je to pravidlo ze ked sa sekne hned svieti chyba? alebo moze nastat situacia ze je zaseknuty a auto o tom nevie?
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
No mne začalo svietiť na diaľnici oranžová kontrolka motora a v podstate hneď keď som otvoril kapotu som videl kvapky oleja. A došiel som ešte 400km domov a na druhý deň som zistil toto vsetko
Ak to je pravda, tak v TOBe su potom kokoti, pretoze mne povedali, ze o zvolavacke na EGR samozrejme vedie, ale mojho auta sa to netyka. Tvoja verzia mi dava zmysel viac.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!" -- P.R.
Chalosi cafte, pisal som do BMW Slovensko a potvrdili mi zvolavacku na EGR, takze treba pisat rovno na zastupenie na SVK a nie do jednotlivych servisov, kedze tam asi este toho vela nevedia.
No ja som tam dnes písal a mám smolu môjho auta sa to netýka ževraj. Ale skúsim napísať priamo na servisne stredisko že mi skoro zhorelo auto že čo na to povedia...
tie spravy v bulvaroch nekonkretizuju ci to plati plosne pre vsetky vyrobene BMW od do s tymi motormi alebo iba pre vybrane kusy / modely
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
Podla clanku som pochopil ze problem je chladic, nie ventil. Co vlastne v tych servisoch budu menit, pytal sa uz niekto? Najlepsia volba je asi uplne tu egr blbost softwarovo odstavit.