Nedeľa, 29. Novembra 2020, 16:21
Killo co sa tych motorov tyka urcite bude dvojliter sviznejsi ale momentalne na tom budem behat primarne mesto a prilahle okresky, cize kludna jazda nenarocna na vykon. Dost si inak chvalili podvozok (neadaptivny) ze vyborne a presne kraja zakruty.
Ci bude GPF problemove ukaze az cas a skusenosti, zatial je to v obehu necele dva roky takze je este predcasne to hodnotit. Ja uz som pritom ostrazity lebo na E91 som si s DPF uzil svoje a podvedome sa uz tomu vyhybam aj ked jasne ze do buducna sa tomu nevyhneme. Naviac pri castych kratkych startoch a kratkych vzdialenostiach bude dostavat aj GPF na picu aj ked tie regeneracie funguju lepsie ako pri dizloch.
U mna ked hybrid tak toyota, predsa sa s tym seru uz vyse 20 rokov a tak ako to maju oni vychytane ostatni len dobiehaju. Nehovoriac napr o zaruke 10 rokov na baterie, co tiez potesi. V hre boli aj CH-R, nove Clio aj Leon len so zaujimavosti. Zatial som rozhodnuty pre config Corolla Hatchnack. S tym zapozicanim mas pravdu, za vikend/tyzden toho vyskusas a zazijes omnoho viac ako pri kratkej testovacke. Uvidim, vyskusam.
Fuxxo jop, nova Corolla celkovo sa velmi vydarila, je samozrejme liznuta tymi japonskymi tahmi ale myslim ze aj na pomery europskeho trhu je to fakt good. Nove Camry to uz je taky skoro Lexus, hlavne z vnutra.
Agelias© by migo
///MARKETING