... všetko o BMW ...
dimensionone napísal:Mňa teraz pre istotu trápi chyba z diagnostiky - pred fitrom je nejaký senzor - exhaust backpressure senzor. Teraz mi vypisuje, chybu s otvoreným obvodom, neviem, či to nejako súvisí s tým čistením fitra alebo nie.
mato530 napísal:Ahojte.
Nechcem prilis mudrovat na tuto temu ale mam istu skusenost...
1.postreh .. Jano nechcem ta sklamat ale podla fotky si si prevrtal katalizator....
DPF je az za nim... http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... te_filter/
bmwbros napísal:...takže dnes znova po diagnostike, spustili cez ňu samočistenie a išiel som poriadne prevetrať bimmera, je potrebne dosiahnuť teplotu PDF-ka na 245 Celzia aby samotný proces čistenia nastal, minimálne 30min. jazdy: Tak som prepol na ,,sport,, a šlapol ,,troška,, na plyn
No nepomohloKurva jedna upchatá.
Takže PDF-ko dám dole, a pôjde na dôkladné chemické čistenie, kým nie je upchaté celkom aby ma niekde cestou nehodilo do ,,nudzáku,,![]()
Pokusím sa to zdokumentovať a nahodím Vám to sem...
Udajne niekde pri Miskolci v Maďarsku, čista PDF-ka profesionálne aj z autobusov, nakladákov, ktoré sú velké dobre že nie ako sudyplné spečeného ,,sajrajdu,, a že po čistení ( vypálením, chemicky) sú ako nové
![]()
Ak nebudem spokojný s mojim vyčistením tak im ho tam zanesemiem, nech ukážu čo dokážu.hehe
voloda napísal:to bmwbros: zhavice mas vsetky v poriadku? mne bolo povedane, ze staci jeden zly a regeneraciu ti nespusti... vraj tie zhavice nejak pri regeneracii prihrievaju valce aby bola teplota potrebna na vypalenie dosiahnuta... je to aj logicke, lebo tych spominanych 245 stupnov nebude normalna prevadzkova teplota dpfka, hoci sa na auto tlaci... to by sa vypaloval skoro pri kazdej sportovejsej jazde...
nemam to od nejakeho sarlatana na skodovky, je to isty pan z dvorianok (majitelia BMW z okolia TV, VT a MI by ho mali/mohli poznat) co bmw fakt opravuje, nie len povie ze je to hotove a vsetko po starom, resp. po 100 km sme tam kde sme boli, alebo ze si to sadne, atd... ked to tak neje, tak som to mozno zle pochopil, ale logiku to dava...
mato530 napísal:ano pani, zhavice je potrebne mat v poriadku. Mam to z vlastnej skusenosti. menil som zhavice a nasledne aj riadiacu jednotku zhavenia. Bez bezchyboveho hlasenia mi to regeneraciu nespustilo.
Okrem ineho som aj fyzicky vycistil / vyplachol cisticom a nasledne diagnostikou vynutil regeneraciu...
PS moj postreh. Regeneracia vynutena diagnostikov sa nespustila pokial som naozaj nedodrzal predpisanu rychlost. Mne to pise min 20min rychlostou 60-80. Ked som ho prehnal 130 po dialnici tak nezregeneroval. Opat som dal vynutenu regeneraciu, dal tempomat a cca 30 min som isiel 80. Bolo to dost zaujimave :) ale potom ked som nacital, tak mal nove data a regeneracia prebehla v poriadku.