... všetko o BMW ...
Pancak napísal:Necakal som ze sa to bude tolkym ludom na BMWklube pacit, som milo prekvapeny ak to nebude tu ludom vadit neni problem aj sem pridavat nejake veci...


čo sa týka RB, tam by si už musel meniť aj nápravi kedže je to 6hrnek, je to ťahžké na tu nápravu, a to auto sa aj ťahšie ževraj ovláda, podla mňa by bolo najlepšia volba tam dať sr20det s s14, 200koní v sérii, a poladiť sa do dá na tých 300 určite, hlavne čo spravím ak donesiem dakedy v buducnosti s13 bude GO a repas turba , a to by som spravil aj na tvojom mieste ak tam budeš swapovať napríklad ten SR. inač držím palce, rozspisuj sa tu F!z:k napísal:Ach ked citam tie pismenka rb20, rb26, 2jz tak to je jak lesbian, teen, schoolgirlProste uplne porno
Jak sa da u nas take volaco zohnat vlastne? Vsade vidim len to CAčko co mi prijde jak m40 u bmw

Pancak napísal:Ked das 1JZ tak bude vacsia vaha na napravu, ale urcite nemusis riesit nove napravy. CA-cko umrie vzdy to nechcem, ma jeden problem s olejom, nestiha s vrchu stekat dole, teda moc sa ho nahromadi v hlave ventilov. Rada RB motor je dost draha iba preto ze to su motory s legendy zvanej "godzila" :), SR-ko je prijemna volba v japanu sa davali bezne do s13, napadlo ma ze oturbit ka24de pouzit turbo z S15, co mi dodalo 2.4litrovemu motoru celkom dost sily, inak KA je kovany od vyroby. Keby otvorim kapotu a je tam 1jz tak by to bolo celkom prijemne ale 2jz ma krajsi zvuk..
Este k CA-cku nie je to lenivy motor len stale to je CA18det.
Ked zratam co by vyslo turbenie ka24de, tak zato mam RB20DET s 205 konmi.
RB25DET nechcem to je to iste co CA-cko len ma o dva valce naviac
RB26DETT to je masaker ale celkom narocny swap.
SR20DET cenovo skoro to iste co 2JZ vyhoda toho ze pasuje priamo na drziaky motor ka24. Prifuknutim SRka uz by celkom pekne lietal zadok, ale neni som si isty.
1JZ alebo 2JZ su poctive motory povedal by som ze jedni z top co boli kedy vyrobene.
Inak do 240sx sa da swapnut skoro vsetko aj bmw motory pretoze motorovy priestor je dostatocne dobry, ale co sa tyka spolahlivosti tak nechce sa mi kazdu chvilu riesit debiliny. BMW motoroy neboli stavane na take zatazenie.
Co sa tyka zohnania motora tak s tym by nebol ziadny problem...

gasp0 napísal:z coho davate do b32 piesty? kluka asi 89,4 ratam a piesty? z s50b30?
