... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
woosteer
Príspevky: 77
Registrovaný: 25.9.2011
Auto: BMW e39 525 TDS
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 11. Októbra 2011, 16:35

Chlapci je niejaky rozdiel v motororoch u BMW 325TDS a 525TDS? či su uplne rovnaké?
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 11. Októbra 2011, 16:52

su rovnake len je rozdiel v umiestnení intercooleru
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
woosteer
Príspevky: 77
Registrovaný: 25.9.2011
Auto: BMW e39 525 TDS
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 11. Októbra 2011, 16:54

ja som si všimol že mam troška inu olejovu vanu. Može to byž tym? :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 11. Októbra 2011, 20:24

woosteer napísal:
ja som si všimol že mam troška inu olejovu vanu. Može to byž tym? :roll:

Je to možné kôli napravnici, asi bude iná. ale kupiš z 5 motor vymeniš vanu a vložiš ho do 3. Ešte môžu byť iné držiaky motora ale aj to sa da prehodiť.
 
woosteer
Príspevky: 77
Registrovaný: 25.9.2011
Auto: BMW e39 525 TDS
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 11. Októbra 2011, 20:38

jasne diky chlapci to som chcel vedieť :)
 
gaspixx
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 31.5.2011
Auto: E91 330xd
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Štvrtok, 24. Novembra 2011, 21:48

Tak som sa teda rozhodol ze s tym motorom zabojujem a posnazim sa ho zachranit, kedze kompresie valcov boli nakoniec celkom dobre (25-30). Vstreky su tiez OK (testovane na 150bar). Zohnal som cloveka s odchylkometrom, nastavil sa rozvod a predvstrek. Uz je trosku zivsie aj lepsie startuje (problemove startovanie je uz len niekde tesne za modrym polickom- pri chladnuti), ale stale je dost mrtve pod 2 tisic ot. a spotreba je niekde okolo 11 mesto - 7,8 dialnica - 6,8 mimo mesto (bc aj real). Viem ze davku paliva nenastavovali. Moze pomoct aj to alebo uz bude cerpadlo suce na repas?
Druha vec je klepot toho motora (duty zvuk niekde od poslednych valcov), ktory sa prejavuje dost zaujimavo, opacne ako zdvihatka. V tejto zime po nastartovani neklepe, po priblizne 2 minutach sem-tam zaklepe a po chvilke uz klepe stale. Volnobezne otacky si drzi. Mozu to byt zdvihatka, ze by klepali opacne (OLEJ 10W40)?
Dakujem TDSkarom za kazdu info.
 
antonvrabel
Príspevky: 496
Registrovaný: 25.11.2009
Auto: E30ix,E39,
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PUCHov Nemšova Dca

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Piatok, 25. Novembra 2011, 09:24

davka paliva je doležita.aj na spotrebu aj vykon.čo sa tyka klepania ked sa to prejavuje po zohriati oleja možu to robiť hydroštely ale aj šponovak reťaze ale to skorej z predku od rozvodov by klepalo
 
gaspixx
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 31.5.2011
Auto: E91 330xd
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Piatok, 25. Novembra 2011, 11:09

Tak dnes rano som nahral zvuk toho mojho traktora. Ten motor neni az tak hlucny, len som pouzil smerovy zosilneny mikrofon. To zaklepanie pocut po nastartovani v 6, 15, 23, 31, 39 sekunde v pravidelnych intervaloch. Po 45 sekunde uz klepe stale (asi po 5 minutach na volnobehu).
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Piatok, 25. Novembra 2011, 18:51

vychádza to určite od zadných valcov? lebo mne napr. vydával takýto zvuk zlý tlmič vybrácií na napinaku remeňa
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
gaspixx
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 31.5.2011
Auto: E91 330xd
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Piatok, 25. Novembra 2011, 20:34

nie, minule som to skumal a ide to z vrchu motora, takze horko-tazko nastaveny rozvod pojde asi zas dole, dufam ze tie zdvihatka a nastavenie davky paliva problem vyriesia, lebo uz zacinam byt sedivy. Inak co hovorite na znacku INA? lebo zdvihatka tej znacky sa daju zohnat za nejakych 5,50 kus, co neni zla cena.
 
sharan933
Príspevky: 120
Registrovaný: 19.3.2009
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Piatok, 25. Novembra 2011, 21:30

mam jazdene zdvihatka ak chces
 
Trucker151
Príspevky: 22
Registrovaný: 26.11.2011
Auto: 530d
Kraj: Košický

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Sobota, 26. Novembra 2011, 11:08

podla toho aky maš ročnik ale do 99 oli rovnake večinov všetky diely jak opel tak bmw ale potom už nemam skusenost lebo mal som omegu 2,5 tds a kupoval som diely z bmw a bez ziadnich problemov to pasovalo jeden problem bol iba v turbe lebo malo inak natočeneho slimaka ale to sa dalo vymenit
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Sobota, 3. Decembra 2011, 13:32

Mal som zopar TDSjek rozobraných no ešte som nemal to štastie aby som musel meniť zdvihatka na ventiloch :-k . Ide ti to ako traktor a podla zvuku aj ked je to tažko takto cez kameru je to podla mna bud zle nastavená vačka alebo je predvstrek strašne velký !!! U tichto motorov hlavne pri večšom rozoberaní robia či už mechanici alebo ludia čo si mislia že sa do toho trožku rozumeju zasadnu chybu a to takú že koncovka čidla tlaku oleja je uplne rovnaká ako koncovka elektromagnetu čerpadla ktorý nastavuje predvstrek !!!! Koncovky su hned vedla seba akurat si 99% ludí nevšimne že v jednej koncovke je osadený jeden pin / olejograf/ a v druhej oba pini / elekrtomagnet predvstreku/ !!!! Tieto koncovky medzi sebou zamenia a potom to ide ako traktor a vôbec auto nemá vykon.
PS: lekar nech lieči,predavač nech predava, mesiar nech reže meso a auta nech opravuju automechanici. staré škodovky a žigulaky su už davno preč !!! :mrgreen:
 
gaspixx
Autor témy
Príspevky: 52
Registrovaný: 31.5.2011
Auto: E91 330xd
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Sobota, 3. Decembra 2011, 14:04

Dakujem, skusim este teda pozriet tie koncovky. Radsej na tom uz moc nejazdim, ak by to predsalen bolo to zdvihatko. Ak by to nepomohlo, pozreli by ste sa mi na ten motor? Radsej uz prejdem na druhu stranu slovenska aby ten motor omrkol niekto, kto to tds pozna.
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: Zhodnosť dielov 2.5 tds a 2.5 td (opel)

Utorok, 6. Decembra 2011, 21:22

Takto podla mna zdvyhadka ventylov neklepu to je moj nazor podla toho čo som počul. No realita može byť iná lebo nahravka može skreslovať.
PS: presne takýto zvuk maju oba moje autá prvých cca 10sekund ked ich rano naštartujem a vonku je -15C alebo viac. Vtedy ide predvstrek na maximum a motor klepe ako multikara. Raz prišiel ku mne "rosky" člen tu z fora na E30 324td a mal motor takýto zvuk,otvoril som kapotu a kablik ktorý je na elektromagnet predvstreku bol odpojený. Po zapojení motor ztichol a dostal hladký chod. :wink: Volačo mu tam robyli a konektor nezacvakol dobre a časom sa to rozpojilo.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných