... všetko o BMW ...

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Utorok, 16. Decembra 2008, 23:22

...ked ten kablik priletujem nazad tak auto absolutne nema vykon...

...ked je odpojeny tak nieje problem z toho dostať cez 200...
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Streda, 17. Decembra 2008, 18:45

:-s tak to si ma teraz dostal :-k A to si takto z tým odpojeným kablom už kupil alebo sa odtrhol len teraz.A nemenil niekto pred tebou ten prietokomer? A skus pozrieť ak sa ti bude chcieť kolko kablov ma koncovka a kolko pinov je na prietokomery. :roll:
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Štvrtok, 18. Decembra 2008, 15:24

...takto som to kupil a kes som sa kus vrtal v motore tak som si všimol že je modry kablik odtrhnutý,tak som ho priletoval a auto nejde...koncovku skontrolujem a dam vedieť...
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 12:17

chalany chcel by som vediet ako sa da dostelovat vola na rozvodoch na vacke ze sa to da nie sa to tam steluje na ozubenom kolesi co je spojene s vackou ale bo ako
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 15:02

si to dobre myslel ale zle napísal :roll: .rozvod nemôže mať vôlu lebo retaz sa ltakom oleja došpanuvava.mal si skôr na mysly to že máš vytahanú retaz a vačka aj predvstrek čerpadla je rozladený. :idea: POMOC :arrow: rozobrať ,nastavyť a poskladať :wink: .PS: odkial presne si ? lebo sa chystám nastavyť dva TDSka medzi sviatkamy.jedno z Trenčina a druhé z Martina.Ak si po ceste alebo poblýzku tak by som sa tlavyl. :wink: Samozrejme ak máš zaujem :?
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 16:03

byvam pri piestanoch to je asi 60km od trencina a co sa tam vsetko rozobera a kolko penez by to stalo
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Nedeľa, 21. Decembra 2008, 21:05

sanie,vzduchový filter,ventilové vyko,vrtula chladiča s krytom.to nastavenie cena cca 600Sk ako pre teba.+cesta
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 22. Decembra 2008, 00:42

ok mozme sa teda dohodnut som rad ze nepojde dole aj chladic na vodu lebo to asi musis dat dolu aj prsia motoru dole ze
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 22. Decembra 2008, 11:25

MajcoBMW napísal:
ok mozme sa teda dohodnut som rad ze nepojde dole aj chladic na vodu lebo to asi musis dat dolu aj prsia motoru dole ze
nie nie prsia sa nechajú tam kde sú. :wink:
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:38

ok tak potom sa mi ozvi na icq alebo n aemail
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Re: E34 - 525tds - viac ako 160km/hod nejde

Sobota, 31. Januára 2009, 13:38

bol som u jedneho odbornika a zistili sme ze mi to auto ani viac ako 160 nepojde lebo mam iba 6 voltov na riadiacej jednotke napetie tam je jeden problem co vypisala pamet zavad a je to stale aktivne a este sme prisli na to ze mi nesnima snimac tlak turba takze mi ani nedavkuje dostatocne mnozstvo paliva tak to ideme riesit cez tyzden som zvedavy ako to dopadne
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: E34 - 525tds - viac ako 160km/hod nejde

Sobota, 31. Januára 2009, 15:17

MajcoBMW napísal:
bol som u jedneho odbornika a zistili sme ze mi to auto ani viac ako 160 nepojde lebo mam iba 6 voltov na riadiacej jednotke napetie tam je jeden problem co vypisala pamet zavad a je to stale aktivne a este sme prisli na to ze mi nesnima snimac tlak turba takze mi ani nedavkuje dostatocne mnozstvo paliva tak to ideme riesit cez tyzden som zvedavy ako to dopadne

ak ty to trošku pomôže tak kazdé TDSko ti bude na volnobeh ukazovať tlak turba a barometrycký tlak hodne pod minymalnu hranicu,aj ked je snimač OK. Napryklad u 318tds diagnostyka ukazuje 804-814mbar a predpisaná hodnota je 960-1030mbar. :wink: Takže ak ti to ukazuje takto tak to maš OK. Je to merané na 5tich autách(318tds) a všetky to maly rovnako.
PS:ak je tento rozsah buť nedosiahnutý alebo prekročený tak RJ omedzí palivo pry maximalnej zataži. :wink:Neviem prečo ale je to tak.
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Re: E34 - 525tds - viac ako 160km/hod nejde

Sobota, 31. Januára 2009, 21:16

lenze mne ukazuje tlak turba 0 barov proste je nulovy takze mne ani nedavkuje dost paliva pri vedsich otackach preto mi to ani od 3000 otacok moc netaha a ze to ma ist ako bulo hovoril ze vtedy by to malo tlacit aj sme to vitocily do 4000 otacok a stale tlak turba 0 barov takze hovoril ze najprv treba spravit tu riadiacu jednotku aby mala 12 az 14 voltov a uvidime co dalej
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: E34 - 525tds - viac ako 160km/hod nejde

Sobota, 31. Januára 2009, 22:08

MajcoBMW napísal:
lenze mne ukazuje tlak turba 0 barov proste je nulovy takze mne ani nedavkuje dost paliva pri vedsich otackach preto mi to ani od 3000 otacok moc netaha a ze to ma ist ako bulo hovoril ze vtedy by to malo tlacit aj sme to vitocily do 4000 otacok a stale tlak turba 0 barov takze hovoril ze najprv treba spravit tu riadiacu jednotku aby mala 12 az 14 voltov a uvidime co dalej

Aj tak sa my to akosi nezdá.Ako ste to zmeraly že ma RJ len 6V a čo vypisala diagnostyka? Pokial si myslým správne tak napatie na RJ nesmie klesnúť pod 10,5V lebo vtedy prestáva komunikovať RJ z veškerým diagnostickým zariadením. A neviem či vôbec naskočí motor ak je to nižšie ako 10,5V. Ale možno sa mylym :roll: 8-[ PS:večšina snimačov v motore funguje na napatie 5V,tak neviem či ste nezmeraly niečo iné,a ak nie tak ved stačí na konektore RJ najsť hlavný napajaci kabel a pryviesť na neho +12V a budeš videť či nastala zmena :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Re: E34 - 525tds - viac ako 160km/hod nejde

Sobota, 31. Januára 2009, 22:23

Ešte jednu vec ti poradím :idea: ja som to skušal neboj sa nič sa nestane nič nepoškodíš.
Na snimači tlaku(ta mala kocka pry naftovom filtry) spoj kablom dva krajne kable a diagnostyka ti musí ukazovať maximalny tlak turba a RJ bude pry jazde na tento tlak davkovať aj palivo,takže auto by malo isť na maximalnu možnú zmes.
Na snimači su 3 kable stred je kostra jeden krajný je +5V(vstup) a druhý kraj je vystup(napatie sa mení podla tlaku) od 1,45V do 4,90V :wink:
Prílohy
Obrázok 001.jpg
Obrázok 001.jpg (116.06 KiB) 1419 zobrazení

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní