... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 144
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Gabo10
Príspevky: 1314
Registrovaný: 13.7.2013
Auto: E39 530iA
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Lučenec

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 9. Mája 2014, 09:35

hessy napísal:
Bohuzial e39 diesel je co sa odhlucnenia tyka katastrofa... teda 530d aj mne to vadi ze ten motor tak huci

s tým nesúhlasím že je to zle odhlučené sedel som vo viacerých 530D E39 a všetky boli úplne perfektne odhlučnené...

pokial nedržíš otáčky vyše 2200 o tom motore nevieš ani že je v aute
pri 170tke ( na nemeckej dialnici :D ) motor ani nepočuješ jediné čo vnímaš sú spätáky o ktoré udiera vzduch v pohode sa dá šepkať a počujete sa..
pri studenom motore je hlučný o tom žiadna tam už pri 1700 otáčkach hučí ale po troj minútovej jazde to úplne prestane



EDIT://Aha pardon ja som myslel že sa bavíme počas jazdy...moja chyba
Naposledy upravil/-a Gabo10 v Piatok, 9. Mája 2014, 10:04, upravené celkom 1 krát.
Ľudia, ktorí tvrdia, že sa nedá, nemajú zavadzať ľuďom, ktorí veria, že sa dá.....
[E39 530iA] Daily car
[E39 530D] socialne presúvadlo EX
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 9. Mája 2014, 10:00

Gabo10 napísal:
s tým nesúhlasím že je to zle odhlučené sedel som vo viacerých 530D E39 a všetky boli úplne perfektne odhlučnené...

pokial nedržíš otáčky vyše 2200 o tom motore nevieš ani že je v aute
pri 170tke ( na nemeckej dialnici :D ) motor ani nepočuješ jediné čo vnímaš sú spätáky o ktoré udiera vzduch v pohode sa dá šepkať a počujete sa..
pri studenom motore je hlučný o tom žiadna tam už pri 1700 otáčkach hučí ale po troj minútovej jazde to úplne prestane



ee pozor!!!!
Ja sa bavim o nastartovani motora, na mojom nastartujem a je to jasne diesel....
toto nastartoval a nic.... skratka motor akoby bol za tromi stenami.... kdesi v pazi...
aj moje auto je odhlucnene dobre!!! ale oproti e 60 je to chrochta hlucna...ta e60 ma 290 000km, moje 225000
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 9. Mája 2014, 12:54

môže byť e60 o niečo lepšie odhlučnená ako e39, však o generáciu novšie auto, a druhá vec, vo vlastnom aute si po nejakom čase začneš vnímať všetky zvuky, avšak keď si sadneš do cudzieho tak prvých pár km si z toho utešený a nejak si negatíva nevnímaš
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 9. Mája 2014, 13:13

takze zrovna som z nej vystupil po asi 50 km po bratislavskych jamach.
Takze vysledok

e60 je o galakticky skok lepsie odhlucnena....
motor...
celkovo interierk ziadne vibracie oproti e39, a hlavne podvozok na jamach, pohodlnejsi aj ked tam predna naprava uz zacina byt citit a ja mam novu vratane tlmicov.
Gumy a priemer diskov rovnake!!!
Samozrejme je to generacne novsie auto, ale len som sa chcel uistit ci je naozaj o tolko lepsia co sa tyka komfortu. Kebyze mi zaviazu oci prevezu v e39, potom
v e 60 tak co sa tyka odhlucnenia a komfortu si myslim ze porovnavam strednu triedu vs vyssiu
 
hessy

Re: Volna tema /technicka/

Sobota, 10. Mája 2014, 03:10

Gabo10 napísal:
s tým nesúhlasím že je to zle odhlučené sedel som vo viacerých 530D E39 a všetky boli úplne perfektne odhlučnené...

pokial nedržíš otáčky vyše 2200 o tom motore nevieš ani že je v aute
pri 170tke ( na nemeckej dialnici :D ) motor ani nepočuješ jediné čo vnímaš sú spätáky o ktoré udiera vzduch v pohode sa dá šepkať a počujete sa..
pri studenom motore je hlučný o tom žiadna tam už pri 1700 otáčkach hučí ale po troj minútovej jazde to úplne prestane



EDIT://Aha pardon ja som myslel že sa bavíme počas jazdy...moja chyba


Zlaty moj nemecky. Netreba mat zaslepene oci jeeeee mam prvy baworak vsetko je tuty fruty. Odhlucnenie je dosti mizerne aj aerodynamicky hluk je dost bida. Bud sa prevez v inom aute alebo si vycisti usi.....
 
hessy

Re: Volna tema /technicka/

Sobota, 10. Mája 2014, 03:10

Gabo10 napísal:
s tým nesúhlasím že je to zle odhlučené sedel som vo viacerých 530D E39 a všetky boli úplne perfektne odhlučnené...

pokial nedržíš otáčky vyše 2200 o tom motore nevieš ani že je v aute
pri 170tke ( na nemeckej dialnici :D ) motor ani nepočuješ jediné čo vnímaš sú spätáky o ktoré udiera vzduch v pohode sa dá šepkať a počujete sa..
pri studenom motore je hlučný o tom žiadna tam už pri 1700 otáčkach hučí ale po troj minútovej jazde to úplne prestane



EDIT://Aha pardon ja som myslel že sa bavíme počas jazdy...moja chyba


Zlaty moj nemecky. Netreba mat zaslepene oci jeeeee mam prvy baworak vsetko je tuty fruty. Odhlucnenie je dosti mizerne aj aerodynamicky hluk je dost bida. Bud sa prevez v inom aute alebo si vycisti usi.....
 
hessy

Re: Volna tema /technicka/

Sobota, 10. Mája 2014, 03:10

Gabo10 napísal:
s tým nesúhlasím že je to zle odhlučené sedel som vo viacerých 530D E39 a všetky boli úplne perfektne odhlučnené...

pokial nedržíš otáčky vyše 2200 o tom motore nevieš ani že je v aute
pri 170tke ( na nemeckej dialnici :D ) motor ani nepočuješ jediné čo vnímaš sú spätáky o ktoré udiera vzduch v pohode sa dá šepkať a počujete sa..
pri studenom motore je hlučný o tom žiadna tam už pri 1700 otáčkach hučí ale po troj minútovej jazde to úplne prestane



EDIT://Aha pardon ja som myslel že sa bavíme počas jazdy...moja chyba


Zlaty moj nemecky. Netreba mat zaslepene oci jeeeee mam prvy baworak vsetko je tuty fruty. Odhlucnenie je dosti mizerne aj aerodynamicky hluk je dost bida. Bud sa prevez v inom aute alebo si vycisti usi.....
Jakoze som jeden z mala ludi ktory si vie aj priznat ze bmw neni dokonaly stroj s ten co mi bude tvrdit ze pri 170 ani nepocuje dieslovy motor a aerodynamicky hluk je hluchy... nehovorim ale ze je to nejako strasne na tie roky je to ok, ale ziadna slava to teda neni.
 
ivo_PN
Príspevky: 25
Registrovaný: 28.3.2014
Auto: bmw e39 523i At
Kraj: Trnavský

Re: Volna tema /technicka/

Streda, 21. Mája 2014, 14:34

Zdravim. Mam jednu otazku, tyka sa ukazovatela paliva.
Kedze jazdim na lpg, nemavam v nadrzi viac ako 15l paliva. Vcera bolo auto odparkovane na slniecku a poobede som isiel na nakup, nastartoval som a ukazovatel vyletel na 30L ! Ako je to mozne? Neviem si predstavit ze benzim by rozpinal pri teplote 30 stupnov dvojnasobne svoj objem. Taktiez si neviem predstavit ze by vypari uhlovodiku podvyhli plavak...

To auto ma vlastny nazor na vela veci ale nerad by som ostal viset niekde na dialnici v noci uprostred nicoho lebo moje auto si mysli ze ma plnu a v skutocnosti ma rezervu.

Co mam skontrolovat?
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Streda, 21. Mája 2014, 14:36

neni co skontrolovat. to je bezna vec pri tom aute ze vecer ukazuje inac ako rano
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Štvrtok, 22. Mája 2014, 05:58

kamarát tomu ver že ťa to skôr alebo neskôr niekde nechá na benzín, keď jazdíš vždy so stavom paliva pod 15l
e39 má nádrž rozdelenú do 2 častí, tak sa môže stať že v nádrži máš 15l ale kvôli tomu prečerpávaniu z jednej strany do druhej nebude čerpadlo zaliate benzínom, prehreje sa a zadrie
čo sa týka palivomeru, práve kvôli tomu čo som napísal, že nádrž je rozdelená na 2 časti a ono si to prečerpáva z jednej strany do druhej, keď jazdíš furt na rezerve a tankuješ za drobné tak to ukazuje bludy, ak tam dáš aspoň za 30€ tak sa to znormalizuje
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Volna tema /technicka/

