Esence napísal:BMWslav, mám známeho čo má v dipe GLK/čko a taktiež spokojnosť v rámci trvácnosti atď. Samozrejme absencia lesku je na škodu, ale čo sa týka ochrany tak

. Ešte čo sa týka tvojho rozhodnutia na zmenu dizajnu, ja osobne schvalujem všetko čo si napísal ALE velké ALE tie XY pásy by si nemusel riešiť. V jednoduchosti je krása a myslím, že v tvojom prípade aj dobrá reklama.
BTW som nepostrehol len ma zaujíma aký olej leješ do motora ?
Co sa tyka dizajnu, tak ako prve pojde celoprevlek + doplnky do ciernej, potom pojdu reklamne polepy a az nasledne ak ma nieco zaujimave napadne tak pojde navrch, samozrejme nechcem to prekomplikovat chcem jednoduchsi a cisty dizajn.
Kazdopadne viaceri si vravia ze aky kolotoc, lenze mne ten kolotoc zaraba na chleba. Ak by som dal len jednoliate auto, tak ludia si pomyslia ze je to lak, alebo klasicka folia, cize tak ci onak musim tam nieco spravit aby sa ludia pytali co to je ako sa to robi atd.
Olej leje Shell Helix Ultra Extra ETC 5W30, spokojnost maximalna, motor ide tichucko vsetko fajn.
Ovsem predchadzajuci majitel asi nedodrziaval interval, alebo tie intervaly su nahovno. Nie zeby bol motor nejak extra zaneseny ale bolo tam par usadenin. Takze znami mi odporucil " GOLD EAGLE - 5minute motor flush" ktory nie len precisti ale rozpusta usadeniny. Takze som nalial cisty olej do auta - 1,5L dolial som 1,5L tohto pripravku, nechal bezat 10min motor a nakoniec som vypustil cierny olej so vsetkym sajrajtom a znova dal novy olej.
Odporucam to spravit kazdemu

Esence napísal:Samozrejme absencia lesku je na škodu:thumbup: .
na to mame od januara riesenie, RACER DIP SHIELD, ktory nie len ze vytvori vzhlad laku (leskly), ale zaroven je pevny (je to uz skor plast ako guma), tazko poskrabatelny a hlavne ma odolnost voci ropnym produktom (nafta, benzin atd.) cim ostatne konkurencne dipy nedisponuju.
Kuk:
http://poplastuj.sk/shield-1000