... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Brano-HAVA
Príspevky: 163
Registrovaný: 14.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Piatok, 26. Decembra 2008, 17:34

To mu asi velmi nepomoze kedze nafta sa straca v systeme a netecie von, keby sa tak velmi stracala cez prepad vstreku tak by si to viac nenatocil, podlamna sa straca v nizkotlakom sys. mozno (vorwarmung ventil) tiez by som bral do uvahy co uz vyssie niekto napisal, ze to ma dve cerpadla, teda popis ktore si menil a kolko mas nafty v nadrzi a ako dlho to uz robi.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 17:46

ale ktore ja tam nemam vstrekovacie cerpadlo. to ma priamy vstrek tento motor
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Piatok, 26. Decembra 2008, 19:02

Dusanik napísal:
ale ktore ja tam nemam vstrekovacie cerpadlo. to ma priamy vstrek tento motor

To nieje PD od VW ... z cerpadla v nadrzi ti ide nafta do podavacieho pod soferom a odtial cez ohrievac a filter do vstrekovacieho z ktoreho to ide do railu a odtial do trysiek. :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Brano-HAVA
Príspevky: 163
Registrovaný: 14.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Piatok, 26. Decembra 2008, 19:18

TAK TAK, len nech uz napise ktore menil s toho da da vela vydedukovat teda ak nejake menil.
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Piatok, 26. Decembra 2008, 19:50

a za jazdy to vypne kedy ????? ked mu prytlačíš ????
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 19:57

pysta napísal:
To nieje PD od VW ... z cerpadla v nadrzi ti ide nafta do podavacieho pod soferom a odtial cez ohrievac a filter do vstrekovacieho z ktoreho to ide do railu a odtial do trysiek. :)

no ved to je super ale co mi to pomoze s problemom? nech je to tam ako chce ale preco pada ta nafta neviem a to potrebujem vediet. ked vypnes motor strati sa ti vsetka nafta z hadicky alebo tam zostane natlakovana?? mne sa komplet vsetka strati asi v prepade do nadrze neviem. a to neviem ci to tak ma byt. mozno je to tak normalne a len jednoduch cerpadlo v nadrzi tolko nepodava alebo ja neviem. ved preto som tu tuto temu nacrtol.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:00

Brano-HAVA napísal:
TAK TAK, len nech uz napise ktore menil s toho da da vela vydedukovat teda ak nejake menil.

este ti to jeden krat napisem. menil som to pod vodicom stalo cca 8500sk bosch nerobil som to osobne, bolo to robene v servise.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:12

luky2208 napísal:
a za jazdy to vypne kedy ????? ked mu prytlačíš ????

no zacalo to tankovanim. mal som uz len par km dojazd tak som isiel trochu nacapovat. auto uz nenastartovalo az na druhy krat ale to sa mi po natankovani sem tam stavalo nie casto. isiel som po svojom a zrazu auto po asi 5 km zhaslo bez nejakeho tocenia, tam som zapol klucik dotlacilo naftu a isiel som prec. tak som isiel do servisu tam sa menilo to cerpadlo vraj aby ma to nikde nenechalo ale den na to v zapche v NR stojim a motor hasne to som mal dojazd este cca 100km tam sa mi nepodarilo nastartovat. tak som dolial naftu z bandasky a auto islo. a od vtedy pri normalnej jazde zhasina ale po par sekundach zas vsetko dotlaci a idem. a po dlhom stati nechce startovat musim nechat dlho zapnuty klucik aby dotlacilo co ma. je to nejake divne a na chuja je ze sa neda ani tahat lebo je to automat cize ked zostanem niekde stat tak mam smolu a odtahovka to isti.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:15

pysta napísal:
To nieje PD od VW ... z cerpadla v nadrzi ti ide nafta do podavacieho pod soferom a odtial cez ohrievac a filter do vstrekovacieho z ktoreho to ide do railu a odtial do trysiek. :)

pocuj je nejaka stranka kde sa da o tomto vstrekovani nieco zistit? celkom by ma to zaujimalo a ako vydim mam v tom znacne rezervy. dikes
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:31

skus pozrieť do nadrže či nieje niečo na sacom koši :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:36

no predpokladam ze tam bude sajrajt a som uz aj objednany v servise ale neviem ako by to mohlo to "ranajsie startovanie" ovplivnit. ci myslis ze to odtekanie nafty je normalne ale vdaka sajrajtu v nadrzi to to cerpadlo nedokaze dostatocne rychlo natlakovat?
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:42

Dusanik napísal:
no predpokladam ze tam bude sajrajt a som uz aj objednany v servise ale neviem ako by to mohlo to "ranajsie startovanie" ovplivnit. ci myslis ze to odtekanie nafty je normalne ale vdaka sajrajtu v nadrzi to to cerpadlo nedokaze dostatocne rychlo natlakovat?
ten sajrat môže ovplyvniť to vypinanie počas jazdy a s časti aj to padanie nafty.Treba to pozrieť a bude istota.
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 20:55

luky2208 napísal:
ten sajrat môže ovplyvniť to vypinanie počas jazdy a s časti aj to padanie nafty.Treba to pozrieť a bude istota.

ved toto uz by som to dal spravit beby nie sviatkov. skusil by som to aj sam ale moc si netrufam, ktovie co vsetko by tam bolo trba rozobrat
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Piatok, 26. Decembra 2008, 21:30

"Dusaniku" - podivej se sem :
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=16&fg=05
nebo na http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... /09/mg-13/ a další podstránky, tam najdeš, co hledáš.
- v nádrži je elektrické podávací čerpadlo, tlačí asi 0,5 baru a má sítko
- pod vozem, přibližně pod sedačkou řidiče, je středotlaké dopravní čerpadlo, takový válec BMW číslo 16126756157, tlačí asi 4 bary, hledej tady :
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1 nebo
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1
- potom je jemný palivový čistič, někdy to má i el. předehřev
- poslední je vysokotlaké čerpadlo, které dává tlak do railu, najdeš tady
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1
Tamtéž najdeš i ceny.

Já osobně to vidím tak, že čerpadla (v nádrži a pod vozem) naftu dávají. Ale jestli dávají dost, to by ukázalo pouze přeměření těch tlaků, které uvádím výše. Ale jak popisuješ, že se Ti nafta z té hadičky hned po vypnutí klíčku ztratí, to je divné. Takže bych se podíval na odvětrání palivové nádrže na http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10 . Pokud by bylo ucpané, tak po odčerpání určitého množství nafty z nádrže v ní začne vznikat podtlak, který jednak brání další dodávce nafty a po vypnutí čerpadel naftu z trubek "odsaje" zpět.

Takže vyzkoušej :
- projet se bez víčka palivové nádrže, jestli se problém projeví
- zkontroluj (radši vyměň) palivový čistič, nekvalitní nafta s obsahem vody parafinizuje a filtr přestane propouštět
- když sundáš plast pod řidičem najdeš středotlaké čerpadlo, odpoj trubku směrem k motoru, na čerpadlo nasaď hadičku, tu dej do PET flašky a ať Ti někdo zapne klíček. Hned uvidíš, jestli Ti čerpadla dávají dost.

A rada na závěr - nejezdi s velmi malým množství nafty v nádrži. To čerpadlo v nádrži se naftou chladí a když to čerpadlo "přežije", tak se tam nasají nečistoty z nádrže.
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Dusanik
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 25.10.2008
Bydlisko: Nitra

Piatok, 26. Decembra 2008, 21:38

ok dikes moc idem to pozriet

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných