... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Autor témy
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Sobota, 22. Júna 2013, 08:47

Ahojte, vlastnim 523i tour v automate a stale mam pocit ze tomu motoru nieco chyba, ze je nieco zle a nejde ako ma. Dal som tam lpg a vykon isiel samozrejme dolu. Ale az tak? Diag vypisuje chybu v sondach bohatosti zmesi a aj to kvoli LPG. Nasiel by sa niekto v BA, pripadne okoli kto by ma previezol v rovnakej motorizacii pre porovnanie? Najlepsie v automate, tam by to bolo objektivne. Moj motor je M52B25TU doublevanos. Vanos je pretesneny. vymeneny separator a hadice okolo neho, kedze to nasavalo fals. Mam dojem ze predtym ked to tahalo fals niekde to islo lepsie ako teraz.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Nedeľa, 23. Júna 2013, 16:09

Aj mne išiel výkon dole v 520i....tiež sa čudujem že až tak, že bez podradenia o 2 nepredbehnem ani Fabku rozbehnutú ;)

Bol si na doštelovaní plynu?

Mne to teraz napr neťahá pri rozbehu...ale vôbec...pritom na benzíne to rozbehnem jedna radosť...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Nedeľa, 23. Júna 2013, 22:12

chalani - skuste si aspon opticky poskumat vsetky senzory ci su pozapajane

stretol som sa s tym, ze jednemu klientovi pri montazi lpg naslednom nastavovani odpojili vanos na sacom trakte - pri nizkych teplotach im litali otacky tak to takto osidili

btw nemontovali vam plyn v tej istej dielni? je mozne, ze je to bandad suplikantov, co vam tam namontovali?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Autor témy
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Nedeľa, 23. Júna 2013, 22:24

praveze je tam komplet znackovy tartarini. Ono auto slape, co ma stve, tak je ze v nizkyh otackach to je lenive a prave tam automat najviac pracuje. Dokonca napr aj ked idem dialnicu tych 120 a je zaradena 5ka, auto strasne lenivo zrychluje, pri podradeni sa to da, ale inak je to des a hruza. Teraz som po vymene separatoru a tesneni vanosu, musim im tam skocit na dostelovanie, snad sa to zlepsi, hadice k separatoru boli komplet derave.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Sluky
Príspevky: 56
Registrovaný: 17.7.2010
Auto: e39 523i
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Pondelok, 24. Júna 2013, 10:43

tiez mam plyn, podla mna 523i je asi limitny objem do ktoreho montovat plyn, predsa len ten motor ma iba 245Nm. hlavne ked je automaticka prevodovka. auto je tazke, a prevodovka si nieje uplne ista kedy radit. na dialnici pri 130ke toci cca 2500otacok a zrovna to je miesto, ktore je plynom problem aj udrzat. lepsie sa drzi but 120 alebo 150. riesenim je z casti pouzivat sportovy rezim, kde ide motor vo vyssich otrackach.
u mna je riesenim plyn ktory maju na OMV na vajnorskej, talianska znacka myslim lampogas. Velky rozdiel v prejave oproti vsetkym ostatnym.
 
Užívateľov profilový obrázok
bloodyxxl
Príspevky: 183
Registrovaný: 11.3.2009
Auto: 523iA+LPG
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Bardejovske Kupele

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 09:43

pridam tu ja svoju skusenost : 523ia (e39) mam este ani nie mesiac a LPG tam mam asi tak tyzden aj dajaky ten den ale zatial vysoka spokojnost , nevidim tam rozdiel medzi tym ako som jazdil v benzine a teraz LPG(Flaga).. auto sa sprava navlas rovnako
namontovany mam splynovac znacky STAG a vstreky HANA montazny servisl EkomontLPG Korejovce
spotreba mimo mesto 10l a mesto s miernym salenim sa 15l...no ete ma caka kalibrovanie systemu po urcitych KM takze verim ze sa to trosku upravi...
ale ziadne prejavy ako u vas nemam...(mozno je to cerstvou montazou)
NETREBA ZANEDBAVAT SERVISNE PREHLIADKY LPG PO MAX 30tis. Km!!!!

inak : niesom si isty tym splynovacom znacky tartarini ci torteliny ci ako :D
doniesol som mechanikovi splynovac tejto znacky ktore bolo namontovane v audi s4 2,7litra a prve co sa ma opytal ci to auto vobec jazdilo na tom systeme :/ z toho mi vypliva ze to asi nebude najlepsia varianta lpg systemu...ale ja neodbornik , iba dedukujem ;)
318i e36 + LPG - EX
523iA e39 + LPG
 
Sluky
Príspevky: 56
Registrovaný: 17.7.2010
Auto: e39 523i
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 10:39

mas automat alebo kvalt? vrta mi hlavou ci ta pozoruhodna strata vykonu nieje sposobena spravanim automatu..
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 11:01

bloodyxxl napísal:
..............namontovany mam splynovac znacky STAG a vstreky HANA montazny servisl EkomontLPG Korejovce
inak : niesom si isty tym splynovacom znacky tartarini ci torteliny ci ako :D
..................


ja mám tiež dobré skúsenosti so stag, 4,4V8 na 50l plynu spraví cez 400km mimo mesto a 350 po BA, auto ide, nekašle, neseká, najazdených zatiaľ 7000 s plynom,a pritom každý mi vravel že stag je hnoj . . .
ale zas poznám ľudí čo majú tartarini a sú nadmieru spokojný, dokonca aj v BMW 23i
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Autor témy
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 12:56

ViktorDDD napísal:

ja mám tiež dobré skúsenosti so stag, 4,4V8 na 50l plynu spraví cez 400km mimo mesto a 350 po BA, auto ide, nekašle, neseká, najazdených zatiaľ 7000 s plynom,a pritom každý mi vravel že stag je hnoj . . .
ale zas poznám ľudí čo majú tartarini a sú nadmieru spokojný, dokonca aj v BMW 23i

nechal si si ho namontovat v BA v Raci?
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 13:45

tam
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Utorok, 25. Júna 2013, 18:11

Ja mám tiež tartarini, mne povedal tak že tartarini má riadiacu jednotku ktorú ide krásne vyladiť podľa toho ako chcú, vraj sa mi s tým dlho hrali, pretože som na benzíne mal ,,bohaté vstreky" - preto to auto ťahá úžasne aj na benzíne, a museli dlho nastavovať plyn tak aby sa priblížili k tej benzínovej mape vstrekov...podľa mňa je aj tak ,,chudá " tá plynová mapa....skrátka v ťahu mám pauzy..to neexistuje...

K pridávaniu, ako píše hore, na benzíne keď som šiel 130, tak auto práve začalo pýtať...pridal som a išiel som za chvílku 160-170....teraz aj keď idem na 3-4 vytočenej tak po podlahe to nemá taký ťah...a v meste kde najviac používam 2 - to skrátka cítim....na dvojke vytočenej do 3k som si bol vždy istý že preletím kruháč bez mihnutia oka, teraz sa mi párkrát stalo že som musel skočiť na brzdu, lebo by som to nestihol...:/

Mne bol odporučený p.Hink, ale postupne keď si to dávam dokopy tak by som si tam asi druhé auto robiť nedal...(neupravený kompresor, bordel v aute, auto neťahá...) Zavolám mu ohladne toho výkonu, lebo keby mi povie že teraz má auto stratu max 5% výkonu tak ho vysmejem...10-15% minimalne...
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Streda, 26. Júna 2013, 06:59

niekedy je problém nie vo vyladení ale v komponentoch, napr. typ vstrekov ktoré sú nevhodné pre potreby tvojho motoru, a potom sa to veľmi ťažko ladí aby to bolo 100%, ale tak musíš s tým pojazdiť, vstreky sa zabehnú, a po doladení uvidíš, myslím že aj niektorý z členov má softwér na tartarnini, keby som dovalil na zraz pokecáme
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Streda, 26. Júna 2013, 08:56

To si ty Viktor? s LPG ?

Šak dolet na zraz a pokecáme o tom ;)

Nehovorím že to nemoze byt komponentami, ale zase až tak...:/
E 39 520i ´98 Touring 150HP
 
Sluky
Príspevky: 56
Registrovaný: 17.7.2010
Auto: e39 523i
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Streda, 26. Júna 2013, 10:15

v roznych popisoch fungovania LPG na internete, byva strata vykonu bezne udavana na urovni 10%, k tomu nizka kvalita plynu, a hranicny vykon 150PS / 190Nm pri tazkej e39, obavam sa ze aj toto moze byt zdrojom pocitov ake mas z jazdy na plyne.
na druhej strane LPG mas namontovane kratko ako pises. komponenty si vraj musia sadnut, este stale mas v nadrzi vzduch, ten chvilu trva kym sa minie (tak mi bolo povedane este predtym ako som na nom prvy raz siel). moja prva cesta rovno z ledixu bola do Vrutok. V prilahlej flage som natankoval plnu. A po ceste naspet som vo Vrutkach tankoval znova:) odvtedy sa to zasadne zmenilo a verim ze ma na to velky vplyv aj kvalita plynu.
doporucujem tankovat plyn ktory som pisal vyssie. a uplne v najhorsom pripade, ked sa aktualny prejav nezmeni a bude stale otravovat, po najazdeni 15tisic kilometrov to nechas vyhodit prec a o nic si financne neprisiel.
nehadz flintu do zita :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Reinok
Príspevky: 209
Registrovaný: 14.4.2013
Auto: 520i E39
Kraj: Bratislavský

Re: skuska 523i v automate? prevezie niekto?

Streda, 26. Júna 2013, 12:21

Ako mne osobne to nevadí, keď chcem jazdiť za lacnejšie logicky tomu nemôžem ,,jeb*** " brzdy plyn...

Len som zaskočený tým výkonom...resp podaním toho výkonu, hovorím nech to ťahá slabšie, ale nech so mnou pri pridávaní necuká jak keby nemal plyn...

Ja som dotankoval na Agipke...tam som tankoval rok s fabiou a tá šla jak delo na plyne :D
Vyskúšam tú flagu, v Blave majú čerpačku? Alebo len v PK ?To nemám zrovna po ceste...

Uvidím čo to spraví po zmene plynu, a po odjezdení pár nádrží...
E 39 520i ´98 Touring 150HP

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných