Co sa tyka vseobecnosti motorov tu je postup ako sa to robi u nas :
Nieco z diania:
Priprava :
toto vsetko trebalo pouzit ...

1. trebalo vybrat EGR v mojom pripade len nahradu a napojit to na pristroj co pod tlakom v intervaloch vstrekuje do sania BG Care, ktory poskytuje celkom jedinečný servis, ktorý veľmi efektívne odstraňuje všetky usadeniny zo sacieho systému a sacích ventilov pri dieselových motoroch. V sacom systéme je naakumulované obrovské množstvo karbónu, ktorý znižuje prúdenie vzduchu do motora. Sedlá sacích ventilov sú tiež znečistené veľkým množstvom karbónových úsad. Tieto usadeniny obmedzujú výkon motora, zvyšujú spotrebu a emisie.





2. dalsi pristroj, ktory sa pouzival bol na cistenie vstrekov. Prípravok BG Diesel Care je špeciálne zostavený, vysoko výkonný produkt, ktorý rýchlo a bezpečne počas niekoľkých minút odstráni karbónové usadeniny zo vstrekovacieho systému, spaľovacieho a výfukového priestoru (lambda sonda, katalyzátor). Je zostavený pre nové elektronicky riadené systémy (Common rail) využívajúce priame vstrekovanie, aj pre tradičné mechanické vstrekovacie systémy. Je bezpečný pre plastové súčasti moderných vstrekovacích čerpadiel.Vždy tento servis ukončite aplikáciou prípravku BG 44K® do palivového systému!!!



3. v priebehu cistenia:
-zaciatok, je tu krasne vidiet ako v tych intervaloch automaticky system vstrekuje chemie do motora. Prvych 20min sa cistili aj vstreky aj sanie motora.
-tu uz len cistenie sanie, ktore pokracovalo asi este dalsich 40min ale uz bez cistenia vstrekov, tie uz boli hotove.
[youtube]L6pXP-CavAg&feature=plcp&context=C4eae3d9VDvjVQa1PpcFN9ZF391yIM6luMZLWF8tiI5FcEIzDOnN4%3D[/youtube]
4. nasledovala vymena oleja,najskor preplach BG 109 COMPRESSION PERFORMANCE RESTORATION , ktory zaručuje vysoko efektívny a veľmi silný účinok. Veľmi rýchlo odstraňuje všetky húževnaté usadeniny, kaly a laky z piestnych krúžkov a kompletného olejového priestoru v motore. Všetko počas 15 minút. Navracia späť kompresné tlaky, výkon motora, znižuje emisie. Zabraňuje poškodeniu olejovej pumpy a tesnenia. Určený pre zážihové aj vznetové motory. Úplne bezpečný pre všetky kovové aj nekovové súčasti motora. Dalej naliali Petro canada synthetic 5W-40, do ktoreho sme pridali BG 110 MOA®. Unikátne multispektrálne aditívum motorových olejov, ktoré obsahuje komplexný balíček všetkých hlavných aditívnych prvkov. Výrazne predlžuje životnosť motorového oleja a súčastí motora. Excelentný prípravok do mestskej prevádzky alebo pre veľmi náročnú športovo-závodnú jazdu. Vytvára veľmi silný mazací film, ktorý výrazne znižuje trenie a zabraňuje vzniku opotrebenia aj pri veľmi nízkej hladine motorového oleja v motore. Má obrovskú oxidačnú a termálnu stabilitu, ktorá zabraňuje hustnutiu a degradácii motorového oleja. Udržuje motor bez usadenín. Veľmi vysoké TBN ochraňuje súčasti motora pred vznikom korózie. Zvyšuje výkon motorových olejov až o 315%. Doporučený pre všetky typy minerálnych alebo syntetických olejov.
5. nasledne sme pridali do nadrze BG 244 Pre zvýšené nároky najmodernejších vstrekovacích systémov vznetových motorov (Common-Rail, Pumpe Diese, atď.), ktoré sú vystavované vysokému zaťaženiu a zvýšenej tvorbe karbónových usadenín, bol v spolupráci s výrobcom vznetových motorov vyvinutý revolučný prípravok, ktorý veľmi efektívne obnovuje výkon vstrekovacieho systému, odstraňuje najhúževnatejšie usadeniny zo spaľovacieho priestoru, ventilov, lambda sondy, filtra pevných častíc a katalyzátora. Zaručuje zvýšenú efektivitu využitia paliva, znižuje spotrebu paliva, zvyšuje výkon motora a niekoľkonásobne predlžuje životnosť vstrekovacieho systému, filtra pevných častíc, lambda sondy a katalyzátora.Preventívnym používaním prípravku BG 244 udržujete celý spaľovací systém vo vynikajúcom stave, predchádzate opotrebeniu a drahým opravám.Jedno balenie BG 244 (325 ml) každých 10 000 km na jednu palivovú nádrž (50 litrov). Po celú dobu nemusíte používať žiadne ďalšie prípravky. Pokiaľ nie je prípravok používaný preventívne od nového motora, je doporučené pri prvej aplikácii použiť väčšie balenie BG 244 (946 ml) na jednu palivovú nádrž (50-70 litrov) a ďalej potom preventívne jedno balenie (325 ml) každých 10 000 km.
blizsie info na :
matus.kissiakos@gmail.com alebo tu na fore .