... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
TT-SIMIK napísal:viem ako funguje diferencial... urcite si mal po ruke aj auto s tym novsim DSC?To by do difu museli ist minimalne káble a do tých naších nejdú,ver mi už som za poslednu dobu videl tych difov,ale viem, ženové autá maju nejak riešené, že ta trakcia sa presuva v zakrute na vonkajšie koleso, a tam to už môže byt tak riešené....ale žiadna elektrika v E46 v difoch nieje....http://sk.wikipedia.org/wiki/Diferenci% ... tomobil%29
alfi666 napísal:Nasiel som dokument kde su krasne popisane vsetky 3 systemy
V skratke..
E46 ASC MK20 EI
kontrola preklzu + pomaha pri brzdeni v zakrute ... nema senzor natocenia volantu, ale podla roznej rychlosti prednych kolies dokaze zistit na ktoru stranu je volant natoceny a tym pomaha spravne rozdelovat brzdny ucinok pri brzdeni do zakrut - CBC - cornering brake control.
Takisto ma aj elektronicky rozdelovac brzdneho ucinku EBV
E46 DSC III MK20
To iste co ASC + je pridany lateral force senzor + senzor natocenia volantu - toto je vlastne uz funkcny stabilizacny system - toto mate vo svojich autach ti co to vypinate len 1 stlacenim
E46 DSC III MK60 - TENTO SYSTEM SA VYPINA na 2 krat
Je vylepseny system DSC III ktory ma pridane/vylepsene
DBS (Dynamic brake system)
DBC(Dynamic brake control)
CBC(cornering brake control)
EBV(electronic brake force distribution)
ADB(brake intervention)
MBC(Maximum brake control)
Ani sme si nemysleli, ze je tam toho tolko![]()
Pre viac info:
http://www.kinmak.com/downloads/doc/m3training/TSC1.pdf
ice.blade napísal:tu je pokracovanie obkecov o tychto systemoch (druha cast PDFka co poslal alfi) http://www.kinmak.com/downloads/doc/m3training/TSC2.pdf
pepo286 napísal:jo, uz som si aj ja zistil ze nic elektronicke v ziadnom diffe nieje ani v tom novsom DSCu E46 elektrika v dife nie je .. 'uzavierka' diferencialu sa robi bribrzdenim odlahceneho kolesa normalne brzdovym kotucom .. a tym padom sa vlastne z jednej strany akoby zavrie diff a sila ide na zatazene kolo ..
skoki napísal:hej je to presne tak proste sa pribrzdi pretacajuce koleso a tým padom sa rozdeli moment na druhe koleso. je to funkcne iba v nizkej rychlosti koli pomoci rozbehnut sa na snehu pripadne inych klzkych povrchoch.
TT-SIMIK napísal:
ešte mi povedz čo robí ten elektronický uzávetr diffu????,je nejaká elektronická súčiastka na zadnom dife????ešte som tam nič nevidel....))))), ice nechcem sa na tebe smiat,ele väčšiu hovadinu som za poslednú dobu nepočul....)))![]()
![]()