... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Nedeľa, 1. Decembra 2013, 20:17

dragan233 napísal:
Este jedna vec?ked som odpojil cidlo na paliv.filtri hned to hlasilo,ale ked som odpojil cidlo na rampe nepisalo nic.Preco?


no ked tam ide podtlak do toho silenbloku a je roztrhnutý,tak môže robiť nejaké zmetky,ked tade ťahá vzduch. Ale že by to robilo až také haluze že sekne motor pri výkone,tak to neviem. Zaujímavé u mňa to je presne opačne , keď vytiahnem konektor z palivového filtra,tak ani neklesnú otáčky nič ani sa motor zezakokce a ked odpojím konektor z rampy ,tak začne vynechávať skapínať,až pomaly zdechne,pokial sa nadstaví do núdzaku,potom vypnem klúč naštartujem a už si drží volnobeh ,ale na hento čidlo na palivovom filtri nič nereáguje. To prečo?
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Nedeľa, 1. Decembra 2013, 20:39

tak to netusim,ja ked odpojim s filtra cidlo tak motor ide pekne,len vypisuje,po odpojeni rampy motor ide normalne,len strata vykonu,po zapojeni sa len zdvihnu otacky trochu
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Pondelok, 2. Decembra 2013, 09:46

dnes som skusil odpojit prvý vstrek,po jeho vymene zacal cely problem.Motor na volnobehu zacal skakat ako besny.

Tak nad tym rozmyslam : - co mohla ovplyvniť vymena toho vstrekovaca,ze sklbne motorom pri urcitych otackach?
- preco po vymene cerpadla pod vodicom islo auto mesiac ako nove a zavada sa neukazala a potom to znova zacalo?
- a preco to nespravi na volnobehu ani na jednotke?
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Pondelok, 2. Decembra 2013, 12:47

dragan233 napísal:
dnes som skusil odpojit prvý vstrek,po jeho vymene zacal cely problem.Motor na volnobehu zacal skakat ako besny.

Tak nad tym rozmyslam : - co mohla ovplyvniť vymena toho vstrekovaca,ze sklbne motorom pri urcitych otackach?
- preco po vymene cerpadla pod vodicom islo auto mesiac ako nove a zavada sa neukazala a potom to znova zacalo?
- a preco to nespravi na volnobehu ani na jednotke?


musíš skúmať,bude to nejaká hovadina mechanická závada,ked to nevyhodí diagnstika,ale bude to určite nejaká blbosť,nič nákladného. ked máš ešte ten starý ventil na palivovejpal rampe vyskúšaj ho prehodiť,či to bude skákať,aby si si bol istý... Apon tak by som začal,ked po odpojení toho nového to prestalo robiť. A odrazu,ked budeš mať dole sanie,si skontroluj aj hadičky podtlakové čo sú tam,či ti ich v BAwárii ozaj vymenili :D
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Pondelok, 2. Decembra 2013, 15:29

Takze novy postreh

Odpojil som vahu vzduchu,motor na volnobehu isiel pekne,pri jazde tiez akurat bol mierne obmedzeny vykon.Neslo ho tak rychlo dostat do otacokale nad 2500 vystrelil ako besny do 2500 sa bral len pomaly ale plynulo.TRHNUTIE SA NEUKAZALO,potom som zapojil vahu spat ale motor som nezhasol,TRHNUTIE SA NEUKAZALO.VYpol som motor pockal znova nastartoval ale nepodarilo sa mi to TRHNUTIE nasimulovat.NECHAPEM
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Pondelok, 2. Decembra 2013, 18:43

dragan233 napísal:
Takze novy postreh

Odpojil som vahu vzduchu,motor na volnobehu isiel pekne,pri jazde tiez akurat bol mierne obmedzeny vykon.Neslo ho tak rychlo dostat do otacokale nad 2500 vystrelil ako besny do 2500 sa bral len pomaly ale plynulo.TRHNUTIE SA NEUKAZALO,potom som zapojil vahu spat ale motor som nezhasol,TRHNUTIE SA NEUKAZALO.VYpol som motor pockal znova nastartoval ale nepodarilo sa mi to TRHNUTIE nasimulovat.NECHAPEM


skúšaj dalej voz sa dlhšie,pokál to trhne,nech vieš či je to vzduch alebo palivo, s váhou vzduchu musí ísť auto citelne lepšie ako s odpojenou,raz tolko lepšie ako bez váhy by som povedal,mne ked umrela váha,tak čistý bicygel,ked je váha 100%-ná musí ti bár kade blikať protipreklz ked mu stupíš na dvojke podlahu od 1800odtáčok,ťa to musí vtlačiť do sedačiek,keď nie,tak máš problém s Váhou vzduchu,a nemáš taký výkon aký by si mal mať... mne ked umrela diagnostika nič neukázala tiež :D
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Utorok, 3. Decembra 2013, 15:24

Zdravim Vas

Takze uz druhy den jazdim s odpojenou vahou vzduchu a zatial to netrhlo ani raz,takze bude vadna vaha?
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Utorok, 3. Decembra 2013, 19:46

vsetko moze byt :roll: :roll: :roll: :roll:
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Streda, 4. Decembra 2013, 11:43

dragan233 napísal:
Zdravim Vas

Takze uz druhy den jazdim s odpojenou vahou vzduchu a zatial to netrhlo ani raz,takze bude vadna vaha?


niekedy ju stačí vyčisťiť niekedy nie, poprípade,aby si zbytočne neuinvestoval vyskúšaj tam hodiť nejakú použitú na skúšku ,možno aj simik bude mať. kolko má rokov tá váha?
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Streda, 4. Decembra 2013, 12:23

asi dva a kupoval som ju ked som sa snazil riesit problem pred tymto s vahanim pri pridavani.Staru mam doma,a asi bude dobra takze ked vratim na sk skusim vymenit,lenzeteraz som sa docital nieco o nahravani softu pri vymene vahy?Ja som ju len vymenil
 
dragan233
Autor témy
Príspevky: 86
Registrovaný: 14.9.2009
Auto: E39 525D TOURING
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZM

Re: E39 525d Riadne trhnutie motorom zahada

Streda, 4. Decembra 2013, 13:09

Takze som nasiel protokol s poslednej diag v bmw a je tu par veci ktorym nerozumiem

- fahrgeschwindigkeitsregelung --regulácia rýchlosti jazdy kod:500
- relais vorförderpumpe --relé pre-napájacie čerpadlo kod:1250
-Vorförderdruck-überwachung -- to neviem prelozit kod:1260
-sicherung oder leitung für lastkreis 1 :kod 1
-sicherung oder leitung für lastkreis 2 :kod 2

Viete niekto o co sa jedna?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných