pablohablo napísal:to uz mi pripomina take to gramárčenie vymalovanych saganov, to uz rovno nainstalovat vomakovu appku na pocitanie krémešov a schudnút, alebo vypalovat ledku rezervy a tankovat len za desinku
Samozrejme na tychto daily autach ako je MRS Trophy nema zmysel riesit kazde kilo. Skor tam dava zmysel aby to bolo vyvazene L-P strana, co je v pripade tohto auta prikladne (videl som vazenie a obe strany su navazene prakticky skoro na kilo presne (co je skor vynimka ako pravidlo). No a tiez aby toho bolo co najmenej na neodpruzenych hmotach (lepsie kolesa kopiruju asfalt, neodskakuju tak a paradoxne to je aj pohodlnejsie ked to nebucha ale len kopiruje) Trophy ma kazde koleso o 2kg lahsie (kovane Fuji light) plus predne brzdove kotuce maju duralove stredy (-1,8kg kazdy kotuc) no a je fajn ked to ako predokolka ma na predku menej kg (Trophy ma proti standard verzii na predku menej cca -16kg). To ci to ma celkovo 1420 alebo 1445kg uz neni tak zasadne. Samozrejme nizssia hmotnost je vzdy plus, ale nemoze to byt uz na ukor tuhosti (ked napr. niekto basni o Civicu 5.gen ze mal pod 1000kg, ale bolo to z papiera, burat v tom fakt nie a aj jazdne vlastmosti v krutiacej sa kasni su nahovno)