... všetko o BMW ...
Euronimos napísal:330i (170 kW),
zážihový radový šesťvalec, dvadsaťštyriventilový rozvod DOHC, premenlivé časovanie ventilov, viacbodové elektronické vstrekovanie paliva.
Suverénny záťah, skvelý zvuk, prijateľná spotreba, a veľmi dobrá spoľahlivosť.
330d (135 a 150 kW),
preplňovaný vznetový radový šesťvalec, 4 ventily na valec, vstrekovanie common-rail.
Je neuveriteľne pružný aj z dnešného pohľadu, keď treba je aj úsporný a pri kvalitnom servise málokedy štrajkuje.
http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... mw-3-e-46/ prečítaj si tento článok.
Euronimos napísal:MDiesel, ktorý má DPF (filter pevných častíc),
nedostatočným jazdením nestíha vypaľovať ten filter, ktorý sa zabije a následne sa zníži výkon motora (stratí ťah)................................................
naftaman napísal:Toto platí pre moderné naftové motory EURO 5, pri tychto motoroch sa nemusí človek o DPF filter bať pretože ho nema
fox1k napísal:vstreky odidu ked tankujes nekvalitnu naftu a ked auto "dusis", turbo odide ked ho vytacas ked je studene alebo ho nenechas dochladit (napr cesta po dialnici), cerpadlo ani moc nie
germancars napísal:330i 12litrov nezere..zerie tak 9 az 11..a predas ho skor ako stary d ktory uz tiez nikto nechce lebo ich je plno a kazia sa..a ten liter a pol na spotrebe by mi za problemy s d nestali..alebo si kup 320d