Toto by som moc netvrdil...Ak sa do toho dostane a bude si vediet uz len filtre vymenit a vynulovat interval, tak sa mu to oplati...Ja som kupil interface (polsky) na moje tartarini za cca 30€ a komplet filtre za cca 15€ co je dokopy suma, ktoru odomna chcel servisak za vymenu filtrov...Cize investiciu do kabliku mam vratenu a este mam aj moznost nastavovat si system...Co pre mna znamena, ze som prestavil otacky, sposob a teplotu prepinania na LPG...Nastavil som si start na LPG ak je reduktor dostatocne zobriaty, cize v lete startujem priamo na LPG.
Mozem si robit diagnostiku systemu, resetovat interval vymeny filtrov a ine nastavenie a doladovanie celeho systemu...
Teraz napriklad sa mi to hodilo, kedze som zistil ze mam lambdy pomalicky pred smrtou a uz neukazuju uplne korektne hodnoty...System bol nastaveny na ine hodnoty, takze zacinal haprovat, skapinal za jazdy a kolisali otacky. Tak som to prebehol autokonfiguraciou a cuduj sa svete auto zas ozilo...Asi sa to upravilo podla hodnot ktore aktualne lambdy ukazuju...Je to samozrejme len docasne riesenie a lambdy budem menit za nove, co znamena, ze potom pre istotu system zas nastavim podla nich...
Ja som magor, co musi mat doma kazdu blbinu aj keby som ju pouzil len raz v zivote, tak zo mna si priklad brat nemusis, ale podla mna neni na skodu mat ten kablik doma
