... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Trevor
Príspevky: 113
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: BMW bez oznacenia ..
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Utorok, 10. Apríla 2012, 22:23

serwo napísal:
Mam LPG montovane v CR - STAG 300+, vstreky nevim, od koho su. Motor je N62 V8 4.4i, 245 kW. Mam to v aute rok a ziaden problem. Spotreba dlhodoba a kombinovana namerana na useku 3.500 km je ca. 12 l/100 km. MPR limity na tejto trase su vacsinou o hodne prekracovane. Dojazd na plnu nadrz som mal aj ca. 830 km (je upraveny aj plavak kvoli moznosti natankovania vacsieho mnozstva plynu (dam tam ca. 95 L). Nadrz - 103 L robena na mieru namiesto rezervy - je co najvacsia (bola by to fakt otrava kazdu chvilu stat na benzinke), vacsia sa tam nevojde, kedze bol vytiahnuty aj kompresor regulacie vysky napravy umiestneny pod rezervou a presunuty do batozinoveho priestoru na lavu stranu za sedacky. Hlavne ide o to, aby bol umiestneny horizontalne, ako je aj povodne pod rezervou. Diag si robim sam, auto zasadne startuje iba na benzin, prepinanie som nastavil na teplotu reduktoru (tusim 50 st.) a na 1300 RPM. Auto nikdy nezhasinalo na volnobehu alebo pri brzdeni a pod.

Takze nemozem povedat ani pol slova na polsky "shit". Ked tak, este sa da aj PRINS, ale tam je o hodne vyssia cena oproti STAGu. Poznam jedneho, ktory ma tiez v 750Li PRINS a je spokojny, taktiez zopar dalsich, kt. maju v 7er STAG a takisto spokojnost.



:D :D :D taku nadrz chcem aj ja. Neviem ako je to na 7 ale tak ja som tam mal tiez vela placu respektive to dno je hlboke ale je to na p**u vytvarovane a zmestila sa mi tam iba 56litrova :evil: kolko taka sranda stoji ?
 
Britt
Príspevky: 69
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: BMW 530 i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 11. Apríla 2012, 16:56

Trend prerábania aut na LPG v celej europe rastie. Čital som ako sa to prejavuje hlavne v Nemecku kde počet prerobených aut rýchlo narastá. Tam je to však podporované aj štátom ako jedna z alternatv ekolog pohonu vozidla a výhodami s tým spojenmi. Očakáva sa ešte oveľa vyšší počet klientov aj z hľadiska vyhrocujúcej sa otázke k dodávkam Iránskej ropy do EU a samozrejme veľkému rastu cien PHM benzín a nafta. Momentálne je situácia taká že v celej EU je počet prerobených vozidiel na LPG alebo CNG najväčší v historií. Dokonca aj Nemecký Ruhrgas reaguje a pripravuje sa na nárast vozidiel a chce urýchlene vybudovať dostatočnú sieť čerpacich staníc na LPG - CNG.
Prerobenie auta na LPG - CNG je vraj oveľa efetívnejšie ako kupovať drahé tzv. ekoautá - hybridné pohony atď. Ja jazdím na BMW 530i touring automat prerobenom na LPG pred dvoma rokmi. Viem že aj ďalšie auto bude benzín prerobený na LPG. Dokonca už ako som si zistil aj niektorí predajcovia potvrdili že ak si u nich kúpim nové auto a dám si ho prerobiť na LPG v autorizovanom servise nepadne mi na auto záruka.
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 11. Apríla 2012, 19:41

Trevor napísal:
:D :D :D taku nadrz chcem aj ja. Neviem ako je to na 7 ale tak ja som tam mal tiez vela placu respektive to dno je hlboke ale je to na p**u vytvarovane a zmestila sa mi tam iba 56litrova :evil: kolko taka sranda stoji ?

No mna kompletna prerabka vysla do 1.300 €.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo
Príspevky: 653
Registrovaný: 14.6.2009
Auto: e36 328iA LPG
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 13. Apríla 2012, 07:20

Britt napísal:
... Dokonca už ako som si zistil aj niektorí predajcovia potvrdili že ak si u nich kúpim nové auto a dám si ho prerobiť na LPG v autorizovanom servise nepadne mi na auto záruka.

To by ma zaujimalo, ci sa jedna o predajcov BMW. Pretoze u inych znaciek, je to viac-menej normalne, ale v autorizovanych BMW servisoch je skor trend "To auto ma LPG, to Vam do opravy nevezneme, my na to nemame technikov, ak to chcete pozriet najprv si dajte to LPG vymontovat"
 
Britt
Príspevky: 69
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: BMW 530 i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 13. Apríla 2012, 07:27

No tak toto sa mne ešte nestalo. Ja servisujem môjho bramboraka v origo servise Bawarii na Hodonínskej v Lamači. Vždy len zavolám pánovi Prónaiovi (technikovi) a on ma bez problémov objedná. Nikdy som tam nemal problém s tým že mám namontované LPG!
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo
Príspevky: 653
Registrovaný: 14.6.2009
Auto: e36 328iA LPG
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 13. Apríla 2012, 07:34

to bude asi potesujuca sprava aspon pre Trevora. Pre mna je to akosi nevyhovujuca lokalita
 
Trevor
Príspevky: 113
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: BMW bez oznacenia ..
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Piatok, 13. Apríla 2012, 08:54

serwo napísal:
No mna kompletna prerabka vysla do 1.300 €.


