... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 16:22

airbone: Otec ma Octaviu II(r.v. 2004) nachipovanu na 150 PS, povodne 105PS, auto ma uz 201 000km... Trosku sa rozpisem, aj ked to nie je bmw, ale chiptuning ked to berieme ako zvysenie vykonu ma "nasledky" rovnake na kazdom motore. Chip stal 24 000sk aj so zarukou od dealera u spolocnosti GX tuning.

Chipovanie sa robilo v 30 000km, hned prvy problem bolo "trasenie" pri pridani z nizsich otacok. Nevedeli sme co to moze byt tak sa jazdilo dalej. Problem sa "vyriesil" ked v 80 000km kompletne odjebkalo spojku. Nova spojka uz netriasla a je na aute dodnes. Takze hned prvy problem. Dalsia neprijemnost nastala ked som dostal auto do ruky ja:)) Idem si nejakych 40 za traktorom, treba ho predbehnut tak zo stvorky do dvojky, plny plyn a ...... biely dym na polku Lucenca:)) Turbo v haji, kat v haji, potrubia potrhane, medzichladic rovnako. Este ze je auto firemne:) oprava stala v autorizovanom servise 105.000sk. Vtedy malo auto zbehnute 135 000km. Posledny problem bolo rozrthnute potrubie od turba v 180 000km.

Ked to tak zvazime, tak chiptuning pokial je kvalitny dokaze vyznamne zvysit vykon auta, motoru neublizuje, ale ostatne diely trpia. nenici ich samotny chiptuning ale vykon na ktory nie su stavane.

Ja mam na svojom aute taktiez upravu od GX, ale je to slabych 15-20 percent vykonu hore, takze myslim ze sa to pohybuje v tych priatelnych medziach(rovnako mam aj silnejsie brzdy konkretne z 330d/i). Osobne neodporucam davat viac ako 20 percent vykonu hore... aj ked to motor vydrzi, nevydrzia to ostatne suciastky.
 
Užívateľov profilový obrázok
K2
Autor témy
Príspevky: 304
Registrovaný: 30.11.2008
Auto: e36 328iA coupe
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

bmw

Štvrtok, 4. Decembra 2008, 17:51

hehehe...asi ste ma nepochopili...ja chcem kupit BMW 540i vanos...to je presne ta 4,4 litrovym obsahom....a ja som sa pytal majitela ci ta masina proste slape na plno ako funguje automat atd...a on mi hovoril, ze na tom aute sa pretekal s kamosmi, ktory maju 250 konove diesle 530d...a o to mi islo, ze ci je mozne mat bezne 250 konoveho diesla...robim si dojem o cloveku....napriklad mi rozpraval ze ma spotrebu 11-12 litrov???na 540i???sa mi zda nerealne a este automat...auto vravi, ze je nachipovane original v nemecku...no taze asi tak
Jazda v BMW je lepšia ako sex:)

Nesnívam svoj život, žijem svoj sen!!!

Nie som povinný byť taký, aký by som podľa ostatných mal byť.Je to ich omyl, nie moje zlyhanie.(R.P. Feynman)
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Piatok, 5. Decembra 2008, 00:57

no tak uz rozumiem ale ked chces nieco kupovat, tak sem nepis s cim to porovnaval, ovela dolezitejsie je to co ides ty kupit ako ci exituje taky a taky diesel.

SPotreba je realna, ale so zastupenim mesta najviac 20 percent, bez vyuzivania vykonoveho potencialu. Priemer som mal na manuali okolo 11.5l, majitel predtym na dlhsie cesty 10.5l. A nesetril som ho nejak, na diesli ma pri rovnakej rychlosti spotrebu min. 6.5l-7l co je uz na 320d dost .

No a je jasne ze kazdemu 250 konovemu autu ujde, to je normalka, ked ma menej koni nech to je tri krat nachipovane na vykonejsie auto jednoducho nema.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní