... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
stanleyy napísal:A este nieco - ludia, urcite, ked budete kupovat E90, neberte si ine ako sportove sedacky! Je to brutalny rozdiel.. setrit na takej zakladnej veci ako su sedacky je uplna hlupost. Su asi najlepsie, v ktorych som sedel ( aby ma niekto neukamenoval, nemam skusenosti so starsimi BMW, mozno existuju aj lepsie :)
Peppo napísal:
E46 mala lepsie sportove sedacky ako E90/92, boli viacej sportovejsie...
tieto v E92 su ako keby light verzia tych z E46...
samozrejme ze oproti nesportovym to je dost rozdiel ale aj tak...
stanleyy napísal:E90 320d 120kW@140kw ( cez tuning box ), adaptivne bixenony, sport sedacky, profi navigacia + hifi audio s 13 reproduktormi, bluetooth, hlasove ovladanie ( ale ze to bol problem ho dat do anglictiny!! ), cd changer, letne 17tky RFT, zimne 16tky RFT. Mam ho od konca augusta, najazdil som asi 24 tisic km, teraz mam na tachometri 107 000km..
Co sa tyka servisu, riesil som nasledovne:
- vymena oleja, predne kotuce aj oblozenie ked malo auto 93 000 km ( podla pocitaca ) + nove cidlo obsadenosti sedacky spolujazdca ( asi mi ho prelomili v rucnej umyvarke, ale nedokazem im to... )
- minuly tyzden nove predne tlmice + ulozenie tlmicov po 106 000 km ( cele s pracou a materialom asi 310 Euro )
A to je vsetko.
Auto je skvele, som s nim maximalne spokojny, a kedze konecne mi dokazali v servise nastavit hlasove ovladanie na anglictinu ( + aktivacia mp3 ), tak uz mu nemam co vytknut.
V pripade RFT nevidim ziadny problem, moje minule auto ( nove Bravo Multijet 110kW rv 2007 ) bolo daleko tvrdsie... A uz som raz vyhodu RFT vyuzil, ked som pichol cez vianoce zadnu pravu pneu... Je to pohoda, nespinit si ruky s defektom :)
Som rad, ze som nezobral slabsi benzin ( 6valec by bol pri mojich 50-60 tisic km rocne asi pridrahy na palivo ), 120d je skvely motor. Je to moj prvy baworak, a tak sa mi vidi, ze urcite nie posledny :) Urcite odporucam.
stanleyy napísal:update iDrivu nie je taky problem, vseto sa robi cez Progman ktory je fakt "idioten safe" a teda sa tam neda nic pokazit ( pokial samozrejme v servise nezabudnu na externy zdroj napatia alebo nevytiahnu kabel pocas flashovania )... chcel som si to spravit sam, ale nepodarilo sa mi rozbehat eobd kabel s progmanom a original diaghead kupovat nebudem..
ten update sa robi tak, ze v progmane v menu retrofits vyhodis z vehicle order listu kod na nemecky jazyk hlas. ovladania a das kod na anglicky.. potom program sam nahradi moduly co treba a je to.. trva to dlhsie, ale ak sa pouzije opticky interface je to celkom rychle.
na lamaci mi to spravit nevedeli ( asi su este zelenaci :) ), na zlatych pieskoch pohoda.. a urcite pouzivajte posledny firmware, je o dost rychlejsi a ma niektore veci zmenene ( napr. seek na audiu ide aj na volante... )
barabas napísal:akoze co mas ty s autom nechapem stjr vobec!
keby tebou tak to radsej predam, lebo mi to pride ze mas viacej starosti ako radosti s tym autom, a o tom predsa "freude am fahren" nieje...
s tym chybnym updaetom mi to potvrdilo viacero servisov a aj ludia na forach z celeho sveta co som cital...tak urob ako uznas za vhodne, dufam ze ti to dobre dopadne!
stjr napísal:
Co zas nechapes?
Sorry, ale nie som fanaticky fanusik BMW, ktory by na forach citoval nezmyselne reklamne slogany a podobne. To auto ma proste svoje muchy a vzhladom na to, ze ma stalo viac ako 2M SKK, tak je toho viac nez by clovek ocakaval. Tema je 'Skusenost s E90' a presne o tom aj pisem. A nie som si isty ci vies, ale skusenost moze byt aj negativna...
Nic sa ty neboj, skonci leasing, hned ide z domu, lebo presne jak pises: viac starosti jak vsetko ostatne...
barabas napísal:
2mega za e92 335i? wtf? uff, no ked myslis:)
stjr napísal:
OK, OK, prekukol si ma. To auto vlastne stalo 300K SKK, kupil som to ako totalku z Dojclandu od jedneho sympatickeho Albanca, poskladal mi to Pista v Kecerskych peklanoch a len tu robim formu. Fakt, za to nemozem ale ja uz som raz taky. Seriozne, nemam potrebu ta o nicom presviedcat. Staci si zobrat cennik (zo zaciatku roku 2008) a kalkulacku a nemusis byt ani jadrovy fyzik, aby si dosiel k cenam nad 2M...
Ty za kazdu cenu chces argumentovat, ze vec XYZ je v skutocnosti uplne ina ako to pisem/vidim ja. Eg. BMW je najdokonalejsie auto na svete, 335Ci s adekvatnou vybavou nestoji 2M ani nahodou, etc, etc. Ved ja som sa Ta na nic nepytal, tak preco sa za kazdu cenu zapajas?
Dohodnime sa, ze nebudes reagovat na moje prispevky a ja urobim to iste s tvojimi.