... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk


), myslel som ze po pol hodinke na dialnici to zmizne, cakal som hodinu a stale to tam bolo pricom spotreba bola sa mi aspon zdalo o dost vyssia ako obycajne (myslel som ze prebieha regeneracia)...Kedze moje puntickarske srdce nedokazalo odolat a mal som pred sebou este dost dlhu cestu, chcel som to vyzistit co najskor. Tak za jazdy som si pripojil bluetooth modul do OBD a na mobile spustil appku BMWhat (dokaze neuveritelne mnozstvo veci, od sledovania parametrov, ktore sa daju pozriet len cez DIS, napriklad mnozstvo sadzi vo filtri a po novom aj ci prebieha regeneracia a planuje sa aj vynutenie regeneracie, az po citanie/mazanie chyb vo vsetkych jednotkach + dokonca kodovanie cez bluetooth, fakt VELMI odporucam) a pozrel som na teploty na filtri, objem sadzi v nom a tlaky vo vyf. potrubi. Regeneracia neprebiehala (teplota na filtri len 300 stupnov), tak som dal vycitat chyby. Samozrejme chyba DPF, ale co ma zaskocilo bol jeden vadny zhavic, kvoli ktoremu sa to dpf neregenerovalo. Napadlo ma teda za jazdy chyby vymazat, lebo zhavenie sa asi kontroluje predsa len pri starte motora. Chyby som teda cez appku vymazal a hned zacala prebiehat regeneracia (600 stupnov na filtri) a za par desiatok minut filter pekne cisty, ziadna chybova hlaska. Takze to je taky strucny (a hlavne NUDZOVY) navod ako spojazdnit regeneraciu aj napriek ulozenej chybe zhavenia v DDE jednotke 
lulu991 napísal:Podla mna nemas uplne presne informacie...Podmienka minimalnej rychlosti je podla mna blbost, regeneruje to aj pri nizsej (odskusane). Takisto podmienka 50km je velmi individualna a samozrejme zalezi od rychlosti, kludne sa stihne zregenerovat aj za 20km (odskusane). To, ze nesmie byt ziadna chyba v DDE, je jasne, inac regeneraciu nespusti. Dalej dolezite je mat dost natankovane, termostaty ok...