... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

bmwtt.sk
 
sebastiaan
Príspevky: 370
Registrovaný: 1.1.2014
Auto: E61 535d/E30 316i
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Streda, 18. Mája 2016, 12:51

F80 je u mna jedno z naj co vobec BMW za poslednu dobu spravilo, gratulujem... M235i musi byt tiez super ale M3 je M3 :thumbup: :thumbup:
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Streda, 18. Mája 2016, 15:01

sebastiaan: dakujem, tiez to tak vidim a nepresdstavitelne sa tesim nanho
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Streda, 18. Mája 2016, 15:16

Tak si predsa prehodnotil výber (ako som ti písal že pre tvoj účel je proste M rada), tak snád ju čoskoro budeš mat, tešíme sa s tebou :wink: M3 F80 je fakt krasny sedan, ale mna by to tahalo asi k M4, coupe je proste coupe, no sám by som bol nerozhodný :) ale jazdit budú super obe :thumbup:
PS: akú zlavu si vytrieskal za nepríjemnosti? Snad aspon tych udajne bežných 20% :)
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Streda, 18. Mája 2016, 16:06

zlava zavisi od viac faktorov (model, podpora importu, fleet rep pocet aut, doplnkovej vybavy...). Uzavrime to tak ze vzdy to moze byt aj lepsie so zlavou ale tak objednal som to. Ako musel som dost silno rozmyslat kedze som dost vyrazne prekrocil povodne planovany budget.

Ak by som bol bez rodiny tak asi bude silno zvazovat M4. Ked sa mam ale priznat tak sa mi javi strasne velka na coupe proporcne (dlha) a coupe ja velke moc nemusim. M2 ako coupe M3 E46 sa mi javi tak akurat aj M235i. Evokuje to vo mne auta typu GT a to nie je moja parketa.
 
plaan
Príspevky: 11
Registrovaný: 25.12.2012
Kraj: Nitriansky

Re: M235i

Piatok, 20. Mája 2016, 22:38

precital som si vlakno zo zvedavosti a musim clena blesk pochvalit.

Objednal si si skvele auto a dufam, ze ti bude robit radost kazdy km :D

Ja osobne sa pri novych autach obavam vzdy jednej veci a ta sa mi stala uz 2x...2x som mal nove auto od novoty, jazdil som ho iba ja a daval som si bacha, uterial, vysaval, voskoval proste prvotriedna starostlivost a servis , olej a filtre kazdych 8t km a pod.
Avsak vzdy na nasich cestach sa to auto zlumpacilo ako keby, stacilo ist niekde kde som nepoznal cestu, chytil som vacsiu jamu a uz sa auto chovalo inak, plasty sa zacali ozyvat a pod. Niekedy mam pocit , ze prehanam a cely svoj volny cas venujem len a len vozidlam...Najnovsie sa chodim vozievat do AT kde cesty nejsu take krive a znicene ako u nas... :|
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 21. Mája 2016, 00:11

plaan: dakujem za pochvalu
ja mam opacnu skusenost. Auta co som mal a mam od novoty mi sposobovali mensie trapenia beznym a sportovym uzivanim ako jazdenky. Jazdenky som hyckal, repasoval, upravoval a postupne sa viac a viac s tym opatrne vozil, prestal jazdit za dazda, v zime vobec a bal sa ze moju vlozenu pracu a investicie znehodnotim a trpel som na kazdej jame. Odkedy jazdim auta od novoty viac jazdim auta sluzia a robia radost. Samozrejme prve dobky na kasni zamrzia ale treba si povedat ze to kazde auto casom ziska. Zaklad je to zohriat az potom nakladat, nebyt hulvat k autu (turovanie na mieste a pod) a robit viac ako poctivy servis u spolahliveho servisu.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Sobota, 21. Mája 2016, 15:23

Tu máš malú ochutnávku (ak si nevidel) čo dokáže (upravená) M3/M4 :) To že je ten šofér napol kokot neriešme..
PS: škoda že si objednal manuál, zbytočne brzdenie potenciálu toho auta podľa mna. Tak tu je videjko nech sa ti skráti čakanie :mrgreen:

https://youtu.be/SR04txuPrEg
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 21. Mája 2016, 23:44

naopak o manualy som 100% presvedceny. Dvojspoja ti nikdy neumozni tak tvrdo podradit na hranici smyku, auto sa navazi na predok a chyti este viac gripu na predok a zatocit a mozes bud velmi presvedcivo sa otocit ako okolo zapichnutej lyziarskej palice, alebo ak chces spojku pustit este hrubsie a nechat si locknut zadne kolesa, vzapati ist na plyn a riadit auto este v najazde plynom... Navyse tych 40kg navyse mi ani nejmenej nevonia a zatial kazda generacia M3 sa casom vzdycha ze keby to malo aspon manual... Ja som fakt velmi kruty zastanca manualu. A ten co tam je od ZF so suchou skrinou s karbonovymi synchronnmi a este o tych 40kg lahsi sko DCT mi pride hriech si tam nedat. Navyse vie este aj automaticke medziplyny a ked si ich chces sadzat sam tak si das Sport+
 
Užívateľov profilový obrázok
TheCarista
Príspevky: 978
Registrovaný: 28.4.2013
Auto: 540i G31
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 00:10

tiez by som siel jednoznacne do manualu :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4171
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 00:33

TheCarista napísal:
tiez by som siel jednoznacne do manualu :thumbup:


By ti nebolo smutno, jedným preradenim zničiť auto za 80+ tisíc? :lol:
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 09:54

preco jednym preradenim znicit auto? Ta prevodovka dava vo vsetkych rezimoch okrem Sport+ automaticky medziplyny takze shift lock nehrozi. Kto bude jazdit v Sport+ snad uz vie co robi a bude mat snad dost rozumu auto nerozbit a je jedno ci v manuale alebo s DCT
 
Užívateľov profilový obrázok
runder
Príspevky: 2801
Registrovaný: 7.8.2011
Auto: ropak
Kraj: Prešovský

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 10:02

musí ti byť ale hádam jasné že pri ostrej jazde manuál trpí o hodne viac ako automat, takže to tam bude spotrebná vec
BMW F01 740d
ex: BMW e92 335d
ex: Nissan 350z
 
KONNI
Príspevky: 675
Registrovaný: 11.10.2009
Auto: e36 328i qp M sport
Kraj: Zahraničie

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 10:39

blesk napísal:
preco jednym preradenim znicit auto? Ta prevodovka dava vo vsetkych rezimoch okrem Sport+ automaticky medziplyny takze shift lock nehrozi. Kto bude jazdit v Sport+ snad uz vie co robi a bude mat snad dost rozumu auto nerozbit a je jedno ci v manuale alebo s DCT



Pistacik narazal na thecaristu, ktoremu sa to na jeho 328i podarilo :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
Peťkooo
Príspevky: 120
Registrovaný: 16.11.2012
Auto: F31 LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 10:44

blesk napísal:
naopak o manualy som 100% presvedceny. Dvojspoja ti nikdy neumozni tak tvrdo podradit na hranici smyku, auto sa navazi na predok a chyti este viac gripu na predok a zatocit a mozes bud velmi presvedcivo sa otocit ako okolo zapichnutej lyziarskej palice, alebo ak chces spojku pustit este hrubsie a nechat si locknut zadne kolesa, vzapati ist na plyn a riadit auto este v najazde plynom... Navyse tych 40kg navyse mi ani nejmenej nevonia a zatial kazda generacia M3 sa casom vzdycha ze keby to malo aspon manual... Ja som fakt velmi kruty zastanca manualu. A ten co tam je od ZF so suchou skrinou s karbonovymi synchronnmi a este o tych 40kg lahsi sko DCT mi pride hriech si tam nedat. Navyse vie este aj automaticke medziplyny a ked si ich chces sadzat sam tak si das Sport+


:thumbup: :thumbup: :thumbup:
E63 650i LCI Sport pack carbonschwarz
F31 318d LCI Sport Line alpinweiss
E61 530d mysticblau

Auto racing began 5 minutes after the second car was built. - Henry Ford
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4171
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: M235i

Nedeľa, 22. Mája 2016, 10:56

blesk napísal:
preco jednym preradenim znicit auto? Ta prevodovka dava vo vsetkych rezimoch okrem Sport+ automaticky medziplyny takze shift lock nehrozi. Kto bude jazdit v Sport+ snad uz vie co robi a bude mat snad dost rozumu auto nerozbit a je jedno ci v manuale alebo s DCT


Si si asi nečítal jeho príbeh :lol: z vytočenej trojky tam hodil dvojku
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 221 neregistrovaných