Piatok, 4. Februára 2011, 23:05
tak budu o 3mm hlbsie v aute ako predpisal vyrobca. Po technickej stranke absolutne ziaden problem. Rovnako policajti na prehliadke a zarucene ani na STK by nic neodhalili. To sa volnym okom ani neda.
Jedine riziko je asi take: kamarat mal nehodu a k*rvy poistovacke sa samozrejme zacali hrabat v aute, aby nemuseli vyplacat skodu. (vyrubal sa na rovnej ceste do pola, nepozeral na cestu, ale tvrdil ze sa vyhybal zveri, tak si to overovali) no a pri prehliadke zistili, ze mal na aute kolesa s ET 35 namiesto ET40. Technicky, ziaden rozdiel, ale kedze podla nich pouzil "disky kolies necertifikovane na dany model vozidla", dali mu to za vinu. Este sa nejako hadali, ale nakoniec mu tusim vyplatili necelu polovicu toho co mali.
Ale nebal by som sa toho, na Leone mam tiez na leto ET35 vzadu a papierovo tam maju byt ET50. (lenze kto ho ma, vie ze utopene kolesa tam vyzeraju nahovno)
BMW 320d E91Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II
"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"