... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
dodoIPD napísal:Ale ved ja som nepovedal ze len nizku triedu robia :))
Taka Supra, NSX , 240SX , Skyline etc.
Ved ty si povolany v tomto, uz s tym robis nejaku dobu.
Mr.S napísal:
aj tieto idu len 180km/h![]()
mys_iak napísal:
ale to myslis len rychlost v meste nie![]()
eko.fresh napísal:Nie. JDM auta su obmedzene na 180km/h
TiTAN napísal:aby som to zhrnul bol som tam tiez 3 mesiace, mozem povedat jednu "skvelu" skusenost z 4.7L mustangom, nabehane 11 000km cize novy voz, ked som dal pedal na podlahu tak to auto sa rozbiehalo ako hladky diesel, a moje TDS je oproti tomu fakt raketato len tolko k ich "benzinu", jednoducho clovek neusetri nic tym ze kupi auto s USA, mozno je lacnejsie, ale za tu cenu ziska mensi vykon, nizsiu kvalitu + par drobnosti ktore naseru, ine svietenie, ine jednotky na tachometry atd, atd, ... takze v konecnom dosledku neusetri nic :) nikto ma nepresvedci ze tie auta su kvalitativne to iste ako EU verzie :) ak by mali byt kvalitativne tak ako eu verzie cena by bola vyssia => tym padom by sa tazko v US predavali, preto ten cenovy rozdiel :) a niekde sa to prejavit musi
Inscene napísal:
k nazoru ze su americka auta blato .. no su tam ine poziadavky ...ale napr na e46 m3 okrem toho ze ma plne kotuce odrazky na prednom narazniku svieti smerovkami nema ostrek xenonov a tacho ma v milach rozdiel by som nevidel...
mylim sa ?
bolo by to dost neekonomicke vyrabat dve verzie auta .. jednu pre europu kvalitnu .a jedno blato ako ste to nazvali pre US trh ...
Inscene napísal:dobre k veci ... myslim ze dovod predaja je to ze buduci majitel (teda sucastny ) si to auto ani nevyskusal..kupil to jeho bracho a ten chalan ktory sa mal na tom vozit je vojak niekde neviem kde. .a prisiel az mesiac ci dva po tom ako bolo auto kupene v kosiciach ..
mozno zistil ze ho to nebavi a stalo by mu na dvore lebo ide zase do sluzby a tak ho predava ...to je vsetko
este k veci .. to auto sa neda ani len porovnavat s 328 a ani s 330i .. sice papierovo ma len o par koni viacej...ale to tazko hovorit niekomu kto sa neviezol..
k nazoru ze su americka auta blato .. no su tam ine poziadavky ...ale napr na e46 m3 okrem toho ze ma plne kotuce odrazky na prednom narazniku svieti smerovkami nema ostrek xenonov a tacho ma v milach rozdiel by som nevidel...
mylim sa ?
bolo by to dost neekonomicke vyrabat dve verzie auta .. jednu pre europu kvalitnu .a jedno blato ako ste to nazvali pre US trh ...
blesk napísal:
insene: super konecne niekto fakty![]()
maniazv:stav kasne tazko posudit z fotiek - tam vyzera ok (lakovana ale viem ze bola co ale primarne u 13rocneho auta nemusi byt problem) aj ked v inzerate je zdorazneny technicky stav...
co s atyka US aut vyrabanych v US tie sem netahajme - U nas sa vyraba Cayene, Touareg.... Automibilky spolupracuju krizom cez cely svet (vsetkym znama glozbalizacia a unifikacia platforiem) a nic uz nie je "narodne" auto a ani narodny pruser.
auta su v prvom rade prisposobene legislative (emisne normy, osvetlenie, tachometre v milach...) a v mensej miere trhovym specifikam (vybava, brzdy...) To ze nie vzdy pre US trh auta su horsie svedci napr. to ze Honda dodava na US trh Civic Si Coupe a Sedan.
Sedan je motoricky zhodny s EUDM Civic Type R, podvozkovo a kasnou je postaveny na zaklade JDM originalu Civic Type R - teda vcitane viacprvkovej zadnej napravy (ktoru EUDM type R nema). To auto stoji nove v USA 23000 USD co je podstatne menej ako EUDM Cyvic type R pritom je to lepsie auto. Cize o com je vasa kritika US trhu? ano robia kopec GM chujovin pre nas nezaujimavych ale aj priklad z Mustangom sa mi javi byt pritiahnuty za vlasy.
Aka to bol averzia a rocnik kedze do 2004 (stvrta generacia) zacinala 4,6l na 215hp co na tu vahu samozrejme este ak to bol automat tak musela byt fakt bieda (vzhladom na ocakavanie a to nehovorim z ebola este 3,8 s 210hp)
ten isty motor 4,6 l sa robil az do 390hp a to uz aj s automatom pojde asi trochu inak ako 215hp
ak to bola 5.generacia (aktualna) tak Mustang zacina s 3,8l na 190hp a 4,6l zacina na 300hp a konci na 550hp a pochybujem aj pri 300hp verzii ze by to slo ako hladky diesel (aj ked by kazdy mozno cakal akceleraciu ako v Bulitovom pripade:-). Oni tam proste niektory len chcu mat bublajuci V8 a kedze su tam prisne nielen emisne limity ale hlavne rychlostne aj tak im to je vo vacsine na nic. Pre europskym sposobom narocnejsiu mensinu ale vedia robit aj trochu podarenejsie auta - j eto proste neporovnatelne vacsi trh aky si vieme predstavit preto robia pre nas aj mnohe nepochopitelne auta - nemozno ale na zaklade toho pausalizovat.
dodoIPD napísal:Ja nic neodsudzujem , len hovorim ze je rozdiel v US a EU vozidlach.
Bol som v USA 4 mesiace. Neni to vela to mi je jasne ale nejaky ten feeling som dostal.
Urcite nevybuchujem kvoli autam.. kazdy ma svoj nazor, ja mam svoj zalozeny na vlastnych skusenostiach.
Co sa tyka japoncov, su to uplne ine auta a ina kultura , oni idu systemom Kaizenu , neustaleho zlepsovania.
Pozrime sa kam to dotiahli , robia jedny z najlepsich aut nizsej triedy (pretoze to je najvacia kupna sila) a verim ze to potiahnu dalej.
TiTAN napísal:ten mustang bola 5th generation kedze ako som pisal mal 11 000km cca nabehane, proste to auto neslona ten objem som cakal iny vykon, ked to porovna napr. s bratovou 330Ci tak sa to ani neda porovnat :) aj ked je pravda ze tam bola automaticka prevodovka ale aj tak na ten objem by to malo byt ine kafe :)
blesk napísal:
ok tak si musel jazdit v minimalne 300konovom - iste automat to vie dost zabit ale pred chvilou si to porovnaval s hladkym dieslom teraz uz s 330i co uznas ze je trochu rozdiel ze "nejde" a "nejde" Na ine kafe sa vybodni to neni ze nevedia urobit auto ale z eto tak niekto chce a preto mu take vyrobia
podladena US M3 je z mojho pohladu M3 na kazdy den. Osobne by ma fakt nebavilo zahrievat M3 kazdy den, kedze to v zime trvaa tak 10km a obvykle trasy v mestu su do 10km. Tazke vlasten stale jazdit ako dochodca na co ti bohate staci aj US verzia ktora bude aj menej trpiet a jej udrzba bude lacnejsia. Kedze s tym denne nejazdim tak je to inak ale ak by ano US by bola v pohode a podladeny Mustang s AT je v tomto smere bezpredmetny.