... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Autor témy
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

F10 535i motoricky

Štvrtok, 24. Septembra 2015, 18:12

Je tu nejaky majitel 535i? Zaujima ma to auto, v recenziach ho celkom vychvaluju, ale skor by ma zaujimal nazor niekoho kto ma take vozidlo dlhsi cas, a predtym sa uz aj vozil na nejakom starsom bmw. Samozrejme hlavne info ohladne tohto motora. Nie spotreba, ale spolahlivost, pripadne poruchy atd. O slabsom benzinovom motore prilis nerozmyslam, mam e60 545i, takze na vykonnejsi motor som zvyknuty, cize by ma asi nejaka 523i prilis neohurila... 550i by sice bolo ideal, ale od tychto motorov radsej ruky prec....
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2321
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: F10 535i motoricky

Štvrtok, 24. Septembra 2015, 18:23

Mexičan náhodu nemal 535i v kombiku?
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F10 535i motoricky

Štvrtok, 24. Septembra 2015, 20:13

Mal to mexican, ale predal to. Vseobecne plati, ze u eFiek je lepsie ist do diesla.
N55 je fajn moter, ale ma muchy. Na niektore uz bola aj zvolavacka. Spotreba okolo 10-11. Dynamika velmi slusna. Urcite brat jedine s automatom. Tu je trosku problem, ze sa tento motor kombinuje s GA8HP45Z a ten mal tiez nejake muchy...
keby nieco, pis.. :)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Autor témy
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: F10 535i motoricky

Štvrtok, 24. Septembra 2015, 23:14

voMacK napísal:
Mal to mexican, ale predal to. Vseobecne plati, ze u eFiek je lepsie ist do diesla.
N55 je fajn moter, ale ma muchy. Na niektore uz bola aj zvolavacka. Spotreba okolo 10-11. Dynamika velmi slusna. Urcite brat jedine s automatom. Tu je trosku problem, ze sa tento motor kombinuje s GA8HP45Z a ten mal tiez nejake muchy...
keby nieco, pis.. :)


Hmmm, tak to si ma velmi nepotesil s tymi muchami. Samozrejme zavisi na tom co to konkretne je a ci danne auto bolo tam kde malo byt ked bola zvolavacka... Nemal som zatial cas velmi citat po zahranicnych forach. Na slovensku vela tych aut na predaj neni, bude asi problem to zohnat...
Diesel pre mna asi nebude najlepsie riesenie, uz teraz nejazdim nejak az tak moc ako kedysi... Zohnat diesel s rozumnym najazdom bude taktiez asi problem...
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 07:07

Urcite hladaj radsej ropu v dobrom stave... jazdis dlhe trasy,tak v com je problem ? A ak chces F10, preco by mal byt problem kupit zanovne auto?
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 07:48

je to fakt smutne, ze sa F10 neda kupit s poriadnym benzinovym motorom, hanba BMW. E60 mala aj ked O-kruzkove ale inak velmi dobre benziny.
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 08:40

Ake stare auto chces kupovat? Nejdes brat auto v zaruke??
Ja by som siel urcite rovno do lci modelu..je krajsejsi, led svetla su fajn a touch pad je skvela ficura :thumbup:
Nehovoriac o tom, ze prve rocniky maju u nas nefungujuci SLI [moja stara pajta patri medzi ne zial tiez..] ](*,) ](*,) ](*,)
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 09:32

K tým problémom s motorom N55 dodám z vlastnej skúsenosti asi toľkoto:

2x menené HPFP. Prvý raz pri cca 68000km. Asi tak mesiac-dva po výmene sa začali znovu objavovať nejaké problémy, tak sa pri 78000 km menilo nanovo. Ja som mal auto do 114000km. Dovtedy ďalší problém s HPFP nebol.

2x opravovaný Valvetronic. Prvý raz spolu s HPFP pri 68000km. Druhý raz asi po 1,5 mesiaci a odjazdených asi 5000km. Prvý raz sa celý Valvetronic menil a druhý raz ho len nanovo nastavovali. Podľa vyjadrenia technikov je Valvetronic vo všeobecnosti dosť jednoduchý a spoľahlivý systém a u mojej bielej plečky to bola raritná situácia, že sa porucha vyskytla takto dva razy po sebe.

Zvolávacia akcia na Vanos. Tam sa menili iba nejaké úchytné skrutky. U tejto zvolávačky boli dva možné scenáre. Podľa stupňa rozmrdanosti sa buď menili iba skrutky alebo celý Vanos. U mňa sa teda robilo iba to prvé.

Myslím si, že napriek týmto chybám je N55 aj tak asi najlepšia voľba spomedzi benálov pre F10.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 916
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 09:36

veru keď som mal zapožičanú počas servisu BMW520d 2013 tak ten SLI išiel fajin. No trochu som pofrajeril, vo svojom nemám som si zase odvykol.
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Autor témy
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 13:57

PetoK napísal:
Urcite hladaj radsej ropu v dobrom stave... jazdis dlhe trasy,tak v com je problem ? A ak chces F10, preco by mal byt problem kupit zanovne auto?


Peto ja som chcel nieco pozistovat o motore n55, v otazke ropa vs benzin mam pomerne jasno. Pre mna diesel nepredstavuje ziadnu vyhodu, lebo kym nenajazdim s autom aspon 30-40tkm rocne, tak otazku spotreby neriesim a okrem nej nevidim ziadnu vyhodu alebo prednost dieselu, skor naopak. Preto by som radsej benzin, som zvyknuty... Ale netvrdim ze diesel nekupim, keby sa naskytlo nieco extra dobre, tak snad aj hej, ale benzin ma prioritu.

To all: tie problemy n55 s valvetronikom sa mi nepacia... V pripade preslej garancie to budu riadne palky napr za excentricky hriadel apd....
Mexican: tie opravy valvetroniku boli kvoli nejakej chybe alebo tiez nejaka zvolavacka?
Keby som este rozmyslal o inom - ako su na tom ostatne slabsie benzinove motory so svojimi pripadnymi chronickymi problemami a spolahlivostou?
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: F10 535i motoricky

Piatok, 25. Septembra 2015, 14:23

Valvetronik sa opravoval kvôli chybe.
Zvolávačka bola jedine na Vanos.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: F10 535i motoricky

Sobota, 26. Septembra 2015, 18:05

Tak ak nechces chrocht, potom jedine 530i. Len tie sa uz nejaky ten patek nerobia...neviem, ci chces tak stare auto...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Autor témy
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: F10 535i motoricky

Pondelok, 28. Septembra 2015, 00:13

voMacK napísal:
Tak ak nechces chrocht, potom jedine 530i. Len tie sa uz nejaky ten patek nerobia...neviem, ci chces tak stare auto...


Hmm, vybrat si z benzinu u F10 nebude asi take jednoduche.... Neviem este kolko chcem do toho dat a na aky rocnik sa zmozem, no na facelift asi ani nie....
Je to len myslienka, uvazujem dat svoje auto na predaj, keby sa nedajboze predalo a ja by som za nim smutil, zhanal by som volaco... F10 nie je jediny potencionalny kandidat, pozeram aj nejake x3ky, dokonca F30.
U F10 ma prave tak hypoteticky zaujala asi len jedine ta 535i ako vhodna volba v kategorii benzin. Pretoze 523i s 204kW a 1.8tony ma asi velmi nenadchne svojou dynamikou a novsimi 4-valcovymi motormi uz vobec nie a o 550i urcite rozmyslat nebudem, kvoli tomu ze ten motor je zazrak ked vobec funguje... Nieco tam skusali vraj postupne s novsimi verziami povylepsovat, ale velmi vela slavy z toho debilneho designu uz nevytrieskali. Navyse tie motory aj ked funguju, vraj to nie je nic extra.... Ani dieselu sa az tak strasne nebranim, ale "keeeby booola taka moooznost ujo", radsej benzin.... No cim dalej citam o tych F10 a ich neduhoch, tym viac som presvedceny, ze jazdit este par rokov na E60 nebude az take zle :)
Tak asi predsa u F10 mi vychadza len ta 535i, no aspon viem naco si dat bacha. U zvolavacej akcie asi nie je problem, predpokladam ze ju absolvovali takmer vsetky vozy, co sa da samozrejme zistit. O nieco menej mi je sympaticky problem s valvetronikom, no trebarz by som zohnal auto, ktore to uz malo poriesene :)
Zatim dik za inputy.
 
mexican
Príspevky: 3925
Registrovaný: 12.8.2011
Auto: modré géčko
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: bazmekistan

Re: F10 535i motoricky

Pondelok, 28. Septembra 2015, 09:03

voMacK napísal:
Tak ak nechces chrocht, potom jedine 530i. Len tie sa uz nejaky ten patek nerobia...neviem, ci chces tak stare auto...

530i = N53, čo znamená, že má všetky tie veci, čo sa mi jebali na N55, t.j. HPFP (myslím, že podľa ETK to bol presne ten istý typ) aj Valvetronic.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: F10 535i motoricky

Pondelok, 28. Septembra 2015, 09:09

mexican napísal:
530i = N53, čo znamená, že má všetky tie veci, čo sa mi jebali na N55, t.j. HPFP (myslím, že podľa ETK to bol presne ten istý typ) aj Valvetronic.

N53 nema valvetronic

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní