... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
voMacK napísal:Tak ale N53 nema turbo, tak to predsa len bude o kusek jednoduchsi moter...
Tebe piskala este aj regulacia tlaku na turbe, ne?
jararak napísal:e60 n53 to je, na druhu stranu 6A a 8A moze spravit pekny rozdiel. ci? btw mal si aj 530d, dokonca 2x a ta prva mala 142kw, myslis, ze 200kw v tej n53 je az tak malo? jasne voci 245kw v 545i bude uz asi vsetko slabe.
airbone napísal:jj je to tak ako hovoris, no dnes uz s tym nenarobime nic, kedze take motory bmw uz nerobi... Tie skurvene male stvorvalce uz idu pchat aj do novej x5/x6...... To povazujem doslova za trestny cin.
Je velka smola ze posledny dobry V8 4.8L (550i) nedavali aspon do nejakych prvych F10 a pojebali to na plnej ciare s tym N63 a tym padom vznikla velka medzera
Vyzera to ze tu na slovensku nic rozumne nenajdem, vsetko co je na predaj je diesel 520d.... Resp vsetko na objednavku/dovoz.... Takze pojde sa asi do DE/NL pre nejaku 535i, a nahradne riesenie je 530i/528i, aj ked si myslim ze tie budu odspodu dost hluche.... Len skoda ze oproti V8 maju oba zvuk skor pripominajuci vysavac.....
airbone napísal:jj je to tak ako hovoris, no dnes uz s tym nenarobime nic, kedze take motory bmw uz nerobi... Tie skurvene male stvorvalce uz idu pchat aj do novej x5/x6...... To povazujem doslova za trestny cin.
Je velka smola ze posledny dobry V8 4.8L (550i) nedavali aspon do nejakych prvych F10 a pojebali to na plnej ciare s tym N63 a tym padom vznikla velka medzera
Vyzera to ze tu na slovensku nic rozumne nenajdem, vsetko co je na predaj je diesel 520d.... Resp vsetko na objednavku/dovoz.... Takze pojde sa asi do DE/NL pre nejaku 535i, a nahradne riesenie je 530i/528i, aj ked si myslim ze tie budu odspodu dost hluche.... Len skoda ze oproti V8 maju oba zvuk skor pripominajuci vysavac.....