ALAS napísal:Ak myslis tie klapky v sani o ktorych je tu casto rec tak tie sluzia na zmenu dlzky sacieho traktu kedze zo sacich zvodov idu dva vystupy do hlavy.
Variabilna dlzka sacieho traktu sa to tusim vola odborne.
Trochu sa pleties podla mna, kebyze to je variabilna dlzka sacieho traktu tak nemali by tie klapky tu vetvu uzavret? Lebo aj ked su naklopene priecne tak okolo nich prudi vzduch. Preto sa aj volaju virive klapky, lebo maju sposobit virenie vzduchu a tym aj lepsie prehorenie paliva. Znizovanie emisii na papieri. Kebyze to je variabilna dlzka sania tak by to asi mali aj manualne verzie.
Co sa tyka oneskorenia, treba s tym proste ratat, alebo si dat Sko. 1-2s je taka norma, ide aj o to ako prave jazdis, ja mam pocit, ze ked idem ako dedo tak to radi strasne pomaly a ked tomu nakladam par desiatok km tak aj ta prevodovka je trochu "sviezejsia".
Co sa tyka EGR, treba ho zaslepit, pripadne aspon odpojit podtlak. Ja to mam odpojene a minule som pozeral po vyse roku do sania cez EGRko a bolo to tam uplne ciste.