Nedeľa, 29. Decembra 2013, 16:18
No ono to tal celkom nieje, ze 535 je v podstate 530... to ze hydromenic si pyta troska repasnut pri cca 200t je pravda, co sa tyka turb, vsetko je vecou zaobchadzania s autom pocas tych 200t.za dalsie, dalej motor ma okrem dvoch turbin, piestov atd, aj ine sanie, vstreky, prevpdovku 6hp28(530 ma 6hp26), ina predne pruzenie, ine brzdy atd. Za dalsie ano z 530d vies dostat aj 300hp, ale z 535 aj cez 350 cize to je take dvojsecne toto. A chlapec ked chce 5,5s potrebuje tam aspon 245-250kw, ja sa na takom case pohybujem 5,5-5,8 . dalej s tou e46 289ps, postav vedla seba e60lci a skuste si sprinty z 0-150 trebarz, potom pruzne zrychlenia zo 100, zo 150 a potom porovnavaj, subjektyvny pocit zo zrychlenie ked v aute sedis je nepodstatny, e60 je viac odhlucnena vacsia atd, zrychlenie sa vnima uplne inak ako u e46. nehovoriac ze porovnavame dve auta ktore su hmotnostne inde. za dalsie porovnanie 530d vs 535d, napriklad so sprintov na 400m 173kw verzia zaostavala o dobre 4 auta na kazdom pokuse. Dlasie porovnanie s 530d 190kw v f10, motor ide samozrejme lepsie ako 530d 160-170-173 kw, ale ten priebeh vykonu je uplne iny, v nizkych otackach nema taky zaber, a vo vysokych 530d vadne oproti 535, napriklad kickdown pri 530 do nejakych 3500-3700 otacok uz trati vyznam, kdezto u 35d motora prave vtedy ma ten motor najvyssie palby staci si pozriet grafy vykonu a krutaku. Viem to porovnat aj objektyvne kedze kamos ma 530d