... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
januar
Príspevky: 773
Registrovaný: 18.9.2007
Auto: e90 320i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Malacky

Re: Posilňovač bŕzd - stráca podtlak

Utorok, 8. Apríla 2014, 21:51

vakuovka bola pretesnena nova hadica aj s tesnenim na posilovac, ale to tesnenie priamo v posilovaci nebolo menene
 
Užívateľov profilový obrázok
januar
Príspevky: 773
Registrovaný: 18.9.2007
Auto: e90 320i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Malacky

Re: Posilňovač bŕzd - stráca podtlak

Nedeľa, 13. Apríla 2014, 13:14

nikto netusi preco posilovac straca podtlak pri mensich rýchlostiach a spatne zacina brzdit?
 
Užívateľov profilový obrázok
misak007
Autor témy
Príspevky: 136
Registrovaný: 23.1.2013
Auto: E46 & F25
Kraj: Bratislavský

Re: Posilňovač bŕzd - stráca podtlak

Nedeľa, 13. Apríla 2014, 19:25

Ked vytocis motor tak ti zmakne pedal? Ak mas vymenenu hadicu od vakuovky aj to tesnenie tak moze byt chyba v tom O-kruzku medzi hl. brzdovym valcom a posilom alebo potom uz vovnutri posilnovaca (je tam nejaky spatny ventil atd...) ak je odidene to tak uz len novy posil zozen... To som sa docital v tych kilometroch rad co som nastudoval.. Ja sa chystam vymenit tu hadicu z vakuovky do posilu lebo mi nejde ten spatny ventil a pri tom rovno vymontujem aj posil a vylejem z neho olej... myslim ze mu tam vovnutri neprospieva...
 
volfik
Príspevky: 71
Registrovaný: 18.12.2007
Auto: E46
Kraj: Trenčiansky

Re: Posilňovač bŕzd - stráca podtlak

Štvrtok, 23. Júna 2016, 17:54

Zdravim nasiel som tutu temu, mam rovnaky problem, ale netusim co robit. Zacalo to tym ze mi pri brzdeni zacal tvrdnut pedal brzdy, pri prvom stlaceni zacalo normalne brzdit, pri tretom uz bol pedal uplne tvrdy, po chvilke sa sa to upravilo ale pri dalsom brzdeni znova. Hladal som tu na fore, vyskusal som prefuknut podtlakovu hadicu od vakuovky do posilovaca, co islo, takze by mal byt podtlakovy ventil KO. Zaroven je dost oleja v posilovaci brzd. Isiel som s tym do najblizsieho servisu a tam mi povedali ze je zla vakuova pumpa a aj posilovac a treba to vymenit. Mal s tym niekto skusenost? Je nutne menit aj vakuovu pumpu, ked je podtlak ktory robi OK? Ten posilovac bude poskodeny tym olejom co sa tam dostal? Nestacilo by to len vycistit? Na jednej strane nechcem setrit na brzdach, na druhej strane ak je zly len ten ventil na hadici menit vsetko okolo mi pride zbytocne...
Auto je E46, 318i, rok 2002, motor N42

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných