... všetko o BMW ...

Moderátori: 100RM, BinKooL

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
bmwtt.sk
 
Pežot

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Nedeľa, 21. Apríla 2013, 23:38

Chalan kúpi, niečo sa poserie a vytriezvie.

Doštuduj, zamestnaj sa a uvidíš, na čo prídeš. Nemá veľký význam pre Teba ísť do takého auta. Mal som 7er a nebola to sranda, keď som do auta za mesiac vyvalil 2800€.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 07:43

nekupuj na co nemas. ja tu budem asi zasa za kkta a moralizatora, ale proste ked na nieco nemas a aj tak si to kupis casom to zacnes nenavidiet, lebo ta to bude strasne finacnne skrtit a obmedzovat. Ja som do sedmy nesiel a to zarobim za den to co ty za mesiac. [neber to prosim zle - nechcem sa vyvysovat, ani ta urazat]; iba si myslim, ze peniaze co dostanes za predaj bytu by si mohol zuzitkovat rozumnejsie ako nakupom nevdacnej starej s prepacenim picoviny, co ta bude permanentne dojit]
Je tu kopa mladych chalanov co kupili pomaly za posledne chechtaky auto a nemaju potom ani na servis, alebo dokonca na PHM. Radsej sa vozit na Pezote a a zvladat to finacne ako na sedme a nemat ani na rozky :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 07:51

predať byt a za prachy kúpiť auto ktoré za dva roky nebude mať už ani polovičnú hodnotu, tak to by ma ani vo sne nenapadlo
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo46
Príspevky: 103
Registrovaný: 15.3.2012
Auto: X5 E53 4,4i
Kraj: Trnavský

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 08:14

littleB napísal:
.... každopádne za e38 Lang s LPG som ochotný dať max. 7tis.€ ...

... a potom do poradne dat link na e38 V12 s LPG za skoro 10tis E bez prihlasenia a z PL. ty si sa kde zabudol? v roku 2003??? o tebe musi snivat kazdy predajca. #-o
 
littleB
Autor témy
Príspevky: 102
Registrovaný: 22.8.2012
Kraj: Zahraničie

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 10:07

Jasné chlapi, ja to beriem, to čo píšete má logiku. :wink: Síce ma zaujala tá poľská ponuka - výbava vyzerala skutočne slušne, a čo si môže človek viac priať ako slušnú výbavu a LPG vo V12tke - no keď už poznám vaše názory, tak to nebudem za každú cenu hrotiť. Možno nakoniec aj tak skončím pri 728iL od slovenských predajcov, aj keď by som naozaj nerád... ](*,)
Naposledy upravil/-a littleB v Utorok, 21. Januára 2014, 13:58, upravené celkom 1 krát.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 10:13

stale si nenapisal jediny schopny dovod preco toho mamuta kupovat :D povodne to bolo vyrobene na vozenie tucnych prdeli, a ty sa na tom chces vyvazat do roboty ako na oktavii, co zarobis tak 3h prace pojdu na to aby si sa dostal domov :lol: ked uz hovoris o bezpecnosti, lacnejsia, a mensia E39 nepostara okrem 400kg navyse nic co by ta od smrti ochranilo menej nez v E38.. no pokial proste chces za kazdu cenu frajerit, a nedas si povedat, tak si to kup :thumbup:
 
littleB
Autor témy
Príspevky: 102
Registrovaný: 22.8.2012
Kraj: Zahraničie

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 10:32

Mám viacero dôvodov:
1. detský sen (milujem veľké pohodlné sedany, a BMW obzvlášť)
2. v e39 som sedel a necítil som sa až tak pohodlne (e38 je na tie tučné prdele lepšia :mrgreen: )
3. čítal som, že e39 sa kradnú viac než e38 (vraj je o ne väčší záujem na čiernom trhu aj čo sa týka ND)
Naposledy upravil/-a littleB v Utorok, 21. Januára 2014, 13:58, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
korado
Príspevky: 2116
Registrovaný: 31.7.2009
Auto: len V12 a len long
Kraj: Bratislavský

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 12:00

Ja Ti to prajem ale dobre, veľmi dobre si to rozmysli. E38 bola vlajková loď, a ceny dielov (nových) stále atakujú ceny vlajkovej lode. Navyše už má svoje najlepšie časy dávno za sebou, takže si to svoje bude pýtať takmer stále. Pozri si, čo stojí napríklad jeden EDC tlmič... V12 má aj trochu iné brzdy, nehovoriac o dvanástich sviečkach, cievkach (jedna cca 120-150€) atď. A to je len bežná údržba. Ja som predal E38 750iL za pár šupov, a tomu autu nič nebolo... trúfam si tvrdiť, že to bola jedna z tých lepších na Slovensku, a najlepšia čo bola v ponuke na predaj. Napriek tomu som to auto predával skoro rok. To auto stálo nové 6.400.000Sk (v roku 1998). Kilometer reálne vyjde na približne jedno euro (možno trochu menej) čo sa týka servisu + pohonných hmôt. Osobne som dal viac ako 500€ mesačne len na benzín a to som jazdil nie každý deň. Nie je to auto na chodenie do roboty, ale na to, aby s tým majiteľa vozili a on riešil "miliónové kšefty". Nikto ti tu nechce zle, ani ti to nebude závidieť, ale ak máš obmedzený rozpočet, nekupuj to. Pekných E38 je ako šafránu, a nestoja málo. Ja konkrétne viem len o jednej na Slovensku.

Skús si E39 na rok, dva, nejaký silnejší benzín, uvidíš čo to je, na servis, údržbu atď... získaš prehľad a potom sám zistíš, či budeš potrebovať E38.
INSTAGRAM: korado_korado
 
palzo
Príspevky: 1820
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: Dedova Lada
Kraj: Košický
Bydlisko: Dedina

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 13:10

littleB napísal:
Mám viacero dôvodov:
1. detský sen (milujem veľké pohodlné sedany, a BMW obzvlášť)
2. v e39 som sedel a necítil som sa až tak pohodlne vzhľadom na moje rozmery (e38 je na tie tučné prdele lepšia :mrgreen: )
3. čítal som, že e39 sa kradnú viac než e38 (vraj je o ne väčší záujem na čiernom trhu aj čo sa týka ND)
O frajerinu mi až tak nejde, to by som nejazdil v malom pežote... :D
Nehovorím, že si nedám povedať, no ešte mám tak polroka/rok času kým sa predá byt, takže dovtedy budem hľadať, vyberať, skúšať a uvažovať. :smile:


Dam ti rozpocet co som dal za 2 hadicky a Nivo Gulu z bmw ked sa odsrala (ved uz to neni nove a ma to svoje roky).. Bral som to bez DPH a na zlavu v BMW atd atd, Hadicky ma vysli na 90e, a Nivo Gula ma vide na 150e a verim ze vacsina tych e38 ma este povodne hadicky a tie nivo gule.. takze dal som 240e a plus robota.. Spocitaj si to do kopy ci to uz neni skoro tvoj mesacny plat, a to sa chce aj vozit ze ? :) Tak priratame benzin alebo plyn.. no uz sme rpevrsili tvpj mesacny plat a to si este nejedol a nevolal nikam a ani najom nezaplatil... ak chces mozem pokracovat.. treba si uvedomit jednu vec, to niesu nove auta, ja sa svoje snazim udrzat v com najlepsiom stave, a stale daco odide s toho dovodu ze je to stare a opoterbovane, diki bohu (a to musim poklopat po stole) ze s prevodovkou a motorm neboli ziadne problemy.. Ale stale neaka malickost, nieco sa da zobrat pomimo BMW, ano da sa.. alenetreba setrit, ja mam brzdy z 750tky, vez dph po kamarackej zlave cena bola nieco cez 400e (aj predok aj zadok) ale neni to malo, napravove casti ani nehovorim, vymena sviecok 160e, membrana, hadicky, chujoviny ine.. a verim tomu ze ked kupis e38 tak nebude v top stave lebo taka sa mi zda ze je az jedna ci 2 u nas na slovensku... Takze si to zvaz.. Ale ja ti mile rad rpedam svoju za 4500e :lol: tych 7 ci kolko co mas vystaci na novy lak a dalsi malicksoti co by chcel vytunit :D BTW: gumy 235/60 R16 michellinky stoja jeden kus nieco okolo 200e :D
Jack Daniels + Coca Cola :)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 13:14

keď som presadal z oplíka do bmw tiež som chcel samozrejme 750i, a podobné chuťovky, proste že splniť si sen, ale rozmýšľal som reálne čo doteraz neľutujem, tak som zobral 525tds, potom 540i, a možno o 3-4roky keď sa na to budem cítiť tak zoberiem 750il

len taká vec ako edc tlmiče, ako písal korado, vymeníš dva tlmiče, ešte nejaké tie silenty na náprave, dáš nový olej, filtre a svoj fond opráv na 3roky si aj vyčerpal do nuly, a potom sa modliť aby sa nič nepokazilo
lebo napr. kúpiť pohodlnú e38 s edc a potom šetriť a dať tam klasické tlmiče tak to radšej ani nekupujem e38

čo sa spotreby týka, tak denne 100km, to je 2000 za mesiac, to je okolo 200-230€ mesačne za lpg, a okrem roboty si nikde nejazdil, a ešte nejaký ten benál na studené štarty, takže počítajme kľudne aj 300€ na mesiac len pohonné hmoty, vzhľadom na e38čku je to celkom málo, ale kebyže mám navaliť na auto 100km každý deň do roboty tak nebudem drať bmw ktoré žerie aj trávu pri ceste ale kúpim si niečo z koncernu čo chodí za 5litrov nafty alebo za 7-8l plynu a e38 si nechám na víkendy :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Pežot

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Pondelok, 22. Apríla 2013, 19:57

Chalan odráža presne mňa pred rokom :mrgreen:

A tak to dopadlo :-" auto sa pokazilo a potom som už nemal ani na PHM a tak šlo auto do sveta :mrgreen: akurát som na tom celkom slušne prerobil niekoľko tisíc
 
ŠimonE36
Príspevky: 10
Registrovaný: 17.9.2012
Auto: E36
Kraj: Prešovský

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Utorok, 23. Apríla 2013, 06:20

littleB napísal:
Mám viacero dôvodov:
1. detský sen (milujem veľké pohodlné sedany, a BMW obzvlášť)
2. v e39 som sedel a necítil som sa až tak pohodlne vzhľadom na moje rozmery (e38 je na tie tučné prdele lepšia :mrgreen: )
3. čítal som, že e39 sa kradnú viac než e38 (vraj je o ne väčší záujem na čiernom trhu aj čo sa týka ND)
O frajerinu mi až tak nejde, to by som nejazdil v malom pežote... :D
Nehovorím, že si nedám povedať, no ešte mám tak polroka/rok času kým sa predá byt, takže dovtedy budem hľadať, vyberať, skúšať a uvažovať. :smile:



Nehnevaj sa na mňa. Urcite máme každý svoj sen, ale citujem "Nehovorím, že si nedám povedať, no ešte mám tak polroka/rok času kým sa predá byt, takže dovtedy budem hľadať, vyberať, skúšať a uvažovať."

Prosím ta daj si povedat! Skutočne aby si ešte ani len nemal zariadene financie a písal o tom ako budeš o rok predčasne skusat a iné srandy je EPIC FAIL ... Tu na fore povazujem jeden pribeh za ukážkový čo si taka E38 a toho čo si vyžaduje. Je to uživatel Esence jeho príbeh E38 máš tu: http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/novinky-t62054.html dovolím si sem pridať len veci ktoré on sám riešil v rámci servisu + klampiarske a lakovanie zalezitosti nakolko E38 maju svoj VEK.