8valec 1300 :D to je ako z pohadky. Prestavba ma nezaujima mna zaujima iba ta nadrz 8) Mohol by si spravit foto ? Aky priemer toho "dna" ma sedma ?
 
ianko
Príspevky: 67
Registrovaný: 13.12.2007

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 15. Apríla 2012, 13:28

co si myslite o nadrzi (toroidnej) umiestnenej na stojaka za sedadlom v tourimgu. Nejak sa mi nepaci ze by sa mi srali s kompresorom. Nechem tam akurat ten velky sulec... preto sa pytam na Vas nazor.
A zaroven by zostala rezerva tam kde ma...
 
Britt
Príspevky: 69
Registrovaný: 14.2.2010
Auto: BMW 530 i Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 15. Apríla 2012, 14:44

Ja mám nádrž LPG na miesto náhradného kolesa a kompresor mám umiestnený nad batériou v pravo. Normánle funguje a nemám žiadny problém. Mať valec za zadnými sedadlami sa mi zdalo dosť hlúpe nakoľko chcem využívať môj Touring bez obmedzení čo by nádrž za zadnými sedadlami určite bola.
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo
Príspevky: 653
Registrovaný: 14.6.2009
Auto: e36 328iA LPG
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 15. Apríla 2012, 19:52

ianko napísal:
co si myslite o nadrzi (toroidnej) umiestnenej na stojaka za sedadlom v tourimgu. Nejak sa mi nepaci ze by sa mi srali s kompresorom. Nechem tam akurat ten velky sulec... preto sa pytam na Vas nazor.
A zaroven by zostala rezerva tam kde ma...

davat toroid na kolmo je prasacina, umiestnenie plavaka s tym nepocita, nebude to fungovat tak ako ma(tym nemyslim stav paliva)...
toho hrania s kompresorom by som sa az tak nebal, ked to bude robit niekto normalny
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 15. Apríla 2012, 23:03

Trevor napísal:

8valec 1300 :D to je ako z pohadky. Prestavba ma nezaujima mna zaujima iba ta nadrz 8) Mohol by si spravit foto ? Aky priemer toho "dna" ma sedma ?

Nvm, aky je priemer dna. Bola tam origo rezerva tusim 18".
Prílohy
745Li13.jpg
Palivomer
745Li15.jpg
Vstreky
745Li17.jpg
Zadeklovane
745Li19.jpg
RJ
745Li21.jpg
RJ
IMG_0592-e.jpg
Nadrz
IMG_0593-e.jpg
Nadrz
IMG_0594-e.jpg
Kompresor
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
ianko
Príspevky: 67
Registrovaný: 13.12.2007

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Štvrtok, 19. Apríla 2012, 10:47

Majo napísal:
davat toroid na kolmo je prasacina, umiestnenie plavaka s tym nepocita, nebude to fungovat tak ako ma(tym nemyslim stav paliva)...
toho hrania s kompresorom by som sa az tak nebal, ked to bude robit niekto normalny

ja som taku videl, origo na stojaka, nie otocenu horizontalnu ...ked som pozeral typy nadrzi....
 
Trevor
Príspevky: 113
Registrovaný: 3.7.2010
Auto: BMW bez oznacenia ..
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 25. Apríla 2012, 08:07

serwo napísal:
Nvm, aky je priemer dna. Bola tam origo rezerva tusim 18".


:shock: No just ak ti to nerobi problem tak zmeraj priemer tej nadrze. To sa mi nechce verit ze na miesto 18" rezervy ti vojde 100litrova nadrz. Ona ma multivelntil niekde na boku ? ja som tam mal tiez usim miesto na 18" a ledva sa mi tam vosla 56litrova :?
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 25. Apríla 2012, 16:35

LOL, ten kufor je dost hlboky. A coze tam nevidis tu fotku so stitkom na tej nadrzi? Ved je tam ten objem vyrazeny. :smile: Ventil je tam nejaky vpravo dole, asi uzaver plynu.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
Majo
Príspevky: 653
Registrovaný: 14.6.2009
Auto: e36 328iA LPG
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Streda, 25. Apríla 2012, 20:35

Trevor sa pytal, ze aky to ma priemer, zrejme si nevsimol, ze je to tam vyrazene - D720 H300, cize priemer 72cm, vyska 30cm. A podla tvaru je to klasicka s multiventilom v strede nie na boku

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní