... všetko o BMW ...
Milosss napísal:Dám vám tip, ak by niekto čítal a mal hlavu v smútku kvôli veľkému tlaku a chcel by sa vŕtať do hlavy a tesnenia.
Mali sme 325tds, všetko OK, až na to, že keď sa auto vytočilo nad 2500 otáčok, letela ručička do červeného, do 2500 bezproblémov v strede. Hlava dole, a gól dňa bol v tom, že šróby na hlave neboli dostatočne utiahnuté, tesnenie aj hlava absolútne v poriadku. Je to veľmi ľahké vyskúšanie oproti hneď dávaniu dole hlavy.
luky2208 napísal:ok už jemne podpalilo tesnenie tak môžeš totahovať aj 10x a nič ti to nepomôže. Táto finta z dotiahnutím pomôže hned po vymene tesnenia a maximalne tak po mesiaci ale nie po 100 000km. Samozrejme že sa tu bavyme o tom ked vieš že je na 100% chyba v tesnení a v dotiahnutí hlavy takže predpokladám že všetko ostatné si skontroloval! Ako napr: vyčko expanzky,dierku v hrdle expanzky,tenku hadičku medzi chladičom a expanzkou,termostat,atd......
4dams napísal:Hadice niesu práve ako kameň, ale mizne mi voda. Vyrobím si tlakomer a už som si objednal tester co2 tak uvidím... termostat, viečko nove, chladiaci systém komplet prečistený. Voda sa pekne vracia cez malú dieru expanzke. Ešte vodnú pumpu budem meniť, ale to len preto ze už hučí.
Možno by stálo za to vyskúšať dotiahnuť šroby napr. na 120Nm. Ak sa niečo zmení k lepšiemu bude to tesnenie ak nie tak prasklina v hlave alebo bloku.