... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Myslim ze sme na BMW klube a vacsina nadsencov si vie auto rozhupat do
riadeneho smyku
Skypco napísal:...neviem co tu riesite,
PS: Niekto tu este napisal, ale myslim ze si hlavne pomylil klub,
xd je proste xd...pohon 4 kolies je na nezaplatenie, ale zabudol
ze u BMW si to xd zplatis a hlavne na spotrebe...
Skypco napísal:lenže 90% ludi na tomtoklube ma auto na normalne jazdenie a nie na blaznenie takže každy kto si kupuje auto BMW si zvaži či chce blbnut alebo si kupi auto pre bezpečnost lebo vozi rodinku.a v tomto pripade určite lepsie sedi na ceste XD a to je jedno či je leto alebo zima.preto mam ja XD a ked mi ostanu nejake korunky na viac tak si kupim auto na blaznenie a budem sa učit driftovat atd.Zadokolka ti da vcas najavo ze si za hranicou odporu odstredivej sily v
zakrute a myslim ze vacsina zvlada klasicku kontru (klasicky servotronic).
X-DRIVE ta sice dlhsie podrzi takze ho aj do vacsieho extremu pustis,
ale impulz ako pri zadokolke nedostanes rovno sa utrhne a mozes uz len ratat stromy...
Uz sme par takych nadsencov z xd heverovali a aj vyklepavali a bol
pripad ze uz nebolo ani co klepat...
alfi666 napísal:xd sa lepšie lepi na cestu,to určiteozaj.. ti co skusali aj quattro aj Xdrive.. co sa vam zda lepsie?.. lebo ja som skusal len quattro a moc nadseny som z toho nebol... necitil som vobec spravanie auta.. kde ma limit... atd...skusal som to sice v lete, a nesporne vyhody 4x4 sa urcite prejavia v zime...
alfi666 napísal:ozaj.. ti co skusali aj quattro aj Xdrive.. co sa vam zda lepsie?.. lebo ja som skusal len quattro a moc nadseny som z toho nebol... necitil som vobec spravanie auta.. kde ma limit... atd...skusal som to sice v lete, a nesporne vyhody 4x4 sa urcite prejavia v zime...
azmodan napísal:uplne s tebou suhlasimtak si to asi neskusal dostatocne.. quattro/xd ta podrzi v zatacke ovela viac nehovorim uz o tom ked musis robit nejaky prudky vyhybaci manever alebo prudky vyhybaci manever v zakrute.. proste povedal by som to tak ze quattro/xd ma v kazdej zakrute o 30percent vecsiu rezervu oproti zadnemu nahonu... co je vsak dalsi fakt je to ze pokial sa dostanes do smyku so zadnym nahonom tak to este mozes zachranit..ked odtrhnes quattro/xd tak ti uz niet pomoci..ale aj tak by to 98percent z vas nevedela zachranit ani so zadokolkou lebo na to treba celkom slusny skill...o zime ani nehovorim tam je to jasne..