... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
SmartBastard napísal:Nooo s turbom sa da nafukat v podstate akykolvek pocet koni
Ked mi skonci zaruka tak by som chcel ist do G-Power, akurat si nemyslim, ze je prave rozumne si to dat robit tu na Slovensku, kedze tych aut moc nerobili a pravedepodobne ani jedno M coupe. Este mi brat hovoril, ze HPF maju tiez nejake zastupenie na Slovensku, ale to je ten isty problem. Takze auto asi pojde do Autenzellu ...
gusto napísal:
Aby si nebol neprijemne prekvapeny, je to v podstate faceliftovana stodola v dedine panubohu za chrbtom.
2 zdvihaky a 2 mechanici, ale v podkrovi 10 inzinierov.
Dovolim si tvrdit, ze montaz kompresoru v nasej M3 je na spickovej urovni, niekolko veci sme urobili inak nez bolo v navode od G Power (napriklad sme nechali prepad oleja pekne zafrezovat do vane, podla navodu sme mali urobit dieru vrtackou a oblepit tekutym kovom![]()
![]()
)
Recenzia aj s videom bude coskoro na topspeed.sk
SmartBastard napísal:Tesim sa na recenziu a videoNa vasom webe toho moc nieje takze som mal pocit, ze ste zatial tak akurat spravili vasu M3 a mozno este 2 maximalne 3 auta. Vacsina servisov na slovensku je typu rychlo nieco porobme nech to ide a dalsie auto. Ja hladam ludi, ktorych to co robia bavi a sami chcu z kazdeho auta co im pride pod ruku spravit to najlepsie.
Dovolim, si vsak vystrelit do vzduchu a povedat, ze si myslim, ze ste doteraz este ziadnu Z4M G-Power nerobili, a to je nieco z coho mam trocha strach. Typek z jedneho nemeckeho fora popisoval ako mu upravovali jeho Z4M priamo v G-Power v nemecku, auto tam z povodneho jedneho tyzdna zostalo stat nieco cez mesiac... co vypoveda o tom, ze tato praca je naozaj velmi narocna a ja chcem mat pocit, ze na tom pracuju ludia s urcitymi skusenostiami.
Ale ked ta tu uz mam, tak otakza... dovazate disky aj s US? Mal by som zaujime o [url="http://www.morrwheels.com/wheel.php?wheel=vs8&vehicle=bmw"]Morr VS8.2[/url] pripadne [url="http://www.adv1wheels.com/adv1wheels/wheelcollection/ADV8_1.php"]ADV8.1[/url]
gusto napísal:
Zatial sme robili iba nasu M3, teraz by sme mali robit jednu Z4 2,5 z Prahy.
Inak, medzi Z4M a E46 M3 nie je ziadny technicky rozdiel, takze nevidim problem.
Disky z US nedovazame.
SmartBastard napísal:No praveze je, motor je tam rovnaky, ale radiaca jednotka ma blizsie k e90 ako e46. Niesom sice automechanik, a preto sa nechcem hadat, iba pisem to co som uz asi 100krat cital na http://www.zpost.com/forums kde ma naozaj veeeeelmi vela chalanov kompresori (aj ked nie G-Power, vacsinou to su ESS alebo VF) a tam sa to uz viac krat rozoberalo. Anyways, vela stastia, ako som uz pisal este mam minimalne jeden rok zaruku od BMW takze dovtedy to nebudem riesit ... no a potom uvidime