... všetko o BMW ...
speki napísal:To ste mi daly chrobaka do hlavy.
520i alebo 530d
Zase som na zaciatku.
Rcne najazdim 15000-20000km nie vela ale otec jazdi na kamione.
V ktorom mesiaci a roku auto preslo FL? Chcem urcite po FL.
Kolko asi vydrzi turbo?

speki napísal:Pre bezneho cloveka ktory tankuje na pumpe liter nafty za 45sk je diesel uplne nezaujimavy.Ja byt bez zdroja tak volim 530iTo ste mi daly chrobaka do hlavy.
520i alebo 530d
Zase som na zaciatku.
Rcne najazdim 15000-20000km nie vela ale otec jazdi na kamione.
V ktorom mesiaci a roku auto preslo FL? Chcem urcite po FL.
Kolko asi vydrzi turbo?
 .
 .atc525 napísal:No povedzme ze je to doooost zjednodusene povedane
 zjednodusene povedane - cim viac komponent (a najma drahych) je na motore/aute, tym vacsia sanca ze sa nieco po***e a pojde to do penazi. preto su napriklad zavodaky, i ked technicky prepracovane, nevhodne na beznu prevadzku, lebo vyzaduju udrzbu, bez ktorej by nemohli bezproblemovo fungovat.
  zjednodusene povedane - cim viac komponent (a najma drahych) je na motore/aute, tym vacsia sanca ze sa nieco po***e a pojde to do penazi. preto su napriklad zavodaky, i ked technicky prepracovane, nevhodne na beznu prevadzku, lebo vyzaduju udrzbu, bez ktorej by nemohli bezproblemovo fungovat.

 
											
MarcusAurelius napísal:FL prisiel v roku 2000 ale presne v ktorom mesiaci neviem..
je tu jedna recenzia ak ta to zaujima tak si ju pozri mozno ti to ulahci rozhodovanie
http://www.tipcar.cz/recenze_ojetin_bmw_5_(e39)_-_vzornak_s_dusi_sportovce-1411.html
-myslim si ze brat bmw5 po FL je dobra volba :) lenze to bude aj kusok drahsie.. a ak velmo tuzis po nejakom diesli tak po Facelifte sa odstranilo niekolko zavaznych chyb motorv a od toho roku 2000, 2001 uz boli tie auta ovela spolahlivejsie..
a tu niekto spominal, ze co vydrzi take turbo...
mno ked kuris tomu na studeno alebo slapes niekde podialnici a drzis auto v otackach vtedy sa turbo vacsinou prehrieva a ked mu nenechas kusok oddychu vedie to vacsinou k jeho poskodeniu.. nemam to overene v praxi bo nemam v aute turbo ale cital som o tom nieco..
 Inak z e39 nie je žiaden problém. Je jedno či máš 530d rv.99 alebo 2001
 Inak z e39 nie je žiaden problém. Je jedno či máš 530d rv.99 alebo 2001 
											 
   
  
 
											zhmp napísal:Ak diesel tak jedine 3L....pre nas všetkych bmw fanušikov mam jednu info..
3L diesel bol vyhlásneny za najkvalitnejší seriovo montovany motor na svete a to je už čo povedat...klobúk dole...:-)))
A čo sa tyka turba...tak jednemu vydrží 150 000km a inemu 5000km....už som videl v riti turbo aj po 3000 km,ale ako sa hovori komu nieje rady tomu nieje pomoci...:-))turbo treba vždy nechat dochladiť, a tym padom aj hlava sa dochladi a nebude žiaden puk......:-)))potom vydrží!!!!!A samozrejme nepeckovat studenemu dieselu.... Ked maš naftu tak sa voz...:-))))


speki napísal:Nova dilema 530d po FL automat alebo manual?
airbone napísal:A preco je to tak? Nemam teraz prehlad co stoji nafta na sk, ale ked som bol pred dvoma tyzdnami, tak ma v BA zabili cenou ze 37sk/l.
Pekne.
Pre porovnanie, v holandsku stoji liter nafty 0,98EUR a SHELL V-POWER 1.08EUR. Aspon vidime ako nas nasa vlada podoporuje...