... všetko o BMW ...

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 15. Decembra 2008, 20:11

noto je taký prýpravok :wink: TOTO :arrow: je druhá strana toho prypravku a takto to má byť aj na tej strane kde je ta medzera.Ano stačí dať dole ventylové výko :wink: ale ak to je posunuté hore tak máš automatycky aj posunuté čerpadlo(zlý predvstrek) :?
Prílohy
Obrázok 162.jpg
Obrázok 162.jpg (43.17 KiB) 1389 zobrazení
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 15. Decembra 2008, 20:24

a moze to robit to ze sa auto tazko vitaca nad 3000 otacok a startuje v pohode
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 15. Decembra 2008, 21:06

a ten plech si o co oprel na vacke su tam nejake aj znacky
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 15. Decembra 2008, 22:06

je tam štvorhran do ktorého to zapadne. ak je to posunuté(rozladené) tak auto ma citelný tah od 2100ot do 4000ot. Nad aj pod je to ako bez turba. :wink:
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 15. Decembra 2008, 22:14

jasne ten stvorhran som videl na vacke ale vsak ked budes krutit motorom tak to vzdy zapadne musi tam byt este nejaka znacka alebo nieco take
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 15. Decembra 2008, 22:25

:lol: :lol: :lol: :lol: ved hej. Točíš motorom,do zotrvačníka ti zaskočí prypravok a v tej polohe tu vačku musiš mať správne,a na čerpadle správny predvstrek :lol: :lol: :lol: :lol: . Asi trošku moc na teba čo #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 15. Decembra 2008, 22:26

ak sa ti chce prýd ku mne za 1,5 hod to maš pozreté :P
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

Pondelok, 15. Decembra 2008, 23:13

v pohode viem o com hovoris zotrvacnik pozrem to som chcel vediet kde je znacka som zvedavy ci to bude pocunite
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Pondelok, 15. Decembra 2008, 23:25

bude to si píš. :lol: káždé TDSko je pohnuté. Moja nová retaz bola po 15000 km pohnutá tak že na jednu stranu pod ten prýpravok vošla 0,95mm mierka. :( :(
 
MajcoBMW
Autor témy
Príspevky: 197
Registrovaný: 25.9.2008
Auto: e39 530d 135kw
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: pri Piestanoch

len ide mi o to ze dam do toho tolko penez a nic s t

Pondelok, 15. Decembra 2008, 23:32

len ide mi o to ze dam do toho tolko penez a nic z toho stale to ostane hluche nad 160km vsak tam sa menia retaze dve potom tesnenie pod hlavou a vanou a este co a nedalo by sa to aby sa nemusela hlava davat dole
BMW E34 525 TDS r.v.1995
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Utorok, 16. Decembra 2008, 09:09

to maš pravdu nedalo by sa. Ved to nieje až tak moc :roll: :arrow: Dáš dole hlavu,hned ti ju otlakuju a zrovnaju+nové tesnenie.dalej dole vana+ nove tesnenie.Nové retaze. :idea: :!: A ked už to bude takto rozobraté tak vymeníš aj piestne kružky a daš prehonovat blok na aute.A budeš mat vlastne akože nový motor-super tah aj spotreba a o štartovaní ani nehovorým :wink:
hlava:tlakovanie-rovnanie-sedla-voditka=cca 7000-10000
tesnenie pod hlavu:2000 (goetze(
tesneniepod vanu:600
retaze:1100+1200
kružky:4 alebo 6 krát po 800
+ praca Honovanie-montaž demontaž motora+ nastavenie.
A máš pokoj na 250 000Km za to ty ručím.+ každých 100 000km kontrola retazí. :wink:
Alebo to len skontroluj a ak to bude posunuté tak to nastav.Ale kolko to vydrží to netuším :-k
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Utorok, 16. Decembra 2008, 20:18

...sorry že sa vam sem pletiem len sa chcem opytať môžem jazdiť z odpojenou vahou alebo ju treba vymeniť...???
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Utorok, 16. Decembra 2008, 20:54

bjukemen napísal:
...sorry že sa vam sem pletiem len sa chcem opytať môžem jazdiť z odpojenou vahou alebo ju treba vymeniť...???
ahoj. neviem ti poradiť lebo cez moj monitor nevydno aké maš autičko :-k . na benzine môžeš len sa ti trošku zdvyhne spotreba ale auto pôjde lepšie.A na diesly ti to auto nebude tahať ale spotreba sa ti zdvyhne tiež :lol:
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Utorok, 16. Decembra 2008, 21:36

...sorry...no motor je 2.5TDs 1998 ked vahu pripojím auto netaha ked ju odpojím konkretne je odstrihnuty modrý kablik tak auto začne tahať ako svina...ale zabera na dva razy prvy zatah citiť pri 2500 ot. a druhy za 3000ot. spotreba vyzera byť v norme...
 
Užívateľov profilový obrázok
luky2208
Príspevky: 2036
Registrovaný: 16.12.2007
Kraj: Prešovský

Utorok, 16. Decembra 2008, 21:51

bjukemen napísal:
...sorry...no motor je 2.5TDs 1998 ked vahu pripojím auto netaha ked ju odpojím konkretne je odstrihnuty modrý kablik tak auto začne tahať ako svina...ale zabera na dva razy prvy zatah citiť pri 2500 ot. a druhy za 3000ot. spotreba vyzera byť v norme...
a nedá sa to neako opravyť ten kablík? ak to maš odpojené tak RJ použije nahradne hodnoty na chod motora,ale nebude to ono.malo by to odpojené slabšie tahať pry plnom plyne do kopca.(max.zataženie)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní