Tak som sa pohral kus s vyfukom. Komplet cely 2-rúra 54mm od zvodov až dozadu. Nerez 304 zvárané MIG-om. Hentá nerez ma celkom vycvičila - proste mi to nejde. S TIG-om problem nemám , lenže ku tomu už nemám prístup tak som to zvaral doma MIG-om a argonom s nerez drôtom. Zvary pretavené fajn čiže pevnosti a výdrže sa nebojím, no vypadajú otrasne

Nevadí, časom zoženiem aj tig, lebo vyrábať výfuk ma celkom bavilo.
Dlho som rozmýšľal aký setup tam dám. Chcel som niečo s lepším prietokom než séria a hlavne iným zvukom, no nič hlasité ani nápadné. Origo katalyzatory odrezane zo zvodov a posunuté za prevodovku, za nimi Turboworks kombinovaný xpipe/rezonátor, ďalej oddelené malé absorpčné tlmiče TurboWorks a vzadu oddelené absorpčné univerzálne koncové tlmiče tiež TurboWorks. Jediné miesto kde sa plyny spoja je X-pipe. Má to zaujímavý zvuk a dosť som sa priblížil zvuku, aký som mal v pláne. Bolo to asi viac o šťastí

Na voľnobehu takmer nebadateľný (voči sérii) no nad 3500 už spieva. Vôbec nebzučí ani nedrní čo bola priorita č.1. Kvalitné origo katy splnia úlohu na emisnej. Pôvodne som chcel bezkat aby pri ladení RJ vytlačili maximum, no radšej prídem o pár Nm a konikov na úkor toho, že auto prejde bezproblémov emisiami a nebude smrdieť…