Štvrtok, 22. Mája 2014, 06:53

:roll: na benzine som minuly mesiac jadzil tyzden na asi 9 litroch. bol to ten znamy tyzden pred vyplatou. rucicka palivomera pri nastartovani uplne lezala a dojazd 36km a po prejdeni par km mi ukazovalo dojazd 83km a rucicka sa zdvihla. to auto je neskutocne naladove. teraz ked mu je teplucko tak funguje uz aj servotronik ale zase vypadava dsp
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Volna tema /technicka/

Štvrtok, 22. Mája 2014, 07:00

Ebola to občas aj ja, napr. nemám cestu na benzínku tak pár dní ešte jazdím s dojazdom okolo 50-60km (sice u mňa sa ten benzín míňa veľmi pomaly lebo V8 je zahriata behom pár minút), ale dlhodobo, proste keď x tisíc km sa jazdí tak že je tam benzín pod prvou paličkou tak to veľmi neprospieva čerpadlu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
ivo_PN
Príspevky: 25
Registrovaný: 28.3.2014
Auto: bmw e39 523i At
Kraj: Trnavský

Re: Volna tema /technicka/

Piatok, 23. Mája 2014, 16:58

apropo cerpadlo. od predchadzajuceho majitela mam fakturu o vymene cerpadla na strane spolujazdca. co ma vsak sere je to cerpadlo bzuci. nie len pred startom ale cely cas. bzuci a bzuci az musim zapat radio lebo by ma jeblo. uz som ho mal raz vybrate a opravoval som odtrhnuty kabel potenciometra na plavaku. (nejaky debil v servise pri montazi cerpadla odtrhol kabel. mimochodom bez hamby 368 eciek v DE) je osadene v takej gume ale iba v spodnej casti. cele to vibruje a bzuci. kolko tam ma byt tych gumovych drziakov. mam taky pocit ze tam nieco chyba. co sa tyka precerpavania. lava strana byva vycucana do sucha. podla bc diagnostiky.
 
Užívateľov profilový obrázok
venice
Príspevky: 45
Registrovaný: 27.6.2009
Auto: 530i e39
Kraj: Žilinský

Re: Volna tema /technicka/

Nedeľa, 25. Mája 2014, 12:21

Zdravím, chcem sa spýtať či by sa nenašiel niekto šikovný kto by vedel nastaviť rozvod na M54 motore a dvojitým vanosom najlepšie na orave, liptove prípadne v okolí... Alebo aspoň poradiť nejaký servis kde by mohli mat prípravky na aretáciu... Mal som to rozobraté a odkedy sa to poskladalo vypisuje mi diagnostika niečo s adaptáciou výfukovej vačky, rôzne diagnostiky to vypisujú takto:

68 Sežizení vačkového hridele výfuku, Chybná adaptivní hodnota

P0014 Presavenie vačkového hriadela ""B"" (rada1)

INPA:
104 control-VANOS mecanical outlet

CAM_AV_EX_RAW 19.49 Grad CRK
CAM_REF_EX 20.33 Grad CRK
N_32 1152.00 rpm
TOIL 37.17 Grad C
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 h

adaptation value out off Tolera.
Error to relevant
Error debounce
Error corrently available
stat. Error

Rrrorcode: 68 78 01 28 5E 5F 24 6B 99 E0

Dik za odpoveď...
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Volna tema /technicka/

Pondelok, 26. Mája 2014, 08:58

ivo_PN napísal:
Zdravim. Mam jednu otazku, tyka sa ukazovatela paliva.
Kedze jazdim na lpg, nemavam v nadrzi viac ako 15l paliva. Vcera bolo auto odparkovane na slniecku a poobede som isiel na nakup, nastartoval som a ukazovatel vyletel na 30L ! Ako je to mozne? Neviem si predstavit ze benzim by rozpinal pri teplote 30 stupnov dvojnasobne svoj objem. Taktiez si neviem predstavit ze by vypari uhlovodiku podvyhli plavak...

To auto ma vlastny nazor na vela veci ale nerad by som ostal viset niekde na dialnici v noci uprostred nicoho lebo moje auto si mysli ze ma plnu a v skutocnosti ma rezervu.

Co mam skontrolovat?



piatok som natankoval uplne plnu. ukazovalo slabych 50. nieco som sa povozil po meste, sobotu isiel trnava-senica. stale ukazovalo tak isto. na letisku som odstavil. po par hodinach startujem na spanilku a hla ukazuje medzi 50-max. kym som vysiel z letiska ukazuje tesne pod max. cesta naspet+vozenie sa po meste a je niekde v polke medzi 50-max.

tak si z toho utvor nazor ako funguje ukazovatel na e39..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 144

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných