... všetko o BMW ...
vladoslavo napísal:to je nasavanie vzduchu do motora, teda vzduch z vonku ide do vzduchoveho filtra a ide tou hadicou ...
PSnoopy363 napísal:prach?!?!?! keby tam bol prach, tak to by asi turbo moc dobre neznášalo, keby nasávalo prach...
PSnoopy363 napísal:... aj keď motor po celý čas bežal, potom keď som sa pohol, začalo to znovu stúpať. Podľa mňa je to voda a to nemá nič s motorom...
alfi666 napísal:
hehesom sa zasmial
... voda ma dost vela spolocne s motorom a teplota motora je sice na roznych miestach rozna, ale pri urcovani teploty motora sa za smerodatu povazuje teplota chladiacej kvapaliny... a ako si uz sam zistil medzicasom, po vymene EGR termostatu to mas v poriadku
alfi666 napísal:Jasne, je dobre menit oba, lebo nikdy neni iste ktory hapruje, ale obvykle ked je zly EGR, tak sa motor pod zatazou zohriat vladze, len pri nizsej zatazi nie. ...okruh cez EGR je "tensi" takze sa nedokaze natolko cez neho voda ochladit.. takze v tvojom pripade to tipujem prave, ze EGR termostat bol na chybe :)
voloda napísal:Hermo nevesaj hlavu, u mna je to podobne, obe termostaty vymenene a stale sa to zohrieva pomaly. Bolo mi povedane ze moje auto nema tzv. prihrev v motore (taku cast webasta, nieco ako spirala) a preto sa to zohrieva pomaly. Dal som karton pred chladic a neriesim. Je to aviacke riesenie, ale je za chladicom klimy takze ho neje vidno a svoje spravi. Len by ho trebalo vymenit za nieco co nesaje vlhkost. O rok to budem riesit linom... Btw. spotreba isla dole o 0,6l
PSnoopy363 napísal:neviem chlapci čo môže byť váš problém...možno to máte v poriadku, len sa vám zohrieva naozaj dlhšie, lebo tam nemáte ten príhrev, síce ani ja neviem či ho mám, ale keď si ho pred odchodom na 5 - 10 min. naštartujem, aby sa zahrial motor, vybehne v pohode na 5x - 6x°C a potom kľudnou jazdou mám do 10 min. 90°C a to mi môže ísť aj vyhrievanie...len zas neviem, možno mi pomáha aj tá vecička, neviem či ju máte, myslím na tie žalúzie za obličkami....potom, keď sa mi zohreje motor, tak sa pekne otvoria...keď následne odstavím motor a sedím naďalej v aute..., tak vždy počujem, ako sa tie žalúzie po čase zatvoria :) Možno by ste to mali riešiť domontovaním tej vecičky..:)
Hermo napísal:
No uz som sa aj nad tym ci mi tie klapky za ladvinkami funguju ale neviem pri akych teplotach,pripadne rychlostiach sa maju otvarat alebo zatvarat. Neviete mi niekto povedat? Ze kedy maju presne menit polohu? Mozno ze nakoniec nefunguju oni.
PSnoopy363 napísal:PSnoopy363.To si čo zadrel?Usedel by sa tam na smrť
neviem...skús, že budeš jazdiť na aute dlhšiu dobu, alebo ak budeš mať niekam cestu, a potom, keď zaparkuješ, tak seď v aute...ale neviem ako dlho budeš musieť v aute sedieť...asi aj 10 - 15 min...a možno budeš počuť zvuk, ako sa ti zatvárajú, ak ti teda fungujú...alebo si sadni pred auto a čum do ľadviniekneviem či to vieš nejak inak odkontrolovať :) ani ja som to ešte nekontroloval priamo ľadvinky, či sú otvorené či čo..nejak ma to nikdy nenapadlo, len som počul už nie raz ten zvuk a to musí byť ono, vtedy keď so mnou niekto v aute sedí, tak vždy sa na mňa nechápavo pozrie
a ja poviem: "No teraz vybuchneme."
:) možno po jazde si všimneš, že sú otvorené a budeš vedieť, že ti zrejme fungujú, v prípade, že pred jazdou ich máš zatvorené...