Nedeľa, 29. Júna 2025, 14:55
No určite by som nepovažoval E46 M3 za menej kazivú ako E9x M3. Stačí sa spýtať Vlka alebo Vojta Matouška, ktorí tie autá robia, koľko vedia požrať na servise. Poznám ich viacero v okolí, čo robili GO motora na E46 M3 a ti obaja povedia že počítaj s cenou 10k€ a ak to bude menej, tak budeš len milo prekvapený. Kľudne to môže byť aj viac. Hlavne ak to nie je nejaká uloženka s 50tkm. Po kúpe ťa čakajú minimálne ojničné ložiská, potom vanosy a spevnenie nápravnice (ak to ešte nemá spravené). Na E9x aktuátory a ojničné ložiská.
E46 je pocitovo ľahšia a viac motokárová ako E9x, E9x je zase pocitovo ďaleko tuhšia a celkovo modernejšia a môžeš v nej mať DCT. Voľba je ťažká, ale ani jedno rozhodnutie nebude zlé.
E34 540i 6q - LSD 2,93 25%, BC-racing, 4pot E32 750iL brakes, AMA exhaust w/ X-pipe, front strutbar, M5 sway bars, styling 21, Michelin PS4, full M-tech
E46 330ti 5q - swap M54B30, ECUGarage, LSD 3,46 25%, BC-racing, polyurethane bushings, 330i brakes, Hawk HP+ pads, HEL Performance BL, Schmiedmann headers, K&N intake, front/rear strutbar, X-brace, BBS-CH 007, Westlake 235 square setup, Sparco EVO2+, AnimalRacing consoles, stripped interior, oil cooler
daily MB GLB 2021
E90 330i EX