... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 17. Januára 2016, 10:28

Asi tak nejak, zalezi co kupujes.. BMW original 11€/L.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 17. Januára 2016, 21:02

len taký detail, je fakt taký strašný rozdiel vo výkone, keď je M57 zohriata oproti studenej? Lebo na môj vkus to len hučalo a nešlo :D
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 17. Januára 2016, 22:35

Zalezi ze v akom stave je motor, lebo som isiel uz aj na jednej zdochnutej a islo to horsie ako otcov Golf.
A ano ide o nieco lepsie ked je poriadne zohriaty.
Este jedna vec, pokial motor nieje zahriaty na ucitu teplotu tak ho nad 2800 ani nevytocis, ma tam cut-off.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 17. Januára 2016, 22:45

tak bola to E53 M57N, nebola ešte zohriata a keď som jej trochu pridal asi zo 40 na 70, tak to len zahučalo a išlo to ako bez turba, až pri 3k to začalo trochu tlačiť.....tak či je to feature toho auta alebo to len nebolo zohriate. Viem, že oproti V8 to bude slabšie, ale tých 218ps a 500nm musí potlačiť aj takú kravu....
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 17. Januára 2016, 23:29

Tak to vyzera ako keby tam bola nefunkcna regulacia turba, neviem ako to je riesene v N-kovom motore ale u starsich to je vecsinou popraskana alebo odtrhnuta podtlakova hadicka.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Volna tema /technicka/

Pondelok, 18. Januára 2016, 11:16

ALAS napísal:
Este jedna vec, pokial motor nieje zahriaty na ucitu teplotu tak ho nad 2800 ani nevytocis, ma tam cut-off.

To vážne má M57ma niečo takéto? Vieš bližšie info ako to funguje? Ja som teda studený motor nevytáčal ale viem že do 3000 ide určite, nie úplne skrehnutý ale taký že sa odliepa ručička začiatku modrého poľa.
Nur Original ist Legal.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: Volna tema /technicka/

Pondelok, 18. Januára 2016, 12:36

Blizsie info k tomu nemam, ani som sa o tom nikde nedocital.
Toto mam iba z vlastnej skusenosti na mojom aute.
Pokial je motor uplne chladny tak to vytoci maximalne po 2800, ked to je uz za modrym polickom na teplomeri tak sa mi zda ze pusti trocha viac.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Napster050
Príspevky: 1714
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: G30, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: Volna tema /technicka/

Pondelok, 18. Januára 2016, 13:02

podľa mňa si mal niečo pokazené :P
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Pondelok, 18. Januára 2016, 14:00

Celkovo to auto asi nebolo s poriadku, lebo keď som vtedy pridal, tak otáčky išli na 2,4 a len hučalo, potom hneď skoro 3,5 a to už niečo začalo robiť.......proste mŕtve :D
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 24. Januára 2016, 15:51

walking dead e53 ako vecsina
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
proste ja
Príspevky: 91
Registrovaný: 19.12.2014
Auto: 523i at
Kraj: Žilinský
Bydlisko: martin

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 24. Januára 2016, 17:59

nazdar,

pravdepodobne mi odchadza senzor klukovky. po akej znacke sa obzriet?

diky
e39 523i at 1998 lpg
ex: focus c-max 1,6tdci
exex: opel sintra 2,2i 16v
exexex: peugeot 406 2,0hdi
 
Užívateľov profilový obrázok
M5port
Príspevky: 520
Registrovaný: 27.4.2010
Auto: E39M5E39535E60M5
Kraj: Košický

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 24. Januára 2016, 18:27

proste ja napísal:
nazdar,

pravdepodobne mi odchadza senzor klukovky. po akej znacke sa obzriet?

diky



najlepšie original ,ale ako si to zistil?
 
proste ja
Príspevky: 91
Registrovaný: 19.12.2014
Auto: 523i at
Kraj: Žilinský
Bydlisko: martin

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 24. Januára 2016, 22:01

co som sa tak docital, tak myslim, ze by to mohlo byt ono.

po zohriati tazsie starty, niekedy az na 3 pokus - tocit toci, ale nenastartuje. a za studena tiez dlhsie toci, ale chyti - to by mohlo byt vadnym senzorom kluky a nastartuje podla senzorov vaciek.

ak ma niekto podozrenie na nieco ine, tak sem s navrhmi.

len podotknem, ze separator cerstvo vymeneny, filtre nove, sviecky maju cca 10tis, cerpadlo v poriadku aj s tlakovym regulatorom
e39 523i at 1998 lpg
ex: focus c-max 1,6tdci
exex: opel sintra 2,2i 16v
exexex: peugeot 406 2,0hdi
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Utorok, 26. Januára 2016, 16:23

k tej nezohriatej M57, je to sakra rozdiel, na studeno to je uplny bicykel, zvlast s automatom stuhnutym, najviac to citit tesne pod 2000 (viac na studeno nechodim). auto zohriate v tej oblasti taha citelne sviznejsie.

Co mi vsak hlava nebere, ze preco niekto jebe diesel na 3000 ked nie je zohriaty, to je na hlavu (asi bolo cudzie). Hugino, aj ty na svojom jebnes na studeno cez 4000?
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Utorok, 26. Januára 2016, 16:39

aj na M62 to citim za studena ze to ide tak lenivsie za plynom, ked je voda na 40-50 tak je to uz celkom fajn, ale kym sa neotvori termostat tak sa k trom tisicom ani nepriblizim a to je benzin atmosfera . . .
ale dovod skusat auto "co to dokaze" s nezohriatym motorom nepochopim, asi podla hesla "neni to moje mam v p"
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných