... všetko o BMW ...
lubomt napísal:Urcite vymenit (nie preplachom) a na reci "nemenit, klakne" ,zabudni
dudo napísal:Mne to robili v Jihlave v ZF aj s preplachom a adaptaciou....a vyslovene odporucali preplach (financny rozdiel bol minimalny). Vysledok je citelne pozitivum, odvtedy mam nabehane cca 5-6 tis (celkovo nieco malo cez 250tis) bez problemu.
Dolezita vec - predtym ako sa vobec pustili do prace robili diagnostiku, skusobnu jazdu aby zistili ako na tom vlastne prevodovka je. Bolo mi povedane ze ak by boli hodnoty/vysledky zle, ani by sa toho nechytili...pricom vsak majsterko povedal ze hydromenic vykazuje opotrebenie ale je to stale v norme.
alfi666 napísal:Co tym myslite, ze prevodovka kope? mne sa to nestalo este nikdy... mam si to predstavit ako na manuale prudke vypustenie spojky pri preradovani?
dudo napísal:Mne to robili v Jihlave v ZF aj s preplachom a adaptaciou....a vyslovene odporucali preplach (financny rozdiel bol minimalny). Vysledok je citelne pozitivum, odvtedy mam nabehane cca 5-6 tis (celkovo nieco malo cez 250tis) bez problemu.
Dolezita vec - predtym ako sa vobec pustili do prace robili diagnostiku, skusobnu jazdu aby zistili ako na tom vlastne prevodovka je. Bolo mi povedane ze ak by boli hodnoty/vysledky zle, ani by sa toho nechytili...pricom vsak majsterko povedal ze hydromenic vykazuje opotrebenie ale je to stale v norme.
robert1976 napísal:kolko bolo za vymenu ??€-cz
lubomt napísal:Dost nizka cena, pretoze ak minuli s preplachom minimalne 10ltr oleja ZF Lifeguard Fluid 6, tak uz len vtedy je cena 350e... Kde je praca, olejova vana?
Ja s preplachom nemam dobre skusenosti, velakrat mi zakaznik aj priamo servisak volal, ze po preplachu prevodovka skolabovala alebo zacala blbnut. Nijako inak ako manualne sa prevodovka vycistit neda. Je to teraz taky "chvilkovy hyper-super-moderny boom" tejto doby, ked servisaci blaznia ludi, ake je to super a ako to pomoze. Z magnetov sa preplachom pilini dat dolu nedaju, takisto zomselenoidov, mechatronik, šupatkovych skrin atd
lubomt napísal:Dost nizka cena, pretoze ak minuli s preplachom minimalne 10ltr oleja ZF Lifeguard Fluid 6, tak uz len vtedy je cena 350e... Kde je praca, olejova vana?
Ja s preplachom nemam dobre skusenosti, velakrat mi zakaznik aj priamo servisak volal, ze po preplachu prevodovka skolabovala alebo zacala blbnut. Nijako inak ako manualne sa prevodovka vycistit neda. Je to teraz taky "chvilkovy hyper-super-moderny boom" tejto doby, ked servisaci blaznia ludi, ake je to super a ako to pomoze. Z magnetov sa preplachom pilini dat dolu nedaju, takisto zomselenoidov, mechatronik, šupatkovych skrin atd
DesertFox napísal:
Niečo také, alebo to skôr trhne (je to proste citeľné). Najviac to cítim keď tomu nakladám na diaľnici a výpadovkou sa vrátim na sídlisko, skludním jazdu a keďže mesto je aj o státí a rozbiehaní sa, tak aspoň ja osobne to najviac cítim na 2ke. Proste to kopne / trhne.
Po vypnutí (napr. večer) a naštartovaní (ráno) to už nerobí.
///edit: ešte ma napadlo ... príklad ...
Do rána je dajme tomu -8 stupňov, pri prvom zmačknutí tlačítka štart sa mi vyrolujú tie paličky čo ukazujú teplotu motora o 3 stupienky nad hranicu 4000 ot/m (mám pred-facelift E60, na facelift E60 to už je vraj stacionárne, aspoň čo som sa tu dočítal na fóre) normálne naštartujem a idem do práce. Do práce chodím popri Lidli v Sásovej a rúbem do kopca popri SOU PP (Sásovčania alebo Bystričania určite poznajú tento stupák). Ako sa tak pohýnam do kopca, plynulo pridávam do tých cca 2000 až 2200 ot/m, no pri 2200 až 2300 ot/m proste trhne-kopne, otáčky (podľa otáčkomera, a aj pocitovo) popadnú na 2000 a vzápätí sú späť na 2300.
lubomt napísal:Dudo - nikomu nic nenalievam, oficialne ceny su este vyssie a kto si ake stanoví... Som zvedavy, aky olej tam davaju. Predpokladam, ze Ravenol alebo nieco take