Ako keby som o svojom aute cital. Mne to spravilo 2x, mal by si tu dat tu chybu presne v Inpe ako bola. Ja som mal tusim 4496 Rail pressure plausibility. Stalo sa to okolo 3000rpm, oba razy, 15 minut po sebe, motorom zacalo dost klepat, ale nejake vynechavanie valcov som nepostrehol. U mna to preslo ked som vyjazdil nadrz. Vyjebane slovenske patoky. Poviem ti, ze cerpadlo pod vodicom bola skoda penazi. To sa prejavuje uplne inak.
Cize senzor si vymenil, takze ostavaju tieto priciny:
-pojebaty regulator tlaku na CR cerpadle
-vstreky pustaju do prepadu a pada tlak na rampe
-slovenske patoky v nadrzi
Vstreky aj ked ukazu v inpe dobre hodnoty mozu do prepadu pustat. Bud preto, ze je tam daka necistota alebo preto, ze su vybehane. Ja som mal zrejme ten prvy pripad a vycistilo sa to. Spravil som s autom odtedy vyse 10000 a motor ide snad lepsie nez kedykolvek predtym. Dost pomoze tomu obcas zadrbat az do cerveneho, nech sa to preplachne. Ak mas vstreky uz vybehane, tak ostava len zazelat vela stastia, v piatky nechlastat a mäsko len v nedelu.
