Štvrtok, 24. Novembra 2011, 21:48
Tak som sa teda rozhodol ze s tym motorom zabojujem a posnazim sa ho zachranit, kedze kompresie valcov boli nakoniec celkom dobre (25-30). Vstreky su tiez OK (testovane na 150bar). Zohnal som cloveka s odchylkometrom, nastavil sa rozvod a predvstrek. Uz je trosku zivsie aj lepsie startuje (problemove startovanie je uz len niekde tesne za modrym polickom- pri chladnuti), ale stale je dost mrtve pod 2 tisic ot. a spotreba je niekde okolo 11 mesto - 7,8 dialnica - 6,8 mimo mesto (bc aj real). Viem ze davku paliva nenastavovali. Moze pomoct aj to alebo uz bude cerpadlo suce na repas?
Druha vec je klepot toho motora (duty zvuk niekde od poslednych valcov), ktory sa prejavuje dost zaujimavo, opacne ako zdvihatka. V tejto zime po nastartovani neklepe, po priblizne 2 minutach sem-tam zaklepe a po chvilke uz klepe stale. Volnobezne otacky si drzi. Mozu to byt zdvihatka, ze by klepali opacne (OLEJ 10W40)?
Dakujem TDSkarom za kazdu info.