... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18
reklamne predmety bmwklub.sk
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 9. Apríla 2016, 11:08

2 mesiace. V provnani s FoFo RS alebo Sti kde je 6mesiacov stale velmi dobre
 
Užívateľov profilový obrázok
Peťkooo
Príspevky: 120
Registrovaný: 16.11.2012
Auto: F31 LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M235i

Sobota, 9. Apríla 2016, 11:44

voMacK napísal:
M2 nebrat!! Prilis draha a ma iba o 11kg menej ako M4 a vyrazne nizsi vykon...


no a? M2 vazi priblizne rovnako ako 1M (co bolo teda popici zabavne auto) a ma este k tomu dalsich 30 koni. Pri tychto autach je dolezity udaj, ktory sa neda vyjadrit cislami (fun factor)

inak blesk - chystas sa riesit aj samosvor?
E63 650i LCI Sport pack carbonschwarz
F31 318d LCI Sport Line alpinweiss
E61 530d mysticblau

Auto racing began 5 minutes after the second car was built. - Henry Ford
 
Užívateľov profilový obrázok
heretik
Príspevky: 603
Registrovaný: 21.12.2007
Auto: S6
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Štiavnica

Re: M235i

Sobota, 9. Apríla 2016, 12:05

blesk napísal:
2 mesiace. V provnani s FoFo RS alebo Sti kde je 6mesiacov stale velmi dobre

To je dost dobre :thumbup: . Som prekvapeny, cakal som aspon tych 6 mesiacov.
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 9. Apríla 2016, 12:09

ano svor budem riesit. M-Performance. Stoji sice cca 3tis Eur ale e to lamelovy Drexler a navyse v OEM housingu uz s tovarensky vymedzenymi volami a dak si ho namontovat v BMW takze sj zaruka bude absolutne bez problemov
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 9. Apríla 2016, 18:25

podla udajov co sa mi podarilo vyselektovat ako spravne a porovnatelne su pohitovistne hmotnosti s naplnami a bez vodica a batoziny (v US ako unleaded curb weight) vsetko udaje pre manualne verzie:
M235i: 1455kg
M2:1495kg
M4:1497kg

opravte ma sk mate niekto este spravnejsie udaje (uvedtte aj zdroj)
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Nedeľa, 10. Apríla 2016, 11:22

Tak to som prekvapený že M4 je na tom cca rovnako ako M2, beriem to ako obrovské pozitívum pre M4 :)
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4117
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: M235i

Nedeľa, 10. Apríla 2016, 11:32

//MPower napísal:
Tak to som prekvapený že M4 je na tom cca rovnako ako M2, beriem to ako obrovské pozitívum pre M4 :)


tak v m4 je pouzitych vela kompozitnych materialov, tam by som videl tu usporu
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 10. Apríla 2016, 12:52

to je obecne a zname ze M4 pouziva na strechu a kapoty kompozit
Len sa cudujem potom tym nadsenym reakciam na M2 ohladom jej obratnosti, lahkosti, navratu ku korenom...a naopak na adresu M3/4 padlo pomerne dost kritiky. Jedine ze u M2 pouzili nejaky zazracny recept ci uz co sa tyka riadenia, reakcie motora, alebo podvozka (podvozok ako jediny v ramci M-Powerov nepouziva adaptabilne tlmice) Lebo inak vela komponentov z podvozka (hlavne vzadu) pouziva identicke diely z M3/M4. Alebo je to cele inak a je to len o psychologii (ocakavam nieco tak to tak hodnotim)
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Nedeľa, 10. Apríla 2016, 13:15

pistacik11 napísal:
tak v m4 je pouzitych vela kompozitnych materialov, tam by som videl tu usporu

Určite na tom niečo bude. Pre porovnanie kolko potom váži prazdna E92 M3?
blesk napísal:
Len sa cudujem potom tym nadsenym reakciam na M2 ohladom jej obratnosti, lahkosti, navratu ku korenom...a naopak na adresu M3/4 padlo pomerne dost kritiky. Alebo je to cele inak a je to len o psychologii (ocakavam nieco tak to tak hodnotim)

Presne tak to aj bude :D O to viac neprofesionalne to je ked to povie nejaký redaktor čo to ma na test.. Presne to iste ako ked za začal predávat v USA nový iPhone a typci zobrali starý model a ludí na ulici sa pytali že toto je nový iPhone čo nan hovoria, a zrazu každy tvrdil že je rýchlejší, ma lepší LCD, lepšie sa mu drží a podobne :lol: Teda tieto reči považujem za žvásty.. Co večšiou pustia odbornici na M ako nový čas a pod :) A virálne to už koluje..
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 10. Apríla 2016, 20:21

M3 E92 manual by mala mat bez vodica 1580kg (udaj podla DIN)
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Pondelok, 11. Apríla 2016, 07:34

len zhrniem hlasy (vcitane priatelov a najblizzsej rodiny)
cierna koza/bruseny hlinik: 7
cervena koza/cierny lesk: 12
zaujimavy vysledok je ze tu na fore je 9hlasov za cervena/cierny lesk a 0 za cierna koza/bruseny hlinik a moji priatelia a najblizssia rodina: 7hlasov cierna koza/bruseny hlinik a 3hlasy cervena koza/cierny lesk
 
RudyJames
Príspevky: 728
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: Subaru WRX STi
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Nottingham / Bratislava / Wien

Re: M235i

Pondelok, 11. Apríla 2016, 09:17

Lebo tu ludia maju a poznaju BMW :mrgreen:
Objednaval som nove auto a robit to znova a este dizajnove coupe, tak to nezabijem hnusnym ciernym interierom a lacnymi striebornymi listami.. Seriozne, cervena koza je zaujimavejsia a cierne leskle listy exkluzivnejsie
Subaru WRX STi
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Pondelok, 11. Apríla 2016, 09:51

ale moze to byt aj tym kto sem pisal. Ja ked vidim niektorych majitelov BMW tak sa s nimi tiez neidentifikujem. Osobne by som si na seba nedal napr M-Power tricko a siltovku aj keby som jazdil v M-Power (siltovky vobec nenosim).
Nie som proste typ ci ma rad okazalost. Este stale sa vsak rozhodujem. Mam totiz dni kedy som jednoznacne za ciernu a niekedy naopak jednoznacne za cervenu:-) Nepomohol ani weekend s vzorkami na stole ani nazory okolia. Cierna mi nikdy vadit nebude, len ma niekedy moze jemne skriet ze sa mi ta cervena paci. Cervena by mi niekedy mohla vadit ale ak sa pre nu rozndonem nebudem nikdy tuzit po ciernej:-) Listy su detajl co sa da vymenit a asi aj tak pojdu karbonove z M2
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: M235i

Pondelok, 11. Apríla 2016, 11:15

cierna koza je taka nudna, pocket-rocket ako M235i lepsie vyzera s nejakym zivsim interierom, preto cervenu kozu (a k nej sa potom hodi ten cierny obklad)
ale kombinacia cierna koza/hlinik vyzera tiez dobre, avsak tu si viem skor predstavit vo vacsom aute (napr. M5)
na druhej strane tebe to hlavne musi ladit so sedackami ktore tam chces dat . . .
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Pondelok, 11. Apríla 2016, 12:54

ked som si real zobral vzorky koze domov, tak som si uvedomil dve veci:
ta cervena je krajsia ako som si myslel (nie je ostra je to taka zemita cerven)
nikdy ju z inou cervenou nezladim lebo je specificka a tym padom ak by som zam daval Recaro Sporster CS tak to nezladim
Prílohy
image.jpg
image.jpg (48.23 KiB) 688 zobrazení
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných