ten doraz robí velké veci a nie len prefuky...
EMP, EGT, spool up turba... atď atď... ak sa ti to podarilo nastaviť tak, že pocitovo to ide dobre, tak máš šťastie. Ale ako písal chalan vyššie, každé turbo je jedinečné aj keď konštrukčne sú rovnaké. Nastavovanie dorazu sa vykonáva na stolici ovšem kde kto už dnes repasuje turbá a doraz dáva od oka. Niektorý ho vyskrutkujú vyššie aby turbo zaberalo neskôr a ohradzujú sa že to robia kôli dlhšej životnosti turba
Tebe to zle regulovalo preto, lebo lopatky boli zavreté pod určitým uhlom, ktorý pri pridkom zvýšení objemu/tlaku spalín nebola regulácia možná roztvoriť (vysoké EMP) a následný dym bol preto, lebo za prvé potom padol tlak turba pod požiadavku a za druhé motor bol škrtený vysokým tlakom vo výfuku - nedokonalé spalovanie
