... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

mmracing.sk

storal
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Re: Auto za jazdy odskakuje

Pondelok, 4. Júna 2012, 14:53

geometriu a vyvazit kolesa

Blondak
Auto: 725tds
Kraj: Trenčiansky

Pondelok, 4. Júna 2012, 18:39

birki napísal:
je to blbost co ti psotavia auto na tie rohoze a poskakuje .. normalny tlmic ma mat napr 700nm ty tam mas sportovy s 1000nm stroju ukaze ze 550 nm a povie ti ze ze ok.. a pritom mas ten sportovy tlmic na minder vyteceny.. ale informativne to moze byt ale neriadit sa tym...
v podstate mas pravdu ale to co si napisal moze platit pri nejakych prvych primityvnych testoch. Na tych novsich si zvoli typ podvozku seriovy, sportovy v pripade bmw Mkovy. Mal som to stastie ze som natrafil na ochotneho mechanika a mi to aj ukazal. Co sa tyka stk tak tam sa ma hnet pytal ci tam nemam nahodene sportove tlmice. :smile

Ale ked nad tym rozmyslam tak veru neviem ci som si to nepomylil s digitalnou geometriou. No nic mam to po ceste domov tak tam zajdem a popytam sa na to.

stanleyt318
Autor témy
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Pondelok, 11. Júna 2012, 14:21

Tak páni, bol som na stk v blave, 6€ stal test tlmicov a zistili, ze su v dobrom stave, teda nemal by byt ziaden problem v nich. Akurat pravy zadny o 3% slabsi ale vraj to je v norme, nic co by malo byt citelne pri jazde.
Tak som vysvetlil panovi problem a s ochotou dal auto na zdvihak a skontroloval mi napravy. Zistil, ze mam uplne odpisane tycky stabilizatora na prednej naprave... ale ze uplne vylogane a volne... volne sa kyvali aj viac ako centimeter-dva dookola...
Tak som volal do BMW - vraj jeden 32€, volal som do Boshu - jeden 52€... tak este som nasiel inde za polovicu... idem objednat, vymenime a uvidime ci to robia prave tie tyce stabilizatoru
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93

lucker
Auto: 530xd e61@ 320d e46

Sobota, 21. Júla 2012, 07:22