Tak, a som zase na vazkach :) Sadol mi na nos jeden Báwor - konkretnejsie 330d e91 LCI 6M / M-pucket s velmi slusnou vybavou ale s vacsim najazdom.(cez 230xxx km ) ciernej metalizy.
Uz som si s chlapkom volal tak zistene info su : novy differak, nova spojka a zotrvacnik, overitelne km , do 200tis km servisovany len v origo BMW, nove brzdy -predok,zadok aj s vedenim + novy celolak s fotodokumentaciou. Auto nebolo burane ale doskrabane, zevraj to slo cez poistku. "Slape ako hodinky" ale viete ako to chodi :) treba ist pozriet, spravit jazdu a clovek je razom mudrejsi. A to sa vlastne chcem spýtať :
Kam pozerať a naco si dať pozor pri e91 lci ? Uz 2 dni hladam, citam dokonca aj pribehy s 330d lci na fore som presiel ale k takym konkretnejsim chybam, ktore by vedeli potrapit penazenku som sa nedopatral. Do kariet mi hrá aj to ze je vozidlo na rakuskych znackach a tu sa TuV(STK,EK) robi pravidelne kazdy rok cize auto by malo byt v poriadku no radsej si necham este nieco pred tym ako ho pojdem pozriet poradit.
Aby ste ma pochopili :) tak musim priznat ze VW CC nas vozi dost pohodlne, bezpecne, za ten rok a pol boli situacie kedy ma 4x4 vytiahlo z problemu, a ako som vravel - dailycar(menim len olej,filtre - za cely cas co ho mame s nim nebol ziaden problem) ..... no nejak mi zacina chybat ten tlak na krku ked clovek da kick down

vy viete co myslim :)
* nedavam to do "nakupnej poradne" pretoze nechcem

Ak sa mi tu niekto vyjadri budem rád ak nie - nevadi, aj tak rozhodnut sa musim sám