Nový nárazník plus striekanie
Nové predné, zadné tlmiče + dorazy
Nová predná náprava (komplet)
Nový XENÓN (komplet svetlomet) respektíve z inej E38 ale hlavne, že je a nie je tam diera ... (nastavenie šošovky atď všetko OK)
Nový chladič
Nový Remeň
Nová autobatéria Varta
Nová vodná pumpa
Nový termostat
Nové sviečky
Nové filtre
Nový filter v AT prevodovke + olej (vykonal predošlí majteľ mám len tlačivá plus to že funguje a radí hladko (ono neviem ani kedy preradí asi starnem ... žiadne šklbanie pri eko či agresivnej jazde spiatočka taktiež OK pohýnanie do kopca bezproblémove!
Nové brzdové obloženia + platničky
Nová šošovka v CD-meniči (dúfam že ju vymenili !) Ale nie už hraje ako má :) ...
Nové peľové filtre (kabínové) (pridané foto)
Nový Vzduchový filter (pridané foto)
Nová S/ka páska pre hadičku serva už neslzí ...
Nový klaksón (2x) už nahodený a funkčný :) ...
Nová chladiaca zmes a jej odvzdušnenie v chladiacom systéme...
Nový vzhľad pre ovládanie hlasitosti na volante +/- (volume)
Nový olej

SUMU teda neviem ale palka jedna za druhou podla ETKA ...

Kludne mu napis SS moc sem uz nepachne co ho posledne stretavam v KE jazdil na peknej E65 momentalne posledne bol na Medvedovi triedy S a od posledneho rozhovoru ubehol uz dajaky ten cas ale pri vete kde benzín pre neho ratal radovo 800€ mesacne nepovazujem E38 za auto hodne vozenia sa do prace a s5 na 50km vzdialenosti.

Nehovoriac ze nechcem ta hadzat do jedneho vreca ale keď svoju E38 predaval tak take individua co k nemu chodili (vid príbeh) by som sa hanbil !!!

http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/novinky-t62054-210.html
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/novinky-t62054-225.html hneď úvod

Kazdopadne je to na tebe ale netreba mat predstavu ze servis lode triedy 7 od BMW je suma sumarom podobna ako Skoda Fabia I generacie ...
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo46
Príspevky: 103
Registrovaný: 15.3.2012
Auto: X5 E53 4,4i
Kraj: Trnavský

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Utorok, 23. Apríla 2013, 06:52

Esence ju predal nakoniec myslim do NM, tam ju vidavam a cena bola niekde pod 3tis e (ak si dobre pamatam). takze dobry kus za dobru cenu. On ked ma rozpocet na kupu max 7tis, tak v tomto pripade by mu 4tis zostali na dalsiu prevadzku a kupil by auto o ktore bolo starane.
 
littleB
Autor témy
Príspevky: 102
Registrovaný: 22.8.2012
Kraj: Zahraničie

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Utorok, 23. Apríla 2013, 20:05

Oukej hoši, balím to. :D
Ale nie... :mrgreen: Možno niečo prerobím, ale taký je život - bez risku nie je zisk. :D
Naposledy upravil/-a littleB v Utorok, 21. Januára 2014, 13:59, upravené celkom 1 krát.
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: LPG u e38 - výhody/nevýhody

Utorok, 23. Apríla 2013, 23:21

Vyser sa na to, pohladaj si nejaku 730d, na to auto bohate staci,ale iba so slusnym motorom v dobrom stave... LPG je kktina, prides o kufor kvoli nadrzi a stale s tym su problemy, aj ked ti to tu bude kazdy tvrdit ze nie, nehovoriac o malom dojazde... Ver tomu ze viem o com pisem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní