Streda, 5. Septembra 2012, 15:15
Tiez sa priklanam k alternatoru. Ved ked zhodis remen a prestane piskat, tak mas na vyber uz len 4 veci - vodna pumpa, servo, alternator alebo napinacia kladka. To s tou vodnou pumpou je blbost, to je moc prekombinovane, navyse je nova, takze by som ju vylucil. Servo skor huci, nez piska. Napinacia kladka zvykne chrastit, nie piskat. Takze uz tu mame len alternator. Niektori chalani to testovali tak, ze alternator normalne obliali vodou a piskanie prestalo...mne sa sice takato metoda moc nepaci, ale spravit by mu to nemalo nic...
Ked mas dole remen, tak zatoc vsetkymi kladkami, ci idu potichu, takisto skontroluj remen, ci nie je obruseny zboku, to v pripade, ze by bola vyosena kladka, ze by ho drela zboku. Ked to mas uz dole, poriadne vycisti drazky na kladkach a odmasti technickym benzinom, nez nahodis remen naspat...remen si zhodit vies? Je to 16-ka matica na napinacej kladke...
Naposledy upravil/-a
pelo v Piatok, 14. Júna 2013, 05:40, upravené celkom 1 krát.
BMW -Bayerische Motoren Wergel
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i sedan '03 -ex
e39 520i sedan '01 -ex
pribehe36 316i Compact '97 -ex
pribeh