... všetko o BMW ...
RICHO napísal:Väčšina automobiliek montuje celoživotné filtre s automatickou regeneráciou, ktorú riadi elektronika cez snímače teploty, tlaku, sondu a deje sa tak cca po 800-1000 km podľa štýlu jazdy. Základnou nutnosťou je tankovať kvalitnú naftu a netlačiť na studený motor. Kto dokáže aj tak premôcť elektroniku a poškodí filter je to bez komentára a nech cvaká alebo prerába.
starynovy napísal:Vy dvaja idioti, chodte do pice s celym odstranenim DPF, ak na udrzbu takeho auta nemate, a do toho sa pocita aj pripadna vymena DPF, tak si ho nekupujte, a jazdite na felicii. A teraz vypadnite na stranky BOSCH, citajte o CR systeme, potom sa vratte, a sypte si popol na hlavu, zase raz genialita vychodnej bandy, ten filter zachytava karcinogenne castice, a verte ze dymiaca Liazka je menej skodliva ako jedna 30d bez DPF. Mimo toho mate coskoro po prdeli tak ci tak, po vzore Nemecka kde si na takychto kretenov (na Česke auta idu skoro na istotu) posvietili mobilnymi stanicami EK, uz sa to pomaly dostava aj sem, a ta pokuta vas zrusi tak ze sa znovu naucite pouzivat http://www.cp.sk a MHD.
Sorry za vulgaritu, ale ked budete mat rakovinu vy, alebo vase deti, tak to bude asi ostrejsie.
rancsodavid napísal:Nikto nehovori ze autam skodi odstranenie ale ludom.EU tlaci na vyrobcov aut aby neboli take skodlive tie spaliny.predstav si ze kazdy sere na vsetko.nic ine by sme nepapali len polsky bordel a po cigarete "cerstvy" vzduch.kazdy odstavme system egr ,upravme common rail vstrekovanie -lebo posledny vstrek cyklu je kvoli spalynam.![]()