Mne kedysi tiekla nafta z cerpadla na renaulte, jediny nechanik ktory to uz robil mi povedal ze na Delphi nevie zohnat diely , ze treba vymenit cele cerpadlo. Tak som sa nasral, rozobral som to odmeral a v zeleziarstve som kupil kadejake gumicky a gumene podlozky, a vymenil som to. Islo v podstate o pohyblivu cast cerpadla, rozobral som to vymenil. Po prvom nastartovani a pridani plynu mi skoro motor rozdrapilo,uplne ho triaslo, a mal som pocit, ze ked este trochu pridam, tak vyletia sneho ventile a tieklo to o 200% viac. Tak som to znovu rozobral, a vyriesil problem. Potom som to zmontoval, a auto islo paradne, a po nafte ani naznak. spotreba mozno 4l

. No ale to bolo mechanicke cerpadlo (riadene lankom), o tom co je v BMW nemam ani sajnu ako to funguje. Pokial to treba rozobrat, aby ste to utesnily serte na to , radsej to dajte opravit niekomu inemu kto sa vyzna ,lebo mozte pokazit celi motor, a nie len cerpadlo! To je moj nazor