- a cena repasu vstrikovaciho cerpadla je ruzna - od 12 000,- az po 25 000,- a potom uz nove.
Bavili jsme se (predpokladam) o spatnem startu za podminek ze je tlak na valcich v tolerancich. Kdyby byl spatny tlak na valcich, tak je celkova spotreba vyssi a vykon nizsi. Kdyz budou prosakovat vstriky, tak chod motoru je kolisavy a trhany.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=38365

http://forum.e30.cz/vstrikovaci-cerpadl ... 36290.html
 
Užívateľov profilový obrázok
blana
Príspevky: 284
Registrovaný: 18.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 8. Januára 2008, 12:40

tak,tak myslel som vstr.cerpadlo. diki za tie linky.
E39 525tds - E39 530i - E65 745i - E61 525d
 
mirko608
Príspevky: 12
Registrovaný: 22.12.2007
Bydlisko: Žilina

Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:50

cerpadlo isto bud vymenit alebo nastavit ale starter isto nie ci zhavice to co tu pisu za bludy co ma spolocne starter ked nechce chytit a toci tak starter isto nie
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Piatok, 28. Marca 2008, 09:13

tak panove nevim jestli pri spatnem teplem startu je "vzdy" spatne vstrikovaci cerpadlo, nebo je to jenom mytus :?
Protoze jsem chtel nechat vymenit rozvodove retezy (motor byl dost hlucny), rozhodl jsem se ze necham udelat i kontrolu motoru a zaroven poresit spatne teple starty (ktere se probiraji snad na vsech forech o BMW). Nakonec to dopadlo tak, ze byly spatne tlaky na valcich, volne voditka ventilu a netesnely dva vstrikovace.
Motor se pretesnil, nove krouzky, voditka, retezy, voditka retezu a ozubene kola a co bylo nejdulezitejsi - prisli jsme na to, ze i kdyz je podavaci cerpadlo nove, tak padala nafta. Na vstrikovacim cerpadle je tesneni pod horni krytkou a dalsi je pod el. kostkou (zrovna tam to prosakovalo i kdyz to nebylo skoro videt), ale pokud se motor a cerpadlo prohralo tak to tesneni netesnilo a natahovalo vzduch. Po vymene tohoto tesneni a pridani zpetneho ventilu pred filtr (nevim kolik je tam v originalu zpetnych ventilu, ale asi v el. hlave filtru urcite) JSOU STARTY JAK STUDENE TAK TEPLE NA SUP :lol: . Takze ja mam tento problem vyresen a navic motor slape jako hodinky :P
No a na zaver musim rict, ze si nejsem jity s klasickou odpovedi na spatne teple starty - "vymenit vstrikovaci cerpadlo" :?
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Sobota, 29. Marca 2008, 11:39

Olda H napísal:
No a na zaver musim rict, ze si nejsem jity s klasickou odpovedi na spatne teple starty - "vymenit vstrikovaci cerpadlo" :?
no väčšinou to robí práve to čerpadlo...niekedy ho stčí vymeniť a niekedy sa musí rovno vymeniť...to je choroba TDSiek

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